Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489040/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00507185/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00511153/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00518355/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00526850/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00531676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana dźwigu osobowego na dźwig osobowy z napędem elektrycznym bez maszynowni, przystosowany dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Witkowskiego przy ul Gołębiej 13 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jerzy.wordliczek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9777091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana dźwigu osobowego na dźwig osobowy z napędem elektrycznym bez maszynowni, przystosowany dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Witkowskiego przy ul Gołębiej 13 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5512a5-8f9e-48bb-a792-579930cbe93d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00415551/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Wymiana dźwigu osobowego z 2004 r. ze względu na zużycie eksploatacyjne w Collegium Witkowskiego przy ul. Gołębiej 13.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.272.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania – dostawa i wymiana dźwigu osobowego na dźwig osobowy z napędem elektrycznym bez maszynowni, przystosowany dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Witkowskiego przy ul Gołębiej 13 w Krakowie;
prace obejmują:
a) demontaż dźwigu hydraulicznego oraz dostosowanie szybu windowego w budynku Collegium Witkowskiego przy ul. Gołębiej 13 w Krakowie do montażu nowego dźwigu elektrycznego,
b) dostawa i montażu nowego dźwigu osobowego z napędem elektrycznym bez maszynowni, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.
c) wykonanie prac związanych z uporządkowaniem pomieszczenia maszynowni usytuowanego obok istniejącego szybu windowego z instalacji technicznych związanych ze sterowaniem i hydraulicznym zespołem napędowym demontowanego dźwigu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik A do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202458 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402148,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202458 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelska Wytwórnia Dźwigów Osobowych LIFT SERVICE S.A. Adres siedziby – ul. Plewińskiego 22 , 20-270 Lublin, cena brutto za całość przedmiotu zamówienia:
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102876
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202458 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.