Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. „Rodzina ponad wszystko” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511437589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Józefa Bema 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48874270640
1.5.8.) Numer faksu: +48874270643
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprwegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wegorzewo.naszepcpr.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna, pomoc osobom niepełnosprawnym, piecza zastępcza itp.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. „Rodzina ponad wszystko” .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0151218b-4ad1-401f-8ab5-1fa1a17bce8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027, Priorytet 9.: Włączenie i integracja EFES+, Działanie 9.9: System pieczy zastępczej na realizację projektu nr wniosku:FEWM.09.09-IZ.00-0006/24 „Rodzina ponad wszystko”, w podziale na 4 części.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0151218b-4ad1-401f-8ab5-1fa1a17bce8d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: pkt 10 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt. 10.16.SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): pkt. 10.16.SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOA.4141.2-1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 306200,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Seksuolog – wykłady
4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
16.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Cmin
C = --------------------- x Zp x Wp
Co
Gdzie:
C min – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
Zp – Znaczenie procentów kryterium, tu 60%
Wp – waga punktowa kryterium, tu 100 pkt.
b) kryterium II w części od 1 do 4: Doświadczenie powyżej doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu” (waga 40%).
a. Posiadanie 4 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 20 punktów;
b. Posiadanie 5 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 30 punktów;
c. Posiadanie co najmniej 6 - letniego i więcej doświadczenia w realizacji usług – 40 punktów.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D
C – Cena
D – Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu.
16.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
16.3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
16.4. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 16.3. ppkt. 1), na Platformie Przetargowej Zamawiającego.
16.5. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w ust. 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Terapia zaburzeń integracji sensorycznej
4.2.5.) Wartość części: 79200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
16.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Cmin
C = --------------------- x Zp x Wp
Co
Gdzie:
C min – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
Zp – Znaczenie procentów kryterium, tu 60%
Wp – waga punktowa kryterium, tu 100 pkt.
b) kryterium II w części od 1 do 4: Doświadczenie powyżej doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu” (waga 40%).
a. Posiadanie 4 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 20 punktów;
b. Posiadanie 5 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 30 punktów;
c. Posiadanie co najmniej 6 - letniego i więcej doświadczenia w realizacji usług – 40 punktów.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D
C – Cena
D – Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu.
16.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
16.3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
16.4. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 16.3. ppkt. 1), na Platformie Przetargowej Zamawiającego.
16.5. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w ust. 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWADCZENIE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie superwizji
4.2.5.) Wartość części: 69000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
16.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Cmin
C = --------------------- x Zp x Wp
Co
Gdzie:
C min – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
Zp – Znaczenie procentów kryterium, tu 60%
Wp – waga punktowa kryterium, tu 100 pkt.
b) kryterium II w części od 1 do 4: Doświadczenie powyżej doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu” (waga 40%).
a. Posiadanie 4 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 20 punktów;
b. Posiadanie 5 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 30 punktów;
c. Posiadanie co najmniej 6 - letniego i więcej doświadczenia w realizacji usług – 40 punktów.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D
C – Cena
D – Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu.
16.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
16.3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
16.4. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 16.3. ppkt. 1), na Platformie Przetargowej Zamawiającego.
16.5. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w ust. 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia terapii rodziny
4.2.5.) Wartość części: 138000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
16.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Cmin
C = --------------------- x Zp x Wp
Co
Gdzie:
C min – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
Zp – Znaczenie procentów kryterium, tu 60%
Wp – waga punktowa kryterium, tu 100 pkt.
b) kryterium II w części od 1 do 4: Doświadczenie powyżej doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu” (waga 40%).
a. Posiadanie 4 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 20 punktów;
b. Posiadanie 5 - letniego doświadczenia w realizacji usług – 30 punktów;
c. Posiadanie co najmniej 6 - letniego i więcej doświadczenia w realizacji usług – 40 punktów.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D
C – Cena
D – Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu.
16.2. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
16.3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
16.4. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 16.3. ppkt. 1), na Platformie Przetargowej Zamawiającego.
16.5. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w ust. 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.1 Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
5.1.2 Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
5.1.3 Warunek dotyczący określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy.
5.1.4 Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Część nr 1 - Seksuolog
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże że:
a) posiada wyższe wykształcenie na kierunku psychologicznym,
b) posiada ukończone, odbyte minimum jedno szkolenie z zakresu seksuologii i uzyskaną specjalizację w tej dziedzinie,
c) posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu seksuologii,
d) posiada dokument potwierdzający zatrudnienie na stanowisku psychologa,
e) osoba czynna zawodowo.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu (Załącznik nr 10).
Część nr 2 – Terapia zaburzeń integracji sensorycznej
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże że:
a) posiada wyższe wykształcenie na kierunku logopedia lub psychologia lub fizjoterapia lub pedagogika,
b) posiada ukończone studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub posiada certyfikat Terapeuty zaburzeń integracji sensorycznej,
c) posiada udokumentowane minimum trzy letnie doświadczenie w terapii integracji sensorycznej u dzieci lub na podobnym stanowisku (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku),
d) osoba czynna zawodowo.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu (Załącznik nr 10).
Część nr 3 - Superwizje
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże że:
a) posiada wyższe wykształcenie na kierunku psychologicznym,
b) posiada ukończone studia podyplomowe z zakresu superwizji lub posiada certyfikat jako Specjalista Superwizor,
c) posiada udokumentowane minimum trzy letnie doświadczenie w pracy w prowadzeniu superwizji (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku),
d) osoba czynna zawodowo.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu (Załącznik nr 10).
Część nr 4 – Terapia rodziny
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże że:
a) posiada wyższe wykształcenie na kierunku psychologicznym bądź pedagogicznym,
b) posiada udokumentowane minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnych, rodzinnych (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku),
c) osoba czynna zawodowo.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu (Załącznik nr 10).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl PLATFORMA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-16
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko" .
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Węgorzewie
- Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach na 2025 rok.
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Świadczenie usług opiekuńczych: specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Centrum Usług Społecznych w Skarszewach
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Świadczenie klientom Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchym Lesie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dn. 12 marca 2004 r. o pom. społ
- Świadczenie usług psychologicznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubinie z podziałem na 2 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.