eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.



Og³oszenie z dnia 2024-12-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKO - GMINNA PRZYCHODNIA W ¦WIECIU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MGP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091452062

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@mgp-swiecie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mgp-swiecie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d5475e1-9b01-4d78-8f8c-ee989dc88cb0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00642315

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00250593/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu przy ul. Wojska Polskiego 80

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1028544

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1028544

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w jêzyku polskim (w rozumieniu PZP) przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mgp_swiecie/proceedings i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ (lub bezpo¶rednio pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1028544 ).
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania platformy zakupowej, komunikacjê z Wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: techniczny@mgp-swiecie.pl , z zastrze¿eniem, ¿e ofertê (w szczególno¶ci formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl . Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Pozosta³e informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w rozdziale XV SWZ.
Ponadto oferta powinna byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminna Przychodnia w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 80, 86-100 ¦wiecie, tel.: 52 33 131 62, e-mail: sekretariat@mgp-swiecie.pl .
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Administratora jest Daniel Piliñski, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w ka¿dej sprawie dotycz±cej przetwarzania danych osobowych: e-mail: prepareintdan@gmail.com , tel. 52 33 11 165.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie i w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9.Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Stosownie do brzmienia art. 19 ust. 2 oraz ust. 3 PZP:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postepowania o udzielenie zamówienia ani zmiana postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa;
b) zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2013/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-7/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania o nazwie „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80”.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do oddania zamówienia wykonanego zgodnie z dokumentacj± projektow± i z zasadami wiedzy technicznej, a Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dokonania - wymaganych przez w³a¶ciwe przepisy - czynno¶ci zwi±zanych z przygotowaniem robót, w szczególno¶ci do przekazania terenu budowy i dostarczenia projektu, oraz do odebrania obiektu i zap³aty umówionego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2. wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakres okre¶lony w dokumentacji projektowej:
1) Roboty przygotowawcze oraz remontowo - budowlane obejmuj±ce m. in.:
a) prace rozbiórkowe, polegaj±ce na demonta¿u drzwi zewnêtrznych i fasad;
b) wykonaniu dok³adnych pomiarów otworów po demonta¿u elementów istniej±cych oraz korekt wymiarów projektowanych elementów;
c) wykonaniu w³asnych rysunków warsztatowych drzwi zewnêtrznych i fasad oraz dopasowanie wymiarów do rzeczywistej sytuacji po demonta¿u elementów istniej±cych;
d) monta¿ nowych, projektowanych elementów zasadniczych i uzupe³niaj±cych;
e) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej;
f) naprawie o¶cie¿y wewnêtrznych;
g) doprowadzenie posadzek do stanu pierwotnego, w tym uzupe³nienie ewentualnych uszkodzeñ;
h) naprawie elewacji zewnêtrznej w niezbêdnym zakresie (bez malowania).
2) Roboty sanitarne obejmuj±ce m. in.:
a) demonta¿ i ponowny monta¿ grzejników mocowanych do konstrukcji fasad.
4. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z: postanowieniami umowy, SWZ, z³o¿on± ofert±, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi normami, przepisami i technologiami producentów materia³ów i urz±dzeñ zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz:
1) dokumentacj± projektow± sporz±dzon± przez Pana Micha³a Jag³a prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± pod firm± JAG£A ARCHITEKT z siedzib± w Grudzi±dzu (86-300 Grudzi±dz), przy ul. Ryszarda Milczewskiego – Bruno 3/3;
2) specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) przedmiarem robót, maj±cym charakter pomocniczy.
5. Zakres robót budowlanych w ramach zadania, o którym mowa w ust. 1 i w ramach ustalonego wynagrodzenia umownego obejmuje ponadto:
1) zachowania szczególnej ostro¿no¶ci w trakcie wykonywania prac budowlanych na obiekcie czynnym, w tym zabezpieczenie lokalnych terenów zewnêtrznych i pomieszczeñ wewnêtrznych;
2) dokumentacjê techniczno – ruchow± z instrukcjami BHP – zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, która przeznaczona bêdzie dla u¿ytkownika;
3) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie u¿ytkownika w zakresie u¿ytkowania oraz przekazanie instrukcji obs³ugi i eksploatacji wbudowanych urz±dzeñ;
4) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w jednym egzemplarzu oraz - na wcze¶niej zg³oszone ¿±danie Zamawiaj±cego - kosztorysu powykonawczego;
5) naprawienie i przywrócenie stanu poprzedniego wszelkich urz±dzeñ uszkodzonych w trakcie prowadzonych robót;
6) uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót budowalnych i inne prace zwi±zane z procesem budowy.
