eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna"¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2025 rok"



Og³oszenie z dnia 2024-12-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2025 rok"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CIASNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398416

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciasna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ciasna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ciasna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2025 rok"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-83eded2d-5826-49f6-9486-f06e2941c827

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00642547

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00043418/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2022 rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://josephine.proebiz.com

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Art. 68. Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, wniosków, o których mowa w art. 371 ust. 3, oraz prac konkursowych odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zapewniaj±cych zachowanie integralno¶ci, autentyczno¶ci, nienaruszalno¶ci danych i ich poufno¶ci w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniaj±cych mo¿liwo¶æ zapoznania siê z ich tre¶ci± wy³±cznie po up³ywie terminu na ich sk³adanie.1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±.1.1 JOSEPHINE to aplikacja internetowa znajduj±ca siê na domenie https://josephine.proebiz.com, która jest przeznaczona do elektronicznej komunikacji miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± w rozumieniu ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2024 poz. 1320).
1.2 Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami za po¶rednictwem modu³u komunikacyjnego systemu JOSEPHINE.
Z³o¿enie oferty, z³o¿enie wniosku o dopuszczenie do udzia³u, z³o¿enie wniosku o wyja¶nienie dokumentacji przetargowej, uzupe³nienie kwalifikacji, wyja¶nienie ofert, zg³aszanie sprzeciwu, nast±pi pomiêdzy zainteresowan± stron± (zwana dalej „wykonawc±”) i zamawiaj±cym wy³±cznie drog± elektroniczn± w jêzyku polskim oraz w sposób gwarantuj±cy kompletno¶æ danych zawartych we wszystkich dokumentach, w tym ochronê danych poufnych i osobowych. Ta metoda komunikacji dotyczy wszelkiej komunikacji elektronicznej miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, w tym komunikacji w dynamicznym systemie zakupów (zwanym dalej „DSZ”).
1.3 Aby bezproblemowo korzystaæ z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera pod³±czonego do internetu i przegl±darki internetowej. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych znajduj± siê pod adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
Oferta musi byæ sporz±dzona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert± musz± byæ sporz±dzone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (formie elektronicznej) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Uszczegó³owienie i pozosta³e ustalenia odno¶nie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy na: „¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2025 rok”.
Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Ciasna
 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿e siê Pan/Pani kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia sk³adania ofert a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± ww przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.SK.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego) na terenie Gminy Ciasna. Wykonawca wy³oniony w niniejszym postêpowaniu staje siê po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2023 poz. 2778 t.j. )
2. Us³ugi przewozowe bêd± realizowane wed³ug rozk³adów jazdy opracowanych przez Wykonawcê.
3. Przed przyst±pieniem do realizacji us³ugi, Wykonawca przed³o¿y do akceptacji Zamawiaj±cemu rozk³ad jazdy.
4. Emitentem biletów dla pasa¿erów korzystaj±cych z us³ug realizowanych przez Wykonawcê bêdzie Wykonawca.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia przewozu osobom korzystaj±cym z linii komunikacyjnych objêtych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia do maksymalnie 60 min (w³±cznie) komunikacji zastêpczej w przypadkach awaryjnych i zobowi±zuje siê do pokrycia wszystkich kosztów zwi±zanych z zapewnieniem komunikacji zastêpczej oraz przedstawiania wyci±gu z GPS.
7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do niezw³ocznego informowania Zamawiaj±cego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w szczególno¶ci skutkuj±cych naruszeniem zdrowia lub utrat± ¿ycia pasa¿era lub innego uczestnika zdarzenia.
8. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z ruchu pojazdów wobec przewo¿onych osób oraz osób trzecich.
9. W celu sporz±dzenia prawid³owej oferty cenowej nale¿y zapoznaæ siê z tras± i dostosowaæ autobus do panuj±cych warunków terenowych.
10. Schemat linii stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
1) Czê¶æ 1 – Trasa nr TC1: Dla trasy nr TC1: Wêdzina – Glinica przez: Sieraków ¦l±ski, Je¿owa, Dzielna, Ciasna, Zborowskie,
Zamawiaj±cy przewiduje 7 kursów dziennie (przez kurs nale¿y rozumieæ: jako kurs z Wêdziny do Glinicy oraz kurs powrotny z Glinicy do Wêdziny, tj. Wêdzina – Glinica - Wêdzina) od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych
od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilo¶æ dni, w których ¶wiadczone bêd± us³ugi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 250 dni roboczych. Szacunkowa ³±czna wielko¶æ pracy eksploatacyjnej wyra¿onej w wozokilometrach wyniesie 130 350,00. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ilo¶ci wozokilometrów ±15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2025 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena 60 %
2) Przed³u¿enie linii do Lubliñca w ramach odrêbnego biletu 15 %
3) Przed³u¿enie linii do Olesna w ramach odrêbnego biletu maks.15 %
a) do 2 kursów 5%
b) do 3 kursów 10%
c) do 4 kursów 15%
4) Cena biletu jednorazowego 10 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie linii do Lubliñca w ramach odrêbnego biletu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie linii do Olesna w ramach odrêbnego biletu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena biletu jednorazowego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego) na terenie Gminy Ciasna. Wykonawca wy³oniony w niniejszym postêpowaniu staje siê po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2023 poz. 2778 t.j. ).
