Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00579753/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00579793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88bedd58-6589-42fe-869e-b441dfb212da1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-20292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88bedd58-6589-42fe-869e-b441dfb212da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2029
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440324,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jednostek organizacyjnych obejmująca:
a) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury,
b) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych pomocniczych do wymienionych rachunków bieżących, w tym możliwość prowadzenia rachunków walutowych. Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji obsługi bankowej Gminy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego,
c) rachunków środków funduszy specjalnych i celowych,
d) przyjmowanie wpłat gotówkowych, w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Gminy i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie,
e) realizowanie wypłat gotówkowych,
f) realizowanie poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku w formie elektronicznej w walucie krajowej i zagranicznej,
g) realizowanie przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej w walucie krajowej i zagranicznej,
h) usługę płatności masowych (identyfikacja i przetwarzanie płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego, udostępnianie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej)
i) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów,
j) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją dyrektorów jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy Gminy Ujazd,
k) wydawanie blankietów czekowych,
l) wydawanie kart płatniczych i obsługę realizowanych nimi transakcji. Obecne zapotrzebowanie na karty określa się na poziomie 2 sztuk.
m) usługi bankowości elektronicznej, zapewniające co najmniej:
- dokonywanie operacji przelewów (w tym przelewów masowych),
- dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych,
- drukowanie wyciągów bankowych
