Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00584712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Punktu Informacyjnego SP ZOZ w Słupcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 275 23 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c356859-3319-4cae-9ccb-31e68af0c4711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Punktu Informacyjnego SP ZOZ w Słupcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c356859-3319-4cae-9ccb-31e68af0c471
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/20/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi Punktu informacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy położonego przy ulicy Traugutta 7. Zamawiający wymaga obsługi 24h na dobę przez cały rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334018,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334018,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JR – Janusz Rosiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 665 225 41 03
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 7
7.3.4) Miejscowość: Krzymów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334018,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa zestawu wideokolonoskopowego.
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 1"
- Likwidacja barier transportowych - Zakup mikrobusu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz SOSW w Słupcy_post_2
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu wraz z utylizacją odpadów i eksmisja z nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy położonych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców w Białymstoku
- Odławianie, przyjmowanie, przechowywanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Opoczno
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.