eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszynZakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe"



Og³oszenie z dnia 2024-12-09

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Dzia³oszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000755690

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grota Roweckiego 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@curie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: curie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

szko³a

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d57ee57a-f04c-404c-ab23-bf4d95fa52af

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00640597

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00593755/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027 dot. projektu FELD.08.08-IZ.00-0066/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d57ee57a-f04c-404c-ab23-bf4d95fa52af

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
11.3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Renata Nowakowska , e-mail:szkola@curie.pl
11.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.5.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
11.6.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11.9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacje za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:szkola@curie.pl ( nie dotyczy sk³adania ofert)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 „Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe”- sprzêtu ICT, narzêdzi budowlanych, wyposa¿enia magazynu i pomocy dydaktycznych oraz mebli
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o jawno¶æ postêpowania (miêdzy innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy).
1) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
2) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych Ustawy zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
3) prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
4) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
5)Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych. Dane osobowe nie bêd± s³u¿y³y profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Zamawiaj±cy dodatkowo informuje, ¿e obowi±zek stosowania przepisów RODO spoczywa tak¿e na Wykonawcy, co oznacza, ¿e wykonawca jest zobowi±zany spe³niæ obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiaj±cemu w ofertach lub innych dokumentach w postêpowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.ZP.2710.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê sprzêtu ICT-szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.1 do SWZ



2.Wymagania podstawowe:
a)Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie pomoce/ sprzêty by³y fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - musz± posiadaæ aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
b)W przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczone przedmioty/sprzêt s± uszkodzone, b±d¼ nie odpowiadaj± przedmiotowi zamówienia pod wzglêdem jako¶ci, funkcjonalno¶ci i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne w³a¶ciwe na w³asny koszt.
c)Oprogramowanie musi byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i nieaktywowane nigdy wcze¶niej na innym urz±dzeniu oraz dostarczone wraz ze
stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalno¶ci. Wszystkie zaoferowane produkty musz± byæ zaoferowane na rynek polski oraz pochodziæ z oficjalnego kana³u sprzeda¿y producenta. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ weryfikacji legalno¶ci oprogramowania bezpo¶rednio u producenta w przypadku, je¶li powe¼mie w±tpliwo¶ci co do legalno¶ci jego pochodzenia. Oprogramowanie i ich aktualizacje bêd± wolne od mechanizmów blokuj±cych jego i funkcje wolne od wirusów, koni trojañskich, robaków i innych szkodliwych programów. Dla oprogramowania Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia niewy³±cznej licencji Zamawiaj±cemu lub przeniesienia na Zamawiaj±cego niewy³±cznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania okre¶lonymi przez producenta. Licencje, o których mowa nie bêd± naruszaæ praw w³asno¶ci intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych ani nie bêd± ograniczaæ korzystania z nich oraz bêd± zgodne z umow±.
d) Sprzêt musi byæ oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci znakami bezpieczeñstwa.
e) Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ zamawiaj±cemu instrukcje u¿ytkowania i eksploatacji pomocy/ sprzêtu lub je¶li s± one udostêpnione przez producenta w formie elektronicznej- przeka¿e odpowiednio adresy elektroniczne(www), pod którymi mo¿na je pobraæ.
f) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, sprzêtu. – dot. I-II,IV w ramach dostawy III czê¶ci zamówienia do dostawy i transportu
sprzêtu wchodz±cego w sk³ad wyposa¿enia magazynu oraz przeszkolenia min. 2 nauczycieli z obs³ugi wózka wid³owego.
g) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcj± w jêz. polskim
h) Równowa¿ne rozwi±zania techniczne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
i) Opis produktów zosta³ wskazany w OPZ(za³. Nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4) wskazano w nich minimalne wymagania.
j)Gwarancja:

Czê¶æ I zamówienia: min.36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego (z wyj±tkiem spawarki- okres gwarancji jak wskazano w opz)
Czê¶æ II zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
Czê¶æ III zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego
Czê¶æ IV zamówienia: min. 24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego

k)Dostawa mo¿e byæ realizowana jedynie w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ Zamawiaj±cego, co najmniej 2 dni wcze¶niej o planowanym terminie dostawy.

l) Miejsce dostawy: Zespó³ Szkó³ im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Dzia³oszynie

³)Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy bêdzie ¿±da³ od wykonawcy szczegó³owego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodz± w sk³ad zamówienia.


4.2 Przedmiot zamówienia w szczególno¶ci musi:

1) spe³niaæ wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia,
2) byæ zgodny z wyznaczonymi parametrami/funkcjonalno¶ciami,
3) byæ wysokiej jako¶ci i wolny od wad oraz od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
4) pochodziæ z legalnych ¼róde³,
5) byæ dopuszczony do u¿ytkowania w instytucji publicznej,

6) odpowiadaæ normom jako¶ciowym, okre¶lonym we w³a¶ciwych aktach prawnych, je¶li dotycz± one przedmiotu zamówienia,


Zamawiaj±cy ¿±da zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny drukarek, jednostek centralnych komputerów i monitorów, routerów, switcha i serwera w ww. zamówieniu.
4.3 Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i us³ug ( tj.Dz. U. 2024 poz. 361) do dostaw sprzêtu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urz±dzeñ komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidz±cych), urz±dzeñ do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek o¶wiatowych stosuje siê stawkê podatku w wysoko¶ci 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonuj±cego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzoruj±cy dan± placówkê o¶wiatow±, zgodnie z odrêbnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powy¿szego potwierdzonego zamówienia, do w³a¶ciwego urzêdu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego stosowny dokument po podpisaniu umowy który bêdzie informowa³ i¿ dostarczany sprzêt kierowany jest do placówek o¶wiatowych.

Zamawiaj±cy informuje ,i¿ w ww. zamówieniu wystêpuje mechanizm podzielonej p³atno¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

31214100-0 - Prze³±czniki

48820000-2 - Serwery

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê narzêdzi budowlanych -szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.2 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III zamówienia: zamówienie obejmuje wyposa¿enie magazynu i pomocy dydaktycznych -szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.3 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42415110-2 - Wózki wid³owe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44143000-4 - Palety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV zamówienia: zamówienie obejmuje zakup i dostawê mebli- szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. Nr 5.4 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

dot. Czê¶ci I-IV zamówienia
wykaz dostaw: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy- zgodnie z za³. Nr 4
-Czê¶æ I zamówienia :Zamawiaj±cy uzna za warunek spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê 1 dostaw± sprzêtów ICT(tj i/lub: drukarek, drukarek 3d, komputerów stacjonarnych, monitorów, laptopów, monitorów interaktywnych, spawarek, oprogramowania biurowego, okularów VR, routerów, zasilaczy awaryjnych) o warto¶ci min. 70 000,00 z³ brutto.

-Czê¶æ II zamówienia: Zamawiaj±cy uzna za warunek spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê 1 dostaw± narzêdzi budowlanych o warto¶ci min. 1 200,00 z³ brutto

-Czê¶æ III zamówienia: Zamawiaj±cy uzna za warunek spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê 1 dostaw± wyposa¿enia magazynu i/lub wózka wid³owego o warto¶ci min. 7 000,00z³ brutto.
-Czê¶æ IV zamówienia: Zamawiaj±cy uzna za warunek spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê 1 dostaw± mebli o warto¶ci min. 500,00 z³ brutto

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz dostaw zgodnie z za³. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust. 6.1.4 tiret pierwszy- tiret czwarty(wybraæ w³a¶ciwe)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 7 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zamawiaj±cy przewidzia³ katalog zmian umowy, na które mog± powo³ywaæ siê Strony niniejszej umowy.

2.Oprócz zmian umowy dopuszczonych w zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i pkt 3-4, ust. 2 uPZP, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, maj±cych na celu prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy.

3.Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 7ust. 2 umowy, nast±pi w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) wynikaj±cej ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów – warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a stawka i kwota podatku od towarów i us³ug oraz warto¶æ wynagrodzenia brutto ulegn± zmianie odpowiednio do nowych przepisów.
4.Dopuszcza siê przed³u¿enie terminu przewidzianego na wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadku:
-dzia³ania si³y wy¿szej – termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania okoliczno¶ci,
-zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub ¶wiadczenia Stron umowy.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do umowy zmian w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy (z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± powodowaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, ani obni¿enia parametrów technicznych i jako¶ciowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia), zgodnie z poni¿szym:
1) konieczno¶æ dostarczenia innego, ni¿ okre¶lonego w Umowie urz±dzenia lub oprogramowania, niepowoduj±ca zwiêkszenia ceny, spowodowana zakoñczeniem produkcji okre¶lonego w umowie urz±dzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadaj±cego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcê w Ofercie,
2) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego urz±dzenia, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad.
6.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 i art. 455 uPZP:
1)osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiaj±cy realizuj± przedmiot umowy;
2)danych teleadresowych dotycz±cych Wykonawcy i Zamawiaj±cego;
3)danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana rachunku bankowego).
7.Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê.
8.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
9.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

UWAGA:

7.7 Na podstawie art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r. (tj.Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwana dalej „ustaw± sankcyjn±” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:

- wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;

- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;

- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n.zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej.

7.8 W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 7.7 Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ samodzielnego badania ogólnodostêpnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Krajowego Rejestru S±dowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ innych koniecznych dokumentów i o¶wiadczeñ, w
szczególno¶ci po¶wiadczonego przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wyci±gu z ksiêgi udzia³ów (art. 188KSH) lub rejestru akcji (art. 3281 KSH).

7.9 W celu potwierdzenia istnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 7.7 Wykonawcy zagraniczni bêd± zobowi±zani do przedk³adania dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Zdanie 2 pkt. 7.8 stosuje siê odpowiednio.
7.10 Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.7 SWZ nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
7.11 W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych w pkt 7.7 SWZ Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.