Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560587/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – w podziale na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/9992951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – w podziale na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3aaa74-12b6-42a0-bf70-6909fc26ff75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Odmulenie po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu – w podziale na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.91.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1063050,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących odmulenia po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, zgodnie z warunkami SWZ.Zadanie nr 1 – Oddział Terenowy w Głubczycach:
Odmulenie rowów:
DW 416
odc. Kietlice – Klisino, km 23+700 do 25+700 tj. 2000 mb x 2 strony
odc. wjazd do Kietlic, km 25+700 do 26+300 tj. 600 mb x 2 strony
odc. wyjazd z Kietlic, km 27+000 do 27+400 tj. 400 mb x 2 strony
DW 420
odc. Kietrz – Dzierżysław, km 1+100 do 2+400 tj.1300 mb x 2 strony
Łącznie = 8 600 mb
Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną wskazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 – Roboty drogowe
45112100-6 – Roboty w zakresie kopania rowów
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
Odmulenie rowów w skład których wchodzą:
a) niwelacja dna istniejących rowów a w przypadku występowania rur przepustów pod zjazdami z drogi, niwelacja dna wyżej wymienionych rur w celu dostosowania odpowiednich spadków oraz zapewnienie przepływu wód opadowych,
b) wybraniu osadu z dna rowu przy użyciu koparki na samochody samowyładowcze z odwiezieniem urobku na składowisko/wysypisko,
c) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 483965,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących odmulenia po powodzi rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, zgodnie z warunkami SWZ.Zadanie nr 2 – Oddział Terenowy w Grodkowie:
Odmulenie rowów:
DW 378 Gnojna km 12+914 do 13+664 tj. 750 mb
DW 406 Rusocin km 4+704 do 4+904 tj. 200 mb
DW 406 Piątkowice – Jasienica Dolna km 8+600 do 9+600 tj. 1000 mb x 2 strony
DW 407 Wyszków – Kubice km 0+150 do 0+875 tj. 725 mb
DW 407 Rynarcice – Kuropas km 10+835 do 12+335 tj. 1500mb x 2 strony
DW 411 Podkamień – Przełęk km 8+570 do 10+260 tj. 1690 mb
DW 411 Przełęk – Polski Świętów km 11+335 do 12+350 tj. 1015 mb
DW 382 Paczków – granica państwa km 151+970 do 152+370 tj. 400 mb x 2 strony
DW 458 Skorogoszcz – Mikolin km 21+570 do 22+570 tj. 1000 mb
DW 489 Nysa – Niwnica km 7+850 do 8+690 tj. 840 mb x 2 strony
Łącznie: 12 860 mb
Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną wskazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 – Roboty drogowe
45112100-6 – Roboty w zakresie kopania rowów
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
Odmulenie rowów w skład których wchodzą:
a) niwelacja dna istniejących rowów a w przypadku występowania rur przepustów pod zjazdami z drogi, niwelacja dna wyżej wymienionych rur w celu dostosowania odpowiednich spadków oraz zapewnienie przepływu wód opadowych,
b) wybraniu osadu z dna rowu przy użyciu koparki na samochody samowyładowcze z odwiezieniem urobku na składowisko/wysypisko,
c) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 579085,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208915,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587079,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208915,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208915,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312401,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877887,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312401,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312401,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji warsztatów dla uczestników konkursu pn. "Konkurs ePortfolio"
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- U/16/2025 Wsparcie administracyjne Platformy czasopism Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Przebudowa drogi gminnej 114108E
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Budowa drogi wewnętrznej na działkach 48, 36/2 i 37/3 w msc. Uhrusk
- Przebudowa drogi powiatowej Lipniki Stare-Przewodowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.