Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaleszany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459419
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-887f12c6-56c4-4cf1-8600-83bff85bb4bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaleszany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-887f12c6-56c4-4cf1-8600-83bff85bb4bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zaleszany1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zaleszany oraz odbiór i transport odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zbydniowie, przy ul. Parkowej 11.
Gmina Zaleszany obejmuje 13 miejscowości, w których na dzień 31 grudnia 2023 r. zameldowanych było 11 028 osób, natomiast wg złożonych deklaracji o wysokości opłaty
za gospodarowanie odpadami komunalnymi liczba osób zamieszkałych i objętych systemem odbioru odpadów komunalnych wynosiła 9 034 (3 063 gospodarstwa).
Na dzień 30.09.2024 r. liczba osób zamieszkałych i objętych systemem odbioru odpadów komunalnych wynosiła 9 027 (3 091 gospodarstw).
Poniższa tabela przedstawia ilości i rodzaje odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Zaleszany:
Odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ
Odpady komunalne odebrane z PSZOK-u - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ
2. Zebrane odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy
do Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli, pełniącego funkcję Instalacji Komunalnej Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z porozumieniem międzygminnym nr GO-I.031.7.2020 Prezydenta Miasta Stalowej Woli, zawartym w dniu 12 sierpnia 2020 r. pomiędzy Gminą Stalowa Wola a Gminą Zaleszany.
Ważenie, stanowiące wskazanie ilości odpadów będzie miało miejsce na wadze zlokalizowanej na terenie Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania wszystkich tzw. kwitów wagowych,
tj. dokumentów potwierdzających przeprowadzenie ważenia przez cały okres trwania umowy i niezwłocznego (w terminie do 3 dni roboczych) ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego.
W przypadku awarii instalacji wskazanej przez Zamawiającego, Zamawiający wskaże instalację zastępczą zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego bez zmiany ustalonego wynagrodzenia, do której Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć odpady.
Planowaną wielkość odebranych odpadów w okresie trwania umowy szacuje się łącznie (z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK-u) w wysokości ok. 2 130 Mg.
Podane ilości odpadów mają charakter szacunkowy, mogą ulec zmianie w zależności od ilości wystawionych odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości.
Podstawę ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych stanowi stawka za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niżej wymienionych usług:
1) Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 od właścicieli nieruchomości zamieszkałych;
2) Odbiór i transport selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w podziale na następujące frakcje:
• papier, tektura, opakowania z papieru i tektury,
• szkło, opakowania ze szkła,
• metale, opakowania z metalu, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe,
• odpady ulegające biodegradacji, w przypadku nieruchomości, dla których właściciel nie zadeklarował ich kompostowania w przydomowym kompostowniku (na dzień 30.09.2024r było to 100 gospodarstw). Wykaz punktów adresowych zostanie dostarczony Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3) Odbiór wraz z załadunkiem odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w msc. Zbydniów przy ul. Parkowej 11, zwanym dalej PSZOK.
W ramach działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zbierane są następujące frakcje odpadów:
• papier i tektura, opakowania z papieru i tektury;
• tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych;
• szkło, opakowania ze szkła;
• metale, opakowania z metali;
• odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
• odpady ulegające biodegradacji;
• meble i inne odpady wielkogabarytowe;
• rozpuszczalniki, kwasy, alkalia;
• przeterminowane leki;
• odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;
• odczynniki fotograficzne;
• farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne;
• lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć;
• urządzenia zawierające freony;
• oleje i tłuszcze, detergenty zawierające substancje niebezpieczne;
• środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności;
• zużyte baterie i akumulatory;
• zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
• gruz ceglany, odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne;
• odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia;
• zużyte opony - roczny limit dla nieruchomości 4 sztuki;
• odzież i tekstylia;
• popiół z palenisk domowych.
4) Zapewnienie w ramach oferowanej ceny właścicielom nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości odpowiadającej ilości worków wystawionych („worek za worek”);
Worki powinny mieć logo Wykonawcy i powinny być w kolorach określonych
w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zaleszany.
W początkowym okresie odbioru odpadów segregowanych dopuszczalny jest odbiór odpadów w workach będących w posiadaniu właścicieli nieruchomości z poprzedniego okresu.
Wykonawca dostarczy partię worków każdego rodzaju do Urzędu Gminy
w Zaleszanach, który będzie przekazywał worki właścicielom nieruchomości nowo powstałych w trakcie realizacji umowy, lub właścicielom nieruchomości, dla których pozostawiona w trakcie odbioru ilość worków okaże się niewystarczająca.
5) Transport odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i zebranych w PSZOK do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli.
4. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów zmieszanych i segregowanych:
1) zmieszane odpady komunalne – raz w miesiącu,
2) odpady zbierane selektywnie (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal, opakowania wielomateriałowe) – raz w miesiącu,
3) bioodpady stanowiące odpady komunalne – raz w miesiącu,
4) odbiór z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych – każdorazowo
w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zgłoszenia od operatora PSZOK-u.
5. Wymagania stawiane workom i pojemnikom do selektywnej zbiórki odpadów:
1) odpady z papieru, w tym z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury - worek niebieski oznaczony napisem „Papier”;
2) odpady ze szkła (białe i kolorowe), w tym odpady opakowaniowe ze szkła – worek zielony oznaczony napisem „Szkło”;
3) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady wielomateriałowe – worek żółty oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne”;
4) bioodpady– worek brązowy oznaczonym napisem „Bio”;
6. Worki powinny spełniać niżej wymienione wymagania:
1) materiał - folia polietylenowa,
2) pojemność - 120 l,
3) grubość - min. 60 mikronów,
4) nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 507630,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część II - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Zaleszany.1. Przedmiotem zamówienia (dotyczy Części II) jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zaleszany.
