Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b314e00-c6b4-47f8-b22f-3b16f9cc38a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,184335,cd1a9b448ad5569a57cf038cb4cd6188.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:
https:/ umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18;
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: *.pdf.
5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.
8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na budowie Miasteczka Ruchu Drogowego oraz Gier Podwórkowych wraz z rozbiórką budynków na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Bukowej 9 we Włocławku w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe.
Celem inwestycji jest stworzenie nowoczesnego Miasteczka Ruchu Drogowego, które ma na celu edukację dzieci w zakresie bezpieczeństwa na drodze oraz zapewnienie przestrzeni do aktywności fizycznej i zabawy. Projekt obejmuje również rozbiórkę istniejących budynków, które nie są już funkcjonalne.
Układ drogowy ścieżek rowerowych zaplanowano jako nawierzchnie asfaltowe. Wokół miasteczka ruchu drogowego zaprojektowano chodniki dojściowe piesze o nawierzchni z kostki betonowej oraz tereny rekreacyjne jako nawierzchnie poliuretanowe.
W obrębie miasteczka drogowego planuje się wykonanie gier podwórkowych z masy termoplastycznej, takich jak: ślimak, labirynt, żółw, klasy. Ścieżki rowerowe należy wyposażyć dodatkowo w system znaków drogowych poziomych i pionowych, w tym przejścia dla pieszych zgodnie z projektem organizacji ruchu. Znaki umieścić na słupkach, za pomocą uchwytów montażowych, słupki osadzić w fundamencie betonowym.
Planuje się również montaż obiektów małej architektury. Obszar zostanie wyposażony w 3 ławki, 2 stoły do tenisa stołowego, 3 kosze na śmieci, 4 stoły do gry w szachy, stojak rowerowy przeznaczony do 20 rowerów, 2 barierki.
W ramach inwestycji planuje się wycinkę sześciu drzew i wykonanie nasadzeń zastępczych oraz powierzchni zielonych w postaci trawników.
Planuje się wykonanie ogrodzenia w części północno - zachodniej działki, a także planuje się oświetlenie tere-nu miasteczka ruchu drogowego za pomocą 2 stanowisk oświetleniowych na słupach o wysokości 8m oraz wyposażenie przedmiotowego terenu w system monitoringu za pomocą 2 kamer.
Na terenie działki znajduje się budynek mieszkalny i garażowy, zlokalizowane w południowo - wschodniej części działki nr 148/14, przylegające do granicy działek nr 120 i 121 obręb 0510 Włocławek KM 51, przeznaczone do rozbiórki.
Inwestycja ma kluczowe znaczenie dla poprawy bezpieczeństwa dzieci oraz ich aktywności fizycznej. Miasteczko Ruchu Drogowego nie tylko będzie miejscem nauki, ale również przestrzenią do zabawy, co przyczyni się do wszechstronnego rozwoju najmłodszych.
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Usunięcie drzew i roślinności trawiastej:
• oznakowanie terenu,
• zabezpieczenie drzew nie przewidzianych do usunięcia (np. matami słomianymi lub drewnianymi),
• wycinka drzew i usunięcie gałęzi i pni,
• koszenie trawnika i usunięcie innych roślinności niskiej,
• utylizacja ściętych drzew oraz materiałów roślinnych,
• przywrócenie terenu do stanu użyteczności.
2) Zagospodarowanie zielenią:
• zakup roślin oraz materiałów do nasadzeń,
• wykonanie nasadzeń zgodnie z projektem.
3) Mała architektura:
• wybór i zakup materiałów,
• montaż obiektów małej architektury na terenie inwestycji.
4) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie:
• wykop pod podbudowę na odpowiednią głębokość,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
• stabilizacja mechaniczna podbudowy(zagęszczanie materiału).
5) Warstwy odsączające:
• wykonanie wykopów pod system drenażowy,
• montaż warstw odsączających (materiały filtracyjne),
• kontrola i testowanie skuteczności systemu odsączającego.
6) Nawierzchnie syntetyczne:
• przygotowanie podłoża pod nawierzchnię syntetyczną,
• montaż nawierzchni syntetycznej zgodnie z projektem,
• kontrola jakości wykonania nawierzchni.
7) Chodniki z kostki brukowej betonowej:
• wykop pod chodniki na odpowiednią głębokość,
• przygotowanie podłoża i warstwy podbudowy,
• układanie kostki brukowej w zaplanowanym wzorze,
• zabezpieczenie chodnika.
8) Nawierzchnia asfaltowa:
• Nawierzchnia asfaltowa- warstwa ścieralna:
o przygotowanie podłoża,
o ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltu,
o wyrównanie i zagęszczenie nawierzchni;
• Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca:
o ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
o kontrola jakości i zagęszczenie.
9) Betonowe obrzeża chodnikowe:
• przygotowanie wykopu pod obrzeża,
• montaż betonowych obrzeży na odpowiedniej głębokości,
• wyrównanie i zabezpieczenie obrzeży.
10) Montaż ogrodzenia:
• przygotowanie terenu pod ogrodzenie,
• wykop pod słupki ogrodzeniowe,
• montaż słupków i paneli ogrodzeniowych,
• zabezpieczenie oraz malowanie ogrodzenia.
11) Oznakowanie poziome:
• przygotowanie podłoża do oznakowania,
• malowanie oznakowania poziomego (linie, znaki) zgodnie z projektem,
• kontrola jakości wykonania oznakowania.
12) Oznakowanie pionowe:
• wybór i zakup znaków drogowych i informacyjnych,
• montaż znaków na odpowiedniej wysokości i w odpowiednich lokalizacjach,
• kontrola widoczności i stabilności oznakowania.
13) Roboty rozbiórkowe:
• oznaczenie obiektów do rozbiórki,
• przeprowadzenie prac rozbiórkowych zgodnie z przepisami BHP,
• utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki,
• przywrócenie terenu do stanu użyteczności po zakończeniu prac rozbiórkowych.
Każdy z powyższych punktów powinien być wykonany z zachowaniem odpowiednich standardów jakości oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty powinny zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ, tj.:1) formularz ofertowy,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) następujące przedmiotowe środki dowodowe: Nie dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ oraz ustawą PZP.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę orazsłużących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- "Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe"
- Najem 9 sztuk samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie prawa jazdy kat. B, bez limitu kilometrów, na okres 48 miesięcy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Remont i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2025
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.