2. Us³ugi przewozowe bêd± realizowane wed³ug rozk³adów jazdy opracowanych przez Wykonawcê.
3. Przed przyst±pieniem do realizacji us³ugi, Wykonawca przed³o¿y do akceptacji Zamawiaj±cemu rozk³ad jazdy.
4. Emitentem biletów dla pasa¿erów korzystaj±cych z us³ug realizowanych przez Wykonawcê bêdzie Wykonawca.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia przewozu osobom korzystaj±cym z linii komunikacyjnych objêtych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia do maksymalnie 60 min (w³±cznie) komunikacji zastêpczej w przypadkach awaryjnych i zobowi±zuje siê do pokrycia wszystkich kosztów zwi±zanych z zapewnieniem komunikacji zastêpczej oraz przedstawiania wyci±gu z GPS.
7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do niezw³ocznego informowania Zamawiaj±cego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w szczególno¶ci skutkuj±cych naruszeniem zdrowia lub utrat± ¿ycia pasa¿era lub innego uczestnika zdarzenia.
8. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z ruchu pojazdów wobec przewo¿onych osób oraz osób trzecich.
9. W celu sporz±dzenia prawid³owej oferty cenowej nale¿y zapoznaæ siê z tras± i dostosowaæ autobus do panuj±cych warunków terenowych.
10. Schemat linii stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Czê¶æ 2 – Trasa nr TC2 : Panoszów – Glinica przez: Sieraków ¦l±ski, Molna, Ciasna
Dla trasy nr TC2, Zamawiaj±cy przewiduje 7 kursów dziennie (przez kurs nale¿y rozumieæ: jako kurs z Panoszowa do Glinicy oraz kurs powrotny z Glinicy do Panoszowa, tj. Panoszów – Glinica - Panoszów) od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilo¶æ dni w których ¶wiadczone bêd± us³ugi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 250 dni roboczych.
Szacunkowa ³±czna wielko¶æ pracy eksploatacyjnej wyra¿onej w wozokilometrach wyniesie 67 200,00. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ilo¶ci wozokilometrów ±15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2025 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena 60 %
2) Przed³u¿enie linii do Lubliñca w ramach odrêbnego biletu 15 %
3) Przed³u¿enie linii do Olesna w ramach odrêbnego biletu maks. 15 %
a) do 2 kursów 5%
b) do 3 kursów 10%
c) do 4 kursów 15%
4) Cena biletu jednorazowego 10 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie linii do Lubliñca w ramach odrêbnego biletu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie linii do Olesna w ramach odrêbnego biletu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena biletu jednorazowego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury; Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 lub art. 109 ust.
1 pkt. 4 ustawy Pzp, je¿eli udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
c) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców, wobec których zachodz± przes³anki wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.)
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 765/2006”, i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków
ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3.
Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e ¿e posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778 t.j.).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcja), niniejszy warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje:
▪ dla czê¶ci 1 - co najmniej 1 us³ugê (objêta jedn± umow±) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug
publicznego transportu zbiorowego, o warto¶ci (wraz z podatkiem VAT), nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto,
▪ dla czê¶ci 2 - co najmniej 1 us³ugê (objêta jedn± umow±) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug publicznego transportu zbiorowego, o warto¶ci (wraz z podatkiem VAT), nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, do wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e pos³u¿yæ siê t± sam± us³ug±, pod warunkiem, ¿e jej warto¶æ (wraz z podatkiem VAT) jest nie mniejsza ni¿ wymagana warunkiem dla danej czê¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. a) niniejszego rozdzia³u, powinny byæ sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt 1 lit. a) niniejszego rozdzia³u, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778 t.j.).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia us³ug ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych - wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem – za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ,
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ,
3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy), sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ,
4. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. wspólników spó³ki cywilnej, konsorcjum), o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdzia³u, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZMIANY POSTANOWIEÑ UMOWY
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy, w tym zmiany o charakterze nieistotnym, wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu.
Strona 9 z 13
2. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli zmiana umowy powoduje, ¿e charakter umowy zmienia siê w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci, je¿eli zmiana polega na zast±pieniu WYKONAWCY/OPERATORA, któremu ZAMAWIAJ¡CY udzieli³ zamówienia nowym WYKONAWC¡/OPERATOREM, w przypadkach innych, ni¿ wskazane w art. 455 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany w zakresie wynagrodzenia WYKONAWCY/OPERATORA w przypadku zmiany:
a) powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, maj±ce wp³yw na wysoko¶æ ceny brutto za ¶wiadczon± us³ugê. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, nale¿ne WYKONAWCY/OPERATOROWI z tytu³u wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzglêdnieniem stawki podatku wynikaj±cej z obowi±zuj±cych przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. Zmiana dotyczy wy³±cznie us³ug ¶wiadczonych po dniu wej¶cia w ¿ycie nowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. 2020 poz. 2207),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne o ile zmiany powy¿sze bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCÊ/OPERATORA;
2) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których ZAMAWIAJ¡CY, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
3) których ³±czna warto¶æ zmian umowy jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zmiany umowy nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.