Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Trzciance
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyszkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148325
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 11
1.5.2.) Miejscowość: Łyszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lyszkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lyszkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-533619c8-4c25-4780-945a-1869e71de49b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Trzciance2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-533619c8-4c25-4780-945a-1869e71de49b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W trakcie realizacji robót budowlanych w świetlicy wiejskiej w Trzciance, na działce ewidencyjnej oznaczonej numerem 127, obręb Trzcianka, nastąpiła konieczność wykonania prac nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej. Roboty te niebyły objęte dokumentacją projektową, powyższego zakresu do realizacji nie dało się przewidzieć w trakcie jej opracowania, a brak realizacji tych robót skutkowałby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. Wykonanie prac było pierwotnie nieobjęte przedmiotem udzielonego zamówienia, ale stało się ono niezbędne, aby cel w postaci wykonania zamówienia (podstawowego) został osiągnięty przez Zamawiającego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5cbe34cc-2818-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37575,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z przebudową i remontem świetlicy wiejskiej w m.Trzcianka na dz. ewid. nr 127.
Zakres robót obejmuje: montaż uziomów i zwodów instalacji odgromowej, zerwanie posadzek cementowych, wykonanie nowych posadzek betonowych wraz z izolacją cieplną i przeciwwilgociową, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur zgrzewanych wraz z izolacją cieplną, wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z podejściami odpływowymi, wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, zakup i montaż szamba o pojemności 8m3 wraz z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności prawnych związanych z montażem szamba, wykonanie inwentaryzacji zamontowanych instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46218,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46218,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46218,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADMAR MARIUSZ KUŹMA ADAM KĘDZIORA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341840248
7.3.3) Ulica: gen.Stanisława Klickiego 110/112
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADMAR MARIUSZ KUŹMA, ADAM KĘDZIORA
jakie przetargi wygrała firma
ADMAR MARIUSZ KUŹMA, ADAM KĘDZIORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46218,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.