Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573220/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2539677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e39d7118-04ec-4a97-a375-e253fa4441f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39d7118-04ec-4a97-a375-e253fa4441f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098172/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w roku 2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.8.2024.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 14 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
14) Oddział przy ul. Kossutha 7 (planowo od 1 kwietnia 2025 r.)
Pranie będzie obejmować w szczególności:
- pranie wodne bielizny
-dezynfekcja
- maglowanie/prasowanie bielizny
-moczenie
-krochmalenie
-suszenie
- bieżąca naprawa (cerowanie, przyszywanie guzików, wszywanie zamków, itp.)
- pakowanie brudnej bielizny do odpowiednich worków foliowych/materiałowych
- zwrot czystej bielizny w odpowiednich workach foliowych/pokrowcach, posegregowane wg. rodzaju i włożone np. do pudeł .
Asortyment usług może obejmować: bieliznę pościelową, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany, bieliznę niemowlęcą, pieluchy, kocyki, ręczniki, ścierki, obrusy, serwety, materace, i kołdry. Odbiór brudnej bielizny z każdego z Oddziałów Żłobka Miejskiego odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00- 14.00 Zwrot czystej bielizny z każdego z Oddziałów Żłobka Miejskiego odbywać się będzie od godziny 9:00- 14.00
Odbiór brudnej bielizny będzie realizowany sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień telefonicznych złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonanie usługi (zwrot czystej bielizny) nastąpi w terminie nie przekraczającym 3 dni od odbioru brudnej bielizny. Czysta bielizna powinna być posegregowana wg. rodzaju przykładowo osobno ręczniki, osobno poszwy.
Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień na usługę tzw. pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w czasie nie dłuższym niż 24 godziny tj. od momentu odbioru od Wykonawcy brudnej bielizny do momentu przekazania do Oddziału czystej bielizny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311200-8 - Usługi prowadzenia pralni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120477,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224595,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120477,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAST SERWIS SP ZO.O. PUDA JAROSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462997166
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120477,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników GPO Sp. z o.o. w Bogatyni
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny z zastosowaniem systemu RFID UHF lub równoważnego - znak sprawy Adm 9/2025
- Świadczenie usług pralniczych z transportem bielizny i odzieży szpitalnej
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.