Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrecka
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917419ae-ff87-4ecb-9e35-94070fbd6ac6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040845/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa prawna na lata 2025 - 2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-917419ae-ff87-4ecb-9e35-94070fbd6ac63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń będzie odbywała się w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu portalu e-zamówienia tj. systemu zapewniającego
obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Dostęp do portalu możliwy jest za pośrednictwem strony: https://ezamowienia.gov.pl W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: wiz@powiat.cieszyn.pl lub drogą elektroniczną na portalu ezamówienia
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z platformy e-zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: prowadzenie kompleksowej obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego (powiatu, miasta na prawach powiatu lub jednostek samorządu gminnego o liczbie mieszkańców powyżej 50 tyś)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: prowadzenia w zakresie sądowych spraw egzekucyjnych w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: sporządzania opinii prawnych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: prowadzenia spraw jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa przed organami sądowymi w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Radcy Prawnego/Adwokata wskazanego do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia spraw przed Regionalną Izbą Obrachunkową, Naczelnym Sądem Administracyjnym w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej z tytułu objętych zakresem umowy na sumę gwarancyjną minimum 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego (powiatu, miasta na prawach powiatu lub jednostek samorządu gminnego o liczbie mieszkańców powyżej 50 tyś) przez okres min. 24 miesięcy (za obsługę kompleksową będzie uważana obsługa wszystkich wydziałów danej jednostki samorządu terytorialnego, w tym obejmująca obsługę prawną w zakresie działalności oświatowej, gospodarki nieruchomościami, architektury, ochrony środowiska, działalności kulturalnej oraz realizacji inwestycji)
UWAGA: W przypadku, jeżeli usługa wykonywania jest „do dnia dzisiejszego” dla obliczenia okresu doświadczenia należy wziąć pod uwagę okres od dnia rozpoczęcia usługi do dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził co najmniej cztery szkolenia dla co najmniej 25 pracowników jednostki samorządu terytorialnego
c) w trakcie zamówienia dysponować będzie:
- minimum dwoma osobami, jednak nie więcej niż trzema, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje:
• uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą
z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata, zgodnie
z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze lub jest prawnikiem zagranicznym, wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej i przez prawników zagranicznych w Rzeczpospolitej Polskiej, oraz
• posiadają wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu radcy prawnego lub adwokata (Izba Radców Prawnych lub Izba Adwokatów), oraz
• posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej w charakterze radcy prawnego bądź adwokata, zdobyte w okresie ostatnich pięciu latach.
UWAGA: Powyższe warunki winna spełniać samodzielnie w pełnym w/w zakresie każda która będzie wskazana do realizacji zamówienia. Wykonawca w oświadczeniu o spełnianiu udziału w postępowaniu winien wskazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wszystkie te osoby będą wpisane do umowy i dopuszczone do realizacji zamówienia. Osoby te Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy.
Jeżeli Wykonawca wyznaczy zastępstwo za nieobecnego radcę prawnego bądź adwokata, osoba zastępująca musi posiadać kwalifikacje wskazane powyżej (co każdorazowo udokumentuje Zamawiającemu).
d) jedną osobą, która będzie świadczyć obsługę w zakresie prowadzenia sekretariatu oraz obsługi kancelaryjnej biura prawnego w wymiarze co najmniej 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości 7.000zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza ofertowego” dostępnego na platformie ezamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Żłobków Miejskich w Cieszynie
- Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 22 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
- Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
- Usługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.
- Świadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz
- 195-P-24 Kompleksowa obsługa prawna szpitala
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.