eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Soko³yOpracowanie planu ogólnego gminy Soko³y



Og³oszenie z dnia 2024-12-09

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie planu ogólnego gminy Soko³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Soko³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670226

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: (86) 4763010, 519412532

1.5.8.) Numer faksu: (86) 2194164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokoly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sokoly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego gminy Soko³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc236746-effe-467f-9207-b79684c58dac

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00641663

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064267/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Opracowanie planu ogólnego gminy Soko³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielnie zamówienia,w tym sk³adanie ofert,wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±,z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.Ofertê,o¶wiadczenia,o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp,podmiotowe ¶rodki dowodowe,pe³nomocnictwa,zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej,w ogólnie dostêpnych formatach danych,w szczególno¶ci w formatach:txt,rtf,pdf,doc,docx,odt.Ofertê, o¶wiadczenia oraz dokumenty o których mowa w SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zawiadomienia,o¶wiadczenia, wnioski,dokumenty lub informacje Wykonawcy przekazuj± przez
platformê, dostêpn± pod adresem: https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/ rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z platformy:
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
- Internet Explorer,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
- Edge,
- Opera.
b) Pozosta³e wymagania techniczne:
- dostêp do sieci internet;
- obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocze¶nie
Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) - zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Soko³y reprezentowana przez Wójta Gminy Soko³y, z siedzib± w Urzêdzie Gminy Soko³y, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Soko³y, tel.: (86) 4763 010, adres e-mail: sekretariat@sokoly.pl
2.W Urzêdzie Gminy Soko³y zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt odbywa siê za pomoc± adresu e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl
3.Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z przyst±pieniem do niniejszego postêpowania prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji tre¶ci z³o¿onych ofert.
4.Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) i lit e) RODO, w zwi±zku z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5.Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych osobowych oraz ich sprostowania, poprawiania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne.
6.Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; tj. organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa jak równie¿ inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe.
7. Dane osobowe udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych skutkowaæ bêdzie niemo¿no¶ci± realizacji ustawowych zadañ Urzêdu.
9.Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
10.Pan/i dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat licz±c od dnia 1 stycznia roku nastêpuj±cego po roku zakoñczenia sprawy.
11.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.58.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego gminy Soko³y, o którym jest mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz udzia³ w czynno¶ciach zwi±zanych ze sporz±dzeniem i uchwaleniem planu ogólnego. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 15 582,0000 ha,
w tym powierzchnia objêta miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego to ok. 20,0000 ha. Obszar objêty opracowaniem obejmuje teren w granicach administracyjnych gminy Soko³y.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1.Dokonanie oceny istniej±cego stanu zagospodarowania.
2.Sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego.
3.Przygotowanie projektów pism zwi±zanych z zawiadomieniem w³a¶ciwych instytucji o podjêciu przez Radê Gminy Soko³y uchwa³y o przyst±pieniu do opracowania planu ogólnego.
4.Analizê wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zg³oszonych przez organy i instytucje – sporz±dzenie wykazu tych wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem. Opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji okre¶lonych ustaw± oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przyst±pieniu do planu.
5.Udzia³ w konsultacjach spo³ecznych dotycz±cych projektu planu ogólnego zgodnie z art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z mieszkañcami gminy Soko³y oraz udzielanie stosownych informacji i wyja¶nieñ.
6.Opracowanie planu ogólnego (czê¶æ tekstowa i rysunkowa) wraz z prognoz± oddzia³ywania na ¶rodowisko.
7.Wewnêtrzne dyskusje nad opracowan± koncepcj± (projektant + w³adze gminy).
8.Przygotowanie projektów pism zwi±zanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego.
9.Uzyskanie pozytywnej opinii Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej o projekcie planu ogólnego.
10.Udzia³ w spotkaniach, naradach w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych udzielenie wyja¶nieñ lub zg³oszenia potrzeby takich wyja¶nieñ, w szczególno¶ci przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa.
11.Analizê i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnieñ i opinii.
12.Wprowadzenie korekty do projektu planu w zwi±zku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami.
13.Przygotowanie wymaganych ustaw± dokumentów formalno-prawnych zwi±zanych ze sporz±dzaniem projektu planu ogólnego (projektów og³oszeñ, projektów obwieszczenia, zawiadomieñ).
14.Przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
15.Analiza uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycj± ich rozpatrzenia przez Wójta wraz z uzasadnieniem.
16.Korekta projektu planu ogólnego w zwi±zku z wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia.
17.Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z za³±cznikami na komisjach sta³ych Rady Gminy Soko³ach.
18.Przygotowanie projektu uchwa³y z za³±cznikami i udzia³ w sesji Rady Gminy uchwalaj±cej plan ogólny.
19.Opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).
20.Przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodê w celu oceny zgodno¶ci z przepisami prawa.
21.Przygotowanie uchwa³y do publikacji w Dzienniku Urzêdowym.
22.W przypadku ponowienia procedury – ponowne opracowanie niezbêdnych dokumentów i ponowienie niezbêdnych czynno¶ci w ramach niniejszej umowy.
23.Udzia³ w czynno¶ciach niezbêdnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodno¶ci projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê.
24.Przygotowanie innych dokumentów, których potrzeba wy³oni siê w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynno¶ci nie opisane powy¿ej oraz w projekcie umowy, a wynikaj±ce z procedur okre¶lonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbêdne do w³a¶ciwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonaæ w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
25.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany jest do wykonania nastêpuj±cych obowi±zków:
a)opracowanie projektu planu ogólnego, w tym projektu uchwa³y wraz z uzasadnieniem i za³±cznikami, w tym z rysunkiem planu ogólnego, w sposób kompleksowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami i normatywami oraz zgodnie z uchwa³± Nr IV/22/2024 Rady Gminy Soko³y z dnia 30 sierpnia 2024 r. w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Soko³y ,
