eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOdmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu - w podziale na zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – w podziale na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/999295

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – w podziale na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3aaa74-12b6-42a0-bf70-6909fc26ff75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.46 Odmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – w podziale na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.91.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1063050,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących odmulenia po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, zgodnie z warunkami SWZ.

Zadanie nr 1 – Oddział Terenowy w Głubczycach:
Odmulenie rowów:
DW 416
odc. Kietlice – Klisino, km 23+700 do 25+700 tj. 2000 mb x 2 strony
odc. wjazd do Kietlic, km 25+700 do 26+300 tj. 600 mb x 2 strony
odc. wyjazd z Kietlic, km 27+000 do 27+400 tj. 400 mb x 2 strony
DW 420
odc. Kietrz – Dzierżysław, km 1+100 do 2+400 tj.1300 mb x 2 strony

Łącznie = 8 600 mb

Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną wskazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 – Roboty drogowe
45112100-6 – Roboty w zakresie kopania rowów

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
Odmulenie rowów w skład których wchodzą:
a) niwelacja dna istniejących rowów a w przypadku występowania rur przepustów pod zjazdami z drogi, niwelacja dna wyżej wymienionych rur w celu dostosowania odpowiednich spadków oraz zapewnienie przepływu wód opadowych,
b) wybraniu osadu z dna rowu przy użyciu koparki na samochody samowyładowcze z odwiezieniem urobku na składowisko/wysypisko,
c) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 483965,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących odmulenia po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, zgodnie z warunkami SWZ.

Zadanie nr 2 – Oddział Terenowy w Grodkowie:
Odmulenie rowów:
DW 378 Gnojna km 12+914 do 13+664 tj. 750 mb
DW 406 Rusocin km 4+704 do 4+904 tj. 200 mb
DW 406 Piątkowice – Jasienica Dolna km 8+600 do 9+600 tj. 1000 mb x 2 strony
DW 407 Wyszków – Kubice km 0+150 do 0+875 tj. 725 mb
DW 407 Rynarcice – Kuropas km 10+835 do 12+335 tj. 1500mb x 2 strony
DW 411 Podkamień – Przełęk km 8+570 do 10+260 tj. 1690 mb
DW 411 Przełęk – Polski Świętów km 11+335 do 12+350 tj. 1015 mb
DW 382 Paczków – granica państwa km 151+970 do 152+370 tj. 400 mb x 2 strony
DW 458 Skorogoszcz – Mikolin km 21+570 do 22+570 tj. 1000 mb
DW 489 Nysa – Niwnica km 7+850 do 8+690 tj. 840 mb x 2 strony

Łącznie: 12 860 mb

Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną wskazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 – Roboty drogowe
45112100-6 – Roboty w zakresie kopania rowów

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
Odmulenie rowów w skład których wchodzą:
a) niwelacja dna istniejących rowów a w przypadku występowania rur przepustów pod zjazdami z drogi, niwelacja dna wyżej wymienionych rur w celu dostosowania odpowiednich spadków oraz zapewnienie przepływu wód opadowych,
b) wybraniu osadu z dna rowu przy użyciu koparki na samochody samowyładowcze z odwiezieniem urobku na składowisko/wysypisko,
c) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 579085,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208915,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587079,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208915,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208915,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312401,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877887,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312401,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312401,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy przy czym wykonawca zobowiązał się w złożonych ofertach do skrócenia tego terminu o 7dni - na zadanie nr 1 i 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.