Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566977/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00568688/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z częściową rozbiórką i remontem budynku leśnictwa Babi Dół, na terenie części działki nr 95/64 położonej w obrębie Glincz, gmina Żukowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUDY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Leśników 15
1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 682 73 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbudy@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z częściową rozbiórką i remontem budynku leśnictwa Babi Dół, na terenie części działki nr 95/64 położonej w obrębie Glincz, gmina Żukowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab54cec-02e6-47f0-bce9-3a3f67c41646
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00503412/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa leśniczówki L. Babi Dół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.117.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego pełniącego
funkcję siedziby leśnictwa Babi Dół na działce nr 95/64, obręb Glincz w miejscowości Babi Dół, gmina Żukowo, woj.
pomorskie.
Przewidywane do wykonania prace obejmują m.in.: wykonanie termomodernizacji obiektu (ocieplenie, wymiana stolarki
otworowej, zmiany w inst. ogrzewania), wykonanie niezbędnych wyburzeń istniejących ścian oraz prac murarskich i innych
prac branżowych, modernizację instalacji co, instalacji elektrycznej, telekomunikacyjnej i wodnej oraz kanalizacyjnej w
całym budynku, prace remontowe w zakresie robót tynkarsko-malarskich, stolarskich, prace dekarskie.
Zadanie obejmuje również:
-wykonanie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszelkie zmiany wniesione w trakcie prac;
-zabezpieczenie wyposażenia biura leśnictwa przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniem podczas realizacji robót;
-zapewnienie w koordynacji z pracownikiem Nadleśnictwa Kolbudy dostępu dla Wykonawcy do obiektu;
-przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń przed ostatecznym odbiorem robót
instalacyjnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. Przedmiar robót należy traktować jako materiał
pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. W cenie oferowanej należy
uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia.
2. Informacje dodatkowe: wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów
są podane jedynie przykładowo
i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń
o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych,
Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, np. katalogach, na stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma
wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego
producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i
cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o
wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku wątpliwości, będą one podlegały ocenie Inspektora Nadzoru,
który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji
równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się
funkcjonalność, przeznaczenie, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry i cechy mechaniczne i fizyczne przypisane
poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej.
3. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w dokumentacji projektowej i
specyfikacji technicznej, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który po konsultacjach z
inspektorem nadzoru inwestorskiego zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.
4. Materiały budowlane, urządzenia oraz pozostałe elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty
techniczne (ewentualnie inne tzw. dokumenty odniesienia). Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1286033,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1286033,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WENT-REM Damian Wenta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5892044356
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Mirachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-329
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1286033,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI KOLBUDY
więcej: przetargi KOLBUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.