Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej
w Krakowie przy ul. Rozrywka 1 wraz z przyległym terenem oraz podjazdem i parkingiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122569435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rozrywka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-419
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 12 411 94 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dps@mcpu.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.mcpu.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej
w Krakowie przy ul. Rozrywka 1 wraz z przyległym terenem oraz podjazdem i parkingiem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f832d6e7-93aa-485d-b4a5-6df229a8f004
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037447/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Rozrywka 1 wraz z przyległym terenem oraz podjazdem i parkingiem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f832d6e7-93aa-485d-b4a5-6df229a8f0043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f832d6e7-93aa-485d-b4a5-6df229a8f004
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia5 wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.
L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej: Rozporządzenie informujemy, iż aktualne będą poniższe informacje i zasady związane
z przetwarzaniem danych osobowych przez Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Rozrywka 1, dalej DPS.
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Krakowie reprezentowany przez Dyrektora, ul.
Rozrywka 1, 31-419 Kraków; telefon 12 411 94 00 w godzinach pracy DPS, adres email: sekretariat.dps@mcpu.krakow.pl.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) można się skontaktować pod nr telefonu: 12 411 41 21 w godzinach pracy DPS lub
adresem email: iod.dps@mcpu.krakow.pl.
3. DPS przetwarza Pana/Pani dane osobowe w następujących celach:
a) wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust.
1 lit. b Rozporządzenia);
b) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą instytucje, którym administrator zobowiązany jest przekazywać Pani/Pana dane
osobowe na mocy przepisów prawa, jak również inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na
nim obowiązku prawnego.
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres realizacji celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał, tj.:
a) przez okres do czasu zakończenia realizacji umowy,
b) przez okres niezbędny do wywiązania się przez administratora z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych, w tym obowiązku archiwizacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 6. W związku z przetwarzaniem przez DPS Pani/Pana danych osobowych przysługuje
Pani/Panu:
a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
d) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia.
7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez DPS danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje osobie
zainteresowanej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest:
a) wymogiem umownym, w przypadku, kiedy tak stanowią zapisy umowy. W takim przypadku ewentualne niepodanie danych będzie
skutkowało w szczególności problemami z prawidłowym wykonaniem umowy lub niewykonaniem umowy;
b) warunkiem zawarcia umowy, w przypadku, kiedy celem, w jakim Pani/Pan je podaje, jest zawarcie umowy. W takim przypadku
ewentualne niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy;
c) wymogiem ustawowym, w przypadku, kiedy cel, w jakim Pani/Pan je podaje, skutkuje koniecznością wypełnienia przez
administratora obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do
ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji Pani/Pana interesu prawnego.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.DAG.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej (dalej DPS) w Krakowie przy ul. Rozrywka 1 wraz z przyległym terenem oraz podjazdem i
parkingiem w okresie od dnia 31 grudnia 2024 roku od godz. 7.00 do dnia 31 lipca 2025 roku do godz. 7.00
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na możliwości powtórzenia usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 5 miesięcy następujących po realizacji podstawowej usługi tj. do dnia 31 grudnia 2025 r.2) Wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie ceny za okres 1 miesiąca zamówienia podstawowego pomnożone przez liczbę 5 (miesięcy).
3) Zamawiający zastrzega, iż skorzystanie z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z tego prawa. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji.
4) Zasady świadczenia zamówienia w ramach prawa opcji w tym ich zakupu, wykonywania, odbioru, protokołów, kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie będą takie same jak te, które obowiązują przy zamówieniu podstawowym.
5) Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do wykonania usługi po cenie wskazanej w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – koncesja MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z póżn. zm.) - warunek w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje usługę do realizacji której te uprawnienia są wymagane)
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 PLN
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca powinien wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 3 lat usługi:
a) Ochrony obiektu użyteczności publicznej lub usługowej o powierzchni min. 1.000 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy następujących po sobie,
b) co najmniej jednej usługi ochrony mienia o wartości usługi minimum 50 000.00 PLN,
c) w ochronie co najmniej 1 obiektu użyteczności publicznej zamieszkałych -
użytkowanych przez osoby niepełnosprawne, chore psychicznie, uzależnione przez okres co najmniej 6 miesięcy następujących po sobie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian zawarty jest w Załączniku 3 (wzór umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f832d6e7-93aa-485d-b4a5-6df229a8f004
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.