Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00010783/01 - Wynik z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c09fb5e-ec08-4e32-9a39-4d786f80d574
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c09fb5e-ec08-4e32-9a39-4d786f80d5743.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ttps://ezamowienia.gov.pl//
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie
eZamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Szczegółowe wymagania zawarte w Rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.44.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z sukcesywną dostawą transportem wykonawcy tablic rejestracyjnych w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odrębnie zapakowanych kompletach (jako komplet należy rozumieć tablice z tym samym numerem rejestracyjnym), a także wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2024 r., poz. 1251 j.t. z późn. zm.), oraz według wzorów i wymagań określonych w załączniku Nr 12 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717 j.t. z późn. zm.) oraz z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547) w ilości zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, według następującego wykazu rodzajowego i ilościowego:
1) Zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 10.400 szt.;
2) Zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 150 szt.;
3) Zwyczajne motocyklowe – 500 szt.;
4) Zwyczajne motorowerowe – 300 szt.;
5) Indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe indywidualne samochodowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem jednorzędowe lub dwurzędowe – 40 szt.;
6) Indywidualne motocyklowe, indywidualne motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem – 8 szt.;
7) Zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 10 szt.;
8) Zabytkowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 6 szt.;
9) Zabytkowe motocyklowe – 6 szt.;
10) Zabytkowe motorowerowe – 6 szt.;
11) Tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 330 szt.;
12) Tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 8 szt.;
13) Tymczasowe motocyklowe – 8 szt.;
14) Tymczasowe motorowerowe – 8 szt.;
15) Wtórniki tablic: zwyczajnych samochodowych, samochodowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, indywidualnych samochodowych, zabytkowych samochodowych, jednorzędowych lub dwurzędowych – 300 szt.;
16) Wtórniki tablic: zwyczajnych samochodowych jednorzędowych zmniejszonych, zabytkowych samochodowych jednorzędowych zmniejszonych – 30 szt.;
17) Wtórniki tablic: zwyczajnych motocyklowych, motocyklowych dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, zabytkowych motocyklowych, indywidualnych motocyklowych – 15 szt.;
18) Wtórniki tablic: zwyczajnych motorowerowych, motorowerowych dla motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny, zabytkowych motorowerowych – 10 szt.;
19) Profesjonalne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – 48 szt.;
20) Profesjonalne motocyklowe – 16 szt.;
21) Profesjonalne motorowerowe – 16 szt.;
22) Samochodowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem jednorzędowe i dwurzędowe – 300 szt.;
23) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem – 16 szt.;
24) Motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem – 16 szt.;
25) Motorowerowe dla motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny – 16 szt.;
oraz oprogramowania informatycznego umożliwiającego zarządzanie składanymi i złożonymi zamówieniami na tablice rejestracyjne, zapewniające między innymi możliwość: zamawiania tablic rejestracyjnych drogą elektroniczną za pomocą Internetu i drukowanie zamówień oraz sporządzenie protokołu przekazania tablic do kasacji.
Uwaga: W przypadku zmiany wyżej wymienionych przepisów prawa tablice powinny być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób uniemożliwiający ich powtórne użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Obiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej partii tablic, na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania.
Termin realizacji od dnia zawarcia umowy do 31-12-2025 r.
Podane przez Zamawiającego ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych rodzajów tablic mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. W okresie obowiązywania umowy dostawy nie muszą objąć wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych zamawianych przez Zamawiającego z tego powodu Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń finansowych. Ilość poszczególnych rodzajów tablic, które zostaną dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy uzależniona będzie od liczby rejestrowanych pojazdów
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14721000-1 - Glin
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert
Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
Gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
Termin dostawy wtórników 20% - maksymalnie 20 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy wtórnika
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że posiada zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy art. 75ac ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2024 r., poz. 1251 j.t. z późn. zm.).
6.1.4.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Posiadanie doświadczenia. W celu wykazania warunku doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwie usługi polegające na sukcesywnej (tj. trwającej minimum 10 miesięcy) dostawie tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł BRUTTO.
2) Oświadczenie oferenta, że posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia do odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych i z chwilą ich przekazania przejmuje na siebie obowiązki posiadacza odpadów oraz zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań zmierzających do ich eliminacji, zgodnie z obowiązującymi prawem, w szczególności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy art. 75ac ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2023 r., poz. 1047 j.t. z późn. zm.).
b) Oświadczenie oferenta, że posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia do odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych i z chwilą ich przekazania przejmuje na siebie obowiązki posiadacza odpadów oraz zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań zmierzających do ich eliminacji, zgodnie z obowiązującymi prawem, w szczególności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
c) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca musi posiadać Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
aktualny certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na III części
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- "Budowa drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 3052P."
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.