Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie, oraz wybór inwestora zastępczego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., do kontaktów: Mirosław Nowicki, ul. Józefa Lompy 14, 40-955 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7313378, fax 032 7313332, e-mail: nowicki@czh.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czh.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego; Inne:handel, logistyka. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie, oraz wybór inwestora zastępczego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: CENTRALA ZAOPATRZENIA HUTNICTWA S.A. ODDZIAŁ EUROTERMINAL W SŁAWKOWIE UL. Groniec 1 , 42 - 260 SŁAWKÓW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie oraz świadczenie usług inwestora zastępczego dla tej inwestycji w ramach realizacji projektu \Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie\ współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006. Zamawiający dokonując podziału zamówienia ustala następujące części: Część I: Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie. Część II: Wybór inwestora zastępczego Inwestycji p.n. Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną Część (Część I albo II) Zastrzeżenie określone w zdaniu poprzedzającym dotyczy także wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: zakończenie Części I 31.12.2007; zakończenie części II miesiąc licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru dla Części I.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w odniesieniu do poszczególnych Części zamówienia: Dla Części I 400000 PLN (czterysta tysięcy złotych). Dla Części II 21000 PLN (dwadzieścia jeden tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w szczególności wykonawcy składający ofertę dla Części I powinni wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujące zamówienia: a)co najmniej 3 obiekty budowlane (obiekty magazynowe), w tym jeden o wartości wykonanych robót budowlanych nie mniejszej niż 20 mln PLN brutto, wykonawcy składający ofertę dla Części II powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujące zamówienia: b)polegające na wykonaniu usług Inwestora Zastępczego w co najmniej 3 obiektach budowlanych, o których mowa w art. 3 ust.1 lit. b) Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o wartości inwestycyjnej co najmniej jednego obiektu nie mniejszej niż 20 mln PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 4)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: Dla Części I a)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla Kierownika budowy w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej b)dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia według Prawa budowlanego w specjalizacjach (co najmniej jedna osoba dla danej specjalizacji): konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych; telekomunikacyjnej; drogowej; kolejowej. Warunek wymieniony w punkcie b) zostanie również uznany za spełniony gdy jedna osoba wykaże się uprawnieniami w kilku specjalizacjach wymienionych powyżej. Każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w pełnieniu powyższych funkcji w swojej specjalizacji. Osoby wskazane powyżej winny posiadać aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami odpowiednio dla swojej specjalizacji oraz wykazać aktualną przynależność do Samorządu Zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. Dla Części II c)dysponują co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję - Inspektora i Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego. d)dysponują osobami, które pełnić będą funkcje inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającymi uprawniania budowlane w następujących specjalizacjach (co najmniej jedną osobą dla poszczególnej specjalizacji): konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; telekomunikacyjnej; drogowej; kolejowej, przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w swojej specjalizacji a także posiadać aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad kierowaniem robotami odpowiednio dla swojej specjalizacji oraz wykazać aktualną przynależność do Samorządu Zawodowego. e)dysponują co najmniej jedną osobą do spraw kosztorysowania i rozliczeń. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wykonawcy składający ofertę: dla Części I : a)wykażą się przychodem w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż 10 mln PLN dla jednego roku obrotowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z zastrzeżeniem wykazania sumy gwarancyjnej na kwotę co najmniej 10 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. dla Części II : c)wykażą się przychodem w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż 1 mln PLN dla jednego roku obrotowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z zastrzeżeniem wykazania sumy gwarancyjnej na kwotę co najmniej niż 1 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wymieniony warunek spełniać łącznie 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi w formule \spełnia - nie spełnia\, na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, złożonych przez wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla Części I oraz Części II wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert /dotyczy podmiotów gospodarczych/. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres 6)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 7)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, przy czym wykaz określony w niniejszym punkcie powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału odpowiednio: a)dla Części I określonych w §5 ust 1 pkt 4) a i b SIWZ, zgodnie z załącznikiem 6A do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami odpowiednio dla swojej specjalizacji oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), b)dla Części II określonych w §5 ust 1 pkt 4) c, d, e SIWZ zgodnie z załącznikiem 6B. Do wykazu należy dołączyć aktualne zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych do sprawowania nadzoru nad kierowaniem robotami odpowiednio dla swojej specjalizacji oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 8)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień: a)dla Części I w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w §5 ust. 1 pkt 3) a SIWZ w zakresie posiadanego doświadczenia, z podaniem wartości wykonania robót budowlanych, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 5A do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie b)dla Części II w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w §5 ust. 1 pkt 3) b SIWZ w zakresie posiadanego doświadczenia, z podaniem wartości inwestycyjnej obiektów budowlanych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 5B do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie 9)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy przedstawić następujące dokumenty: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w § 6 ust 2 pkt. 1) - 4) SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców zaś oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ powinno być podpisane przez Wykonawców łącznie (przez każdego z Wykonawców na jednym dokumencie). 3.Wykonawca przedkłada pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w § 6 ust 2 pkt 1) SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Część I: cena 90 2. Część I: okres gwarancji 10 3. Część II: cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czh.pl. Opłata: 3000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ jest bezpłatnie dostępna na stronie internetowej www.czh.pl . Natomiast zamówienia na zakup SIWZ zawierającą kompletną dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój numer 307 .III piętro, wraz z kopią dokonanego przelewu bankowego nw. kwoty na konto BOŚ O/Katowice NR. 50154011282001704136370001 (z dopiskiem tytułu wpłaty i nazwy przetargu). Koszt druku oraz przekazania dokumentacji projektowej 3000 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 13:00, CENTRALA ZAOPATRZENIA HUTNICTWA S.A. 40 - 955 Katowice, ul. Lompy 14, sala nr 301.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; projekt: \Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie\ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie. 1) Krótki opis: Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie w ramach realizacji projektu Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wybór inwestora zastępczego Inwestycji p.n. Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie. 1) Krótki opis: Świadczenie usług inwestora zastępczego dla Inwestycji p.n. Budowa magazynu uniwersalnego z infrastrukturą techniczną na potrzeby CZH.S.A. Oddział Euroterminal w Sławkowie w ramach realizacji projektu Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport 2004-2006. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.