Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536629/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00549116/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00556096/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00571559/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Rokietnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokietnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Golęcińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 8960600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rokietnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rokietnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Rokietnicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55e21e7-074b-40e7-a6a1-bc9dffd6503c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032054/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w Rokietnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027 Priorytet 05 „Fundusze Europejskie wspierające infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR)” Działania 05.01 „ Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9233057,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obiekt będzie realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Obiekt należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
(w tym miejscowego), zgodnie z wytycznymi niniejszego PFU i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Teren we władaniu Gminy Rokietnica zajmuje część działki ew. nr 62/1 z obrębu Rokietnica,
jednostka ewid. Rokietnica, pod adresem: ul. Noblistów 1, 62- 090 Rokietnica.
Planowana inwestycja znajduje się na części działki ew. nr 62/1. Pierwotna bryła budynku – część A - została rozbudowana w 2007 roku o dodatkowe skrzydło – część B- w części północno-zachodniej,
a projektowana rozbudowa planowana w kierunku północnowschodnim.
Część C, w której znajdą się dwie dodatkowe sale dydaktyczne, bezpośrednio przylega do wschodniego skrzydła części A.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający ciągłe funkcjonowanie przedszkola w budynku.
Zamawiający dopuszcza częściowe wyłączenie obiektu z użytkowania w trakcie trwania robót budowlanych. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu obiektu musza być zaplanowane w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego.
1. ETAP I – zaprojektowanie,
Wykonawca ma obowiązek wykonania następujących opracowań i zgłoszeń oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego następujących opracowań i zgłoszeń oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego następujących decyzji, zgód, pozwoleń warunków i uzgodnień:
• sporządzenie projektu koncepcji architektonicznej i jej przedłożenie do akceptacji
Zamawiającego,
• sporządzenie projektu budowlanego w ramach zamówienia w branżach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjnej,
- architektury wnętrz,
- instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- drogowej ,
jako załącznika do wniosku o pozwolenie na budowę.
Zakres dokumentacji – zgodnie z rozporządzeniem w tym:
Projekt Zagospodarowania Działki lub Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany,
Projekt Techniczny.
Dokumentacja musi posiadać wszystkie wymagane prawem opinie i uzgodnienia.
Nie wyklucza się konieczności uzgodnienia tras planowanych przyłączy na naradach koordynacyjnych, organizowanych przez Zamawiającego.
• sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na
budowie (na etapie projektu) oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na
budowie (przez kierownika budowy);
• wystąpienie w imieniu zamawiającego do właściwego organu o pozwolenie na
budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę;
• sporządzenie projektów wykonawczych dla wszystkich branż,
• dla prawidłowej realizacji przedsięwzięcia niezbędne może być sporządzenie
projektów technologicznych (w tym np. technologii kuchni);
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
ETAP II – realizacja robót budowlanych
2.1.Przygotowanie terenu budowy
2. 2 Realizacja robót budowlanych.
Prace wstępne:
• Przekazanie placu budowy.
• Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych do właściwego organu.
Realizacja:
• przygotowanie terenu,
• roboty w zakresie architektury,
• roboty konstrukcyjne ,
• roboty wykończeniowe,
• instalacje wewnętrzne, sanitarne, elektryczne, niskoprądowe,
• wykończenie i wyposażenie,
• nawierzchnie utwardzone i zagospodarowanie terenu,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
Odbiory:
• odbiory częściowe,
• odbiór końcowy,3. Etap III – nadzór autorski, tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:-
-• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
3. Etap III – nadzór autorski, tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez:-
- udział projektantów w wizytach na terenie budowy,
- Wpisy do dziennika budowy,
- weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9583159,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17945700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9583159,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONSTRUCTO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792697830
7.3.3) Ulica: Rogówko 6A
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 61-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwy podwykonawców nie są znane na etaoie podpisania umowy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9583159,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROKIETNICA
- Przebudowa ulicy Krętej w Kiekrzu
- Budowa ulicy Jasnej, Przyjemnej i Miłej w Rokietnicy.
- Przebudowa drogi gminnej nr 111751R od km 0+000 do km 1+250 w miejscowości Rokietnica
więcej: przetargi ROKIETNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.