6. Poza robotami bezpo¶rednio wynikaj±cymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 - 5, przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i oka¿e siê niezbêdne do zrealizowania zadania publicznego, o którym mowa w ust. 1.
7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowi±cej integraln± czê¶æ SWZ, jako Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
Waga kryteriów oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji jako¶ci (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Ad 1. Cena:
Cena oferty (Cn)
– oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,60;
oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najni¿sz± cen±, wg wzoru:
Cn = C of.n. / C of.b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena
C of.n. - cena oferty z najni¿sz± cen±
C of.b. - cena oferty badanej
Ad 2. Okres gwarancji jako¶ci:
Uwaga!
Zaoferowany okres gwarancji jako¶ci jest to¿samy z zaoferowanym okresem rêkojmi. Okres rêkojmi zostaje wiêc rozszerzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancji.
Minimalny okres gwarancji jako¶ci wynosi 24 miesi±ce od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji jako¶ci dla oceny oferty wynosi 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
Je¿eli którykolwiek Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ maksymalny podany przez Zamawiaj±cego otrzyma liczbê punktów tak±, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji jako¶ci.
Je¿eli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wska¿e okres krótszy, ni¿ minimalny okres gwarancji jako¶ci (24 miesi±ce), oferta taka bêdzie podlega³a odrzuceniu.
Brak w ofercie wpisu dot. d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako minimalny 24 miesiêczny okres gwarancji jako¶ci.
Okres gwarancji jako¶ci (G) – oferta z najd³u¿szym terminem gwarancji jako¶ci otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,40; oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najd³u¿szym zaoferowanym okresem gwarancji jako¶ci, wg wzoru:
G = G of.b. /G. of.n. x 100 x 0,40;
gdzie:
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji jako¶ci,
G of.b. - okres gwarancji jako¶ci oferty badanej,
G of.n. - okres gwarancji jako¶ci oferty z najd³u¿szym zaoferowanym okresem gwarancji jako¶ci.
Oferta najkorzystniejsza, to oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punków stanowi±c± sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z kryteriów:
O = Cn + G;
gdzie:
O - ocena oferty w punktach (suma),
Cn - liczba punktów za kryterium cena,
G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji jako¶ci.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X. oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w w/w zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w w/w zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w w/w zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegaj±cej na wykonaniu fasad aluminiowych strukturalnych o powierzchni nie mniejszej ni¿ 300,00 m2.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, np. jeden z cz³onków konsorcjum. Ponadto w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spe³niania -przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia- warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN od tej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczêcia postêpowania.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót dotyczy tych robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 19 000,00 z³.
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert, liczony zgodnie z PZP i okre¶lony w niniejszej SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego: Millennium S.A., nr rachunku: 97 1160 2202 0000 0006 3700 7467, z dopiskiem (tytu³em): „Wadium w postêpowaniu o sygn. sprawy: TP-7/2024”.
5. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Miejsko – Gminna Przychodnia w ¦wieciu;
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
c) kwotê wadium - gwarancji/porêczenia;
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia (nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±);
e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego bez jakichkolwiek warunków, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP..
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) PZP, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1÷5 PZP.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach i w trybie art. 98 ust. 6 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum). 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y zawarte w za³±czonym do SWZ wzorze umowy z tego wzglêdu, ¿e Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak zawarte w za³±czonym do SWZ wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SWZ.
Zgodnie z PZP, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w trakcie jej trwania niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy – Za³±cznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1028544

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3% ceny ca³kowitej (brutto).
Na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18) PZP. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej u Zamawiaj±cego: I. termin – dnia 17.12.2024 r. w godzinach od 10:00 do 15:00. W przypadku, gdy pierwszy z terminów danemu Wykonawcy nie bêdzie odpowiada³, mo¿e wzi±æ udzia³ w drugim n/w terminie wizji lokalnej. II. termin – dnia 19.12.2024 r. w godzinach od 10:00 do 15:00. Szczegó³owe informacje na temat obowi±zkowej wizji lokalnej znajduj± siê w Rozdziale VIII. SWZ.
Inne wymagane o¶wiadczenia lub dokumenty:
1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – je¿eli dotyczy.
4. Pe³nomocnictwo, je¿eli umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa, obejmuj±cy swoim zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty.
Wykonawcom przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej w³a¶ciwe dla re¿imu krajowego prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.