Gmina Zaleszany obejmuje 13 miejscowości. Odpady odbierane będą z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy, którzy złożyli deklarację na odbiór odpadów komunalnych. Na dzień 30 września 2024r. złożonych było 121 deklaracji ( odbiór odpadów ze sklepów, z budynków użyteczności publicznej, od osób prowadzących działalność gospodarczą itp., 3 cmentarzy).
Poniższa tabela przedstawia ilości i rodzaje odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Zaleszany od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.
Szczegółowy wykaz nieruchomości niezamieszkałych uwzględniający wielkość oraz ilość zadeklarowanych pojemników/worków zostanie dostarczony Wykonawcy w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Ustalone ilości będą ulegały zmianom stosownie
do rzeczywistej ilości nieruchomości, oraz ilości i pojemności zadeklarowanych pojemników do gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości.
2. Zebrane odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy
do Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli, pełniącego funkcję Instalacji Komunalnej Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z porozumieniem międzygminnym nr GO-I.031.7.2020 Prezydenta Miasta Stalowej Woli, zawartym w dniu 12 sierpnia 2020 r. pomiędzy Gminą Stalowa Wola a Gminą Zaleszany.
Ważenie, stanowiące wskazanie ilości odpadów będzie miało miejsce na wadze zlokalizowanej na terenie Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania wszystkich tzw. kwitów wagowych,
tj. dokumentów potwierdzających przeprowadzenie ważenia przez cały okres trwania umowy i niezwłocznego (w terminie do 3 dni roboczych) ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego.
W przypadku awarii instalacji wskazanej przez Zamawiającego, Zamawiający wskaże instalację zastępczą zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego bez zmiany ustalonego wynagrodzenia, do której Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć odpady.
Planowaną wielkość odebranych odpadów w okresie trwania umowy szacuje się łącznie w wysokości ok. 95 Mg.
Podane ilości odpadów mają charakter szacunkowy, mogą ulec zmianie w zależności od ilości wystawionych odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości.
Podstawę ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych stanowi stawka za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niżej wymienionych usług:
1) Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych;
2) Odbiór i transport selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w podziale na następujące frakcje:
• papier, tektura, opakowania z papieru i tektury,
• szkło, opakowania ze szkła,
• metale, opakowania z metalu, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe,
• odpady ulegające biodegradacji,
3) odbiór odpadów z cmentarzy,
4) odbiór odpadów z koszy ustawionych na przystankach, wzdłuż ciągów pieszych,
w parkach i na placach zabaw (ok. 60 szt. koszy ulicznych),
5) odbiór odpadów powstałych w wyniku porządkowania terenów gminnych oraz
po imprezach plenerowych,
6) zapewnienie w ramach oferowanej ceny właścicielom nieruchomości niezamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Worki powinny mieć logo Wykonawcy i powinny być w kolorach określonych
w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zaleszany.
W początkowym okresie odbioru odpadów segregowanych dopuszczalny jest odbiór odpadów w workach będących w posiadaniu właścicieli nieruchomości z poprzedniego okresu.
Wykonawca dostarczy partię worków każdego rodzaju do Urzędu Gminy
w Zaleszanach, który będzie przekazywał worki właścicielom nieruchomości nowo powstałych w trakcie realizacji umowy.
7) Transport odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli.
4. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów zmieszanych i segregowanych:
1) z nieruchomości niezamieszkałych:
a) zmieszane odpady komunalne – raz w miesiącu,
b) odpady zbierane selektywnie (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal, opakowania wielomateriałowe) – raz w miesiącu,
c) bioodpady stanowiące odpady komunalne – raz w miesiącu.
2) odbieranie z cmentarzy – na zgłoszenie zarządcy lub Zamawiającego.
3) odbiór odpadów z koszy ustawionych na przystankach, wzdłuż ciągów pieszych,
w parkach i na placach zabaw – 1 x w miesiącu lub w marę potrzeby na zgłoszenie zarządcy lub Zamawiającego.
4) odbiór odpadów powstałych w wyniku porządkowania terenów gminnych oraz po imprezach plenerowych – w miarę potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego.
5. Wymagania stawiane workom i pojemnikom do selektywnej zbiórki odpadów:
1) odpady z papieru, w tym z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury - worek niebieski oznaczony napisem „Papier”;
2) odpady ze szkła (białe i kolorowe), w tym odpady opakowaniowe ze szkła – worek zielony oznaczony napisem „Szkło”;
3) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady wielomateriałowe – worek żółty oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne”;
4) bioodpady– worek brązowy oznaczonym napisem „Bio”;
6. Worki powinny spełniać niżej wymienione wymagania:
1) materiał - folia polietylenowa,
2) pojemność - 120 l,
3) grubość - min. 60 mikronów,
4) nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 22640,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTA-EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830296989
7.3.3) Ulica: ul. Holownicza 1
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635166,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTA-EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830296989
7.3.3) Ulica: ul. Holownicza 1
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69357,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
- Rozbiórka budynku oraz rozbiórka zasieku i budynku gospodarczego położonego przy ulicy Moniuszki 7 w Kościanie
- ,,Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II"
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin Somianka i Wyszków w roku 2025".
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów powstających w ramach działalności ZGKiM w Rudnej
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej basenów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.