Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH PRZEZ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 700-LECIA BRODNICY W BRODNICY PRZY UL. NOWEJ 34, BRODNICA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 3 W BRODNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341319648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3.brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp3.brodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfcc6cb4-2bd7-46b3-8819-43d336ca65491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH PRZEZ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 700-LECIA BRODNICY W BRODNICY PRZY UL. NOWEJ 34, BRODNICA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfcc6cb4-2bd7-46b3-8819-43d336ca6549
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP3.25.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń użytkowych przez Szkołę Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. 700-lecia Brodnicy w Brodnicy przy ul. Nowej 34, 87-300 Brodnica”
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia:
2.1. Świadczenie przez Wykonawcę usługi sprzątania pomieszczeń szkolno-biurowych w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Brodnicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:1) Kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia to:
240.000,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych).
II. Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Pzp poinformował, że:
1) Wykonawcy, których oferty zostały otwarte to:
a) Oferta Nr 1 – SYLROS Sp. z o.o., ul. Stanisława Wiechowicza ¼, 62-510 Konin;
Cena oferty brutto: 271.200,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście złotych);
b) Oferta Nr 2 – BUDKOR Sp. z o.o., ul. Brazylijska 5A/36, 03-946 Warszawa;
Cena oferty brutto: 236.400,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści sześć tysięcy czterysta złotych);
c) Oferta Nr 3 – CW EMIR Zakład Pracy Chronionej Sp. z o.o., ul. Polna 4-8, 87-800 Włocławek;
Cena oferty brutto: 313.797,60 zł (słownie: trzysta trzynaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem złotych i 60/100);
d) Oferta Nr 4 – Firma Usługowa ERYK Andrzej Ciarkowski, ul. Parcelowa 51, 87-300 Brodnica;
Cena oferty brutto: 227.304,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia siedem tysięcy trzysta cztery złote);
e) Oferta Nr 5 – Ewenement Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 77a, 60-529 Poznań;
Cena oferty brutto: 330.000,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych);
f) Oferta Nr 6 – Konsorcjum: Lider: Security & Cleaning System Sp. z o.o. & Członek Security & Cleaning System Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Racławicka 15/19, 53-149 Wrocław;
Cena oferty brutto: 265.546,42 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset czterdzieści sześć złotych i 42/100);
g) Oferta Nr 7 – JAK-BUD Jakub Budziński, Wola Podłężna, ul. Rudzicka 40 I, 62-510 Konin;
Cena oferty brutto: 305.532,00 zł (słownie: trzysta pięć tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote);
h) Oferta Nr 8 – EKO-BŁYSK Natalia Grabowska, ul. Ks. Śmigockiego 1, 87-320 Górzno;
Cena oferty brutto: 319.200,00 zł (słownie: trzysta dziewiętnaście tysięcy dwieście złotych);
i) Oferta Nr 9 – PRO-LUX Janusz Pruski, ul. Kanałowa 11/3A, 62-506 Konin;
Cena oferty brutto: 303.318,00 zł (słownie: trzysta trzy tysiące trzysta osiemnaście złotych);
III. Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c) ustawy Pzp, ofertę nr 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, oferty nr 8 i nr 9 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdzie poinformował oddzielnym zawiadomieniem wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu.
W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- "Świadczenie usług w zakresie mycia okien oraz elewacji na wysokościach w obiekcie Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.