eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzSukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260036380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieśli 2

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 644 56 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw.sandomierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuw.sandomierz.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c305a6f-03aa-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c305a6f-03aa-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00524480/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.2.2024.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok” do Centrum Usług Wspólnych i jednostek obsługiwanych. Środki czystości będą dostarczane przez wykonawcę na jego własny koszt, na podstawie zamówień częściowych przesyłanych pocztą elektroniczną lub zgłaszanych telefonicznie przez Centrum Usług Wspólnych i jednostki obsługiwane.
2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywały w zależności od potrzeb zamawiającego. Przedmiot umowy objęty jednostkowym zamówieniem wykonawca zobowiązuje się dostarczać na swój koszt w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, w miejsce wskazane przez zamawiającego.
Termin dostawy stanowi kryterium wyboru oferty.
3) Przedmiot zamówienia należy sukcesywnie dostarczać zgodnie z zapotrzebowaniem do w/w jednostek obsługiwanych.
4) Oferowany produkt musi spełniać wymagania wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, tj. formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
5) Wszystkie dostarczane środki chemiczne (jeżeli dotyczy) muszą posiadać pozwolenie na stosowanie i wprowadzenie do obrotu. Muszą również posiadać aktualny termin przydatności do użycia. Dostawca do wszystkich dostarczonych środków czystości (w zależności od właściwości fizykochemicznych) powinien dostarczyć stosowne dokumenty tj. aktualne karty charakterystyki stosowanych środków chemicznych, informacje producenta, wszelkie inne odpowiednie atesty, sprawozdania z badań, karty techniczne. Środki powinny posiadać etykietę w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwem ich stosowania. W przypadku zmian przepisów dot. prawnie uregulowanych wzorów ww. dokumentów, dostawca ma je na bieżąco aktualizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160884,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177201,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160884,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa SOFT Marta Mazur, Mariusz Mazur Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133484455

7.3.3) Ulica: ul. Prof. L. Chmaja 4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-021

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160884,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.