b)czuwania nad prawid³owo¶ci± procedury planistycznej,
c)opracowania dokumentacji prac planistycznych,
d)ponowienia czynno¶ci b±d¼ ponownego przygotowania materia³ów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikaj±cych z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnieñ i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego przez Radê Gminy (je¿eli zajdzie taka potrzeba),
e)uzupe³nienia (zmiany) opracowania stanowi±cego przedmiot umowy
o niezbêdne czynno¶ci merytoryczne i formalne maj±ce na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowi±zuj±cych na dzieñ zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia),
f)usuniêcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na w³asny koszt oraz
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego,
g)przeniesienia maj±tkowych praw autorskich do wszystkich materia³ów wytworzonych
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiaj±cego (w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie),
h)zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
i)poniesienia, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich kosztów zwi±zanych
z przygotowaniem i sporz±dzeniem projektu zmiany planu ogólnego, przygotowanie odpowiednich wniosków wraz z niezbêdnymi za³±cznikami celem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnieñ, opinii, decyzji itp.,
j)wykonania dokumentacji, z najwy¿sz± staranno¶ci± z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru ¶wiadczonych przez siebie us³ug,
k)wykonania dokumentacji stanowi±cej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ,
l)na ¿±danie Zamawiaj±cego udzia³ w spotkaniach dotycz±cych przedmiotu zamówienia, organizowanych na terenie Gminy,
m) informowania Zamawiaj±cego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwi±zaniach. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwi±zañ w trakcie realizacji umowy.
26.Plan ogólny nale¿y sporz±dziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi, ustaw± z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.), a tak¿e z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrêbnych odnosz±cych siê do przedmiotu umowy oraz: planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony ¶rodowiska, ochrony przyrody, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów le¶nych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych zgodnie z „Harmonogramem prac rzeczowo-finansowy” stanowi±cym za³±cznik nr 1 do umowy.
27.Plan ogólny powinien byæ sporz±dzony w formie wektorowej w postaci pliku GML, którego struktura i sposób opracowania wynikaj± z odpowiednich rozporz±dzeñ ws. planu ogólnego i schematu aplikacyjnego GML. Wykonawca powinien opracowaæ POG zgodny z przepisami:
- rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 pa¼dziernika 2023 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego
- https://www.gov.pl/web/zagospodarowanieprzestrzenne/schematy-aplikacyjne
- rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupe³nienia zabudowy w planie ogólnym gminy,
- ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw,
- rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów
- https://www.gov.pl/web/zagospodarowanieprzestrzenne/specyfikacja-danych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane bêd± wed³ug wzoru:
Cn/Cb x 100 x 100% = liczba punktów
Gdzie 1%=1,00 pkt.
gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty rozpatrywanej,
100 – wska¼nik sta³y,
100%– procentowe znaczenie kryterium ceny.
Liczba punktów obliczona wed³ug powy¿szego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez ka¿dego z cz³onków komisji. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich cz³onków komisji.
Wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 zosta³y okre¶lone w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ i wzorze umowy. Standardy us³ug zosta³y uwzglêdnione w SWZ i we wzorze umowy, a wiarygodno¶æ Wykonawców - w warunkach udzia³u w postêpowaniu. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy jest upowa¿niony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej albo jako kryterium o wadze przekraczaj±cej 60%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy nie stawia warunków.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, wykonanie co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) o warto¶ci 100.000,00 z³, który zosta³ uchwalony przez Radê Gminy wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane (za³±cznik nr 3 do SWZ).
W przypadku us³ug, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
Ponadto Wykonawca winien wykazaæ, ¿e do wykonania zamówienia skieruje osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe.
O zamówienie ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy dysponuj± min. 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika zespo³u opracowuj±cego plan ogólny (za³±cznik nr 3a do SWZ), tj.:
- spe³niaj±c± warunki okre¶lone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z pó¼n. zm.),
- maj±c± do¶wiadczenie w opracowywaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów).
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e kierownik zespo³u nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, bra³ udzia³ w wykonaniu co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) o warto¶ci 100.000,00 z³, który zosta³ uchwalony przez Radê Gminy wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania
i podmiotu, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane wraz z do³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego udzia³ w pracach.
UWAGA:
W zwi±zku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane”.
Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ potrzebny personel posiadaj±cy odpowiednie kwalifikacje, umo¿liwiaj±ce opracowanie planu ogólnego niezbêdne do prawid³owej realizacji zadania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pacy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. ws. podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1)w zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane - za³±cznik nr 3 do SWZ;
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie us³ugami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 3a do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert±:
a)Wype³niony formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
b)Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli oferta zosta³a podpisana przez osobê/osoby nieupowa¿nione na podstawie dokumentów potwierdzaj±cych status prawny wykonawcy, takich jak: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej.
c)Wype³niony za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±cy o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce odpowiednio:
-Wykonawcy;
- ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
- podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w punktach XVII SWZ oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. XII.1 SWZ), art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkt 1 (pkt. XII.2 SWZ) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
d)Zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na które Wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w punktach XVII SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, (za³±cznik nr 5 do SWZ), musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
e) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
f) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców zgodnie ze SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿ona na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zakres oraz charakter zmian zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-18 09:45

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem: https://ugsokolywrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.