eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły"Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e678a51-7b4f-4426-aa48-e991e377bc22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e678a51-7b4f-4426-aa48-e991e377bc22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017654/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 77395,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Michałowicach ul. 11- Listopada”
a) otwieranie toalety o godzinie 8:00 oraz zamykanie o godzinie 22:00 lub w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
b) sprzątanie sanitariatów dwa razy dziennie;
c) bieżące utrzymania czystości w sanitariatach w ustalonym przedziale godzinowym,
d) bieżące utrzymania czystości na terenie całego obiektu,
e) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych,
f) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym,
g) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
h) dokonywanie po ustaleniu z Zamawiającym drobnych prac naprawczych w toaletach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 92481,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Regułach ul. Wiejska”
a) otwieranie toalety o godzinie 8:00 oraz zamykanie o godzinie 22:00 lub w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
b) sprzątanie sanitariatów dwa razy dziennie,
c) bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach,
d) bieżące utrzymanie czystości na terenie całego obiektu,
e) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych,
f) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym,
g) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
h) dokonywanie po ustaleniu z Zamawiającym drobnych prac naprawczych w toaletach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 92481,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Komorowie ul. Główna”
a) otwieranie toalety o godzinie 8:00 oraz zamykanie o godzinie 22:00 lub w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
b) sprzątanie sanitariatów dwa razy dziennie,
c) bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach,
d) bieżące utrzymanie czystości na terenie całego obiektu,
e) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych,
f) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym,
g) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
h) dokonywanie po ustaleniu z Zamawiającym drobnych prac naprawczych w toaletach,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 92481,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Nowej Wsi ul. Spacerowa”
a) otwieranie toalety o godzinie 8:00 oraz zamykanie o godzinie 22:00 lub w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
b) sprzątanie sanitariatów dwa razy dziennie,
c) bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach,
d) bieżące utrzymanie czystości na terenie całego obiektu,
e) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych,
f) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym,
g) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
h) dokonywanie po ustaleniu z Zamawiającym drobnych prac naprawczych w toaletach

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 92481,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Opacz-Kolonia ul. Ryżowa”
a) otwieranie toalety o godzinie 8:00 oraz zamykanie o godzinie 22:00 lub w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
b) sprzątanie sanitariatów dwa razy dziennie,
c) bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach,
d) bieżące utrzymanie czystości na terenie całego obiektu,
e) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych,
f) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym,
g) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
h) dokonywanie po ustaleniu z Zamawiającym drobnych prac naprawczych na obiekcie,
i) dbanie o czystość oraz zamiatanie terenu wokół świetlicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 113752,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Komorowie ul. Kaliszany”
a) opróżnianie pojemników na odpady komunalne,
b) sprzątanie i zamiatanie nawierzchni gumowych, alejek oraz terenów wokół piaskownicy,
c) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych w miarę bieżących potrzeb,
d) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
e) grabienie liści z alejek i terenu placu zabaw,
f) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 33264,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozór i utrzymanie czystości na placu zabaw w Granicy ul. Poprzeczna”
a) codzienne otwieranie o godzinie 7:00 oraz zamykania o godz. 21:00 placu zabaw w okresie od 1 kwietnia do 31 października, natomiast w okresie od 1 listopada do 31 marca otwieranie o godzinie 8.00 oraz zamykanie o godz. 18:00,
b) sprzątanie i zamiatanie nawierzchni gumowych, alejek oraz terenów wokół piaskownic,
c) opróżnianie pojemników na odpady komunalne,
d) mycie ławek oraz siedzisk zabawek plenerowych w miarę bieżących potrzeb,
e) usuwanie przerostów w postaci chwastów i trawy, wyrastających pomiędzy kostką,
f) grabienie liści z alejek i terenu placu zabaw,
g) odśnieżanie głównych alejek w sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 33264,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na boisku w Sokołowie ul. Wspólnoty Wiejskiej”
a) otwieranie budynku szatni i toalety o godzinie 8:00 oraz zamykanie o godzinie 22:00,
b) udostępnianie mieszkańcom Gminy Michałowice, uczniowskim klubom sportowym
i innym klubom boiska ze sztuczną nawierzchnią i zaplecza socjalnego (tj. szatni dla zawodników i sędziów),
c) przyjmowanie zgłoszeń rezerwacji boiska osobiście lub na telefon komórkowy i odnotowanie w kalendarzu rezerwacji,
d) wydawanie i przyjmowanie bramek przenośnych i obciążników,
e) codzienne max. do godziny 10:00 opróżnianie pojemników na odpady komunalne oraz dodatkowe opróżnianie pojemników na odpady w ciągu w dnia w zależności od potrzeb,
f) codzienne do godziny 1000 sprzątanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokół boisk, dodatkowo zamiatanie nawierzchni gumowych w ciągu dnia w zależności od potrzeb,
g) bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach, po każdych zajęciach oraz w zależności od potrzeb,
h) bieżące utrzymanie czystości w szatniach,
i) odśnieżanie alejek w sezonie zimowym,
j) mycie ławek oraz siedzisk w miarę bieżących potrzeb,
k) mycie okien co najmniej dwa razy w roku,
l) dokonywanie po ustaleniu z Zamawiającym drobnych prac naprawczych na obiekcie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 123552,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dozór i utrzymanie czystości na boisku w Granicy ul. Główna”
a) otwieranie obiektu o godzinie 800 oraz zamykania o godzinie 2200,
b) udostępnianie mieszkańcom Gminy Michałowice, uczniowskim klubom sportowym
i innym klubom boiska ze sztuczną nawierzchnią i zaplecza socjalnego (tj. szatni dla zawodników i sędziów),
c) przyjmowanie zgłoszeń rezerwacji boiska osobiście lub na telefon komórkowy i odnotowanie w kalendarzu rezerwacji,
d) wydawanie i przyjmowanie bramek przenośnych i obciążników,
e) sprawdzanie stanu boiska i zaplecza socjalnego przed każdym udostępnieniem,
f) sprawdzanie stanu budynku po każdym udostępnieniu,
g) bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu,
h) sprzątanie pomieszczeń szatni maksymalnie do godziny 1000;
i) bieżące utrzymanie czystości w szatniach,
j) bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach,
k) mycie okien co najmniej dwa razy w roku,
l) dokonywanie drobnych prac naprawczych na obiekcie,
m) odśnieżanie alejek w sezonie zimowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 123552,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108029,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KierinKlin Karyna Melnyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342662741

7.3.3) Ulica: Wiejska 16 lok 6

7.3.4) Miejscowość: Reguły

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98397,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108029,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98397,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Babayan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91020304760

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Reguły

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98397,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108029,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135977,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108029,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERWIS UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI I PORZĄDKU PIÓRO ŁUKASZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371866241

7.3.3) Ulica: NOWY BIAŁYNIN 17

7.3.4) Miejscowość: NOWA SUCHA

7.3.5) Kod pocztowy: 96-513

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108029,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99590,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110709,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99590,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bolesław Ziobrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 68032110575

7.3.3) Ulica: Prosta 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99590,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98397,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108029,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98397,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Mania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87060200254

7.3.3) Ulica: ul. Keniga 17/15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98397,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30242,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43211,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERWIS UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI I PORZĄDKU PIÓRO ŁUKASZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7562056

7.3.3) Ulica: Nowy Białynin 17

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sucha

7.3.5) Kod pocztowy: 96-513

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43211,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30242,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bolesław Ziobrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 68032110575

7.3.3) Ulica: Prosta 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129610,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185193,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KierinKlin Karyna Melnyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342662741

7.3.3) Ulica: Wiejska 16 lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Reguły

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185193,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kristine Babayan - Ziobrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84111617845

7.3.3) Ulica: Prosta

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.