eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae376c1-fa05-4f04-8927-67c96ba25dae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa urządzeń i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.78.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182984,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):
4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 23414,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- Dostawa oprogramowania
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):
4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zadanie nr 3- Dostawa sprzętu komputerowego Działu Informatyki
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):
4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 24251,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4- Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):
4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 71175,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5- Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):
4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6- Dostawa sprzętu komputerowego do Uczelnianego Ośrodka Kultury
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):

4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7- Dostawa komputera do Dziekanatu WNSP
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe;
2) 30213300-8 Komputery Biurkowe
3) 48620000-0 Systemy operacyjne,
4) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
5) 30213000-5 Komputery osobiste,
6) 30213100-6 Komputery przenośne,
Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części (zadań):

4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach,
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UwS, położonych na terenie miasta Siedlce
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do dostawy części urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 0%. W związku z powyższym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci się do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, że sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowych postępowaniu na część 1 zamówienia wpłynęły 3 oferty, które zostały przez Zamawiającego odrzucone.
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1.
Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaną Państwo poinformowani osobnym pismem.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 716-001-25-99

7.3.3) Ulica: ul. Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Puławy,

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29668,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29668,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29668,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXCOMP Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 821-207-58-28

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 34

7.3.4) Miejscowość: Siedlce,

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29668,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85568,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85568,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85568,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXCOMP Sp.J.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 821-207-58-28

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 34,

7.3.4) Miejscowość: Siedlce,

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85568,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63160,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63160,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63160,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITNS Polska Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 777-267-91-07

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 7,

7.3.4) Miejscowość: Czerwonak

7.3.5) Kod pocztowy: 62-004

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63160,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6190,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6416,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6190,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 716-001-25-99

7.3.3) Ulica: ul. Polna 21,

7.3.4) Miejscowość: Puławy,

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6190,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3246,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3246,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 716-001-25-99

7.3.3) Ulica: ul. Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Puławy,

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3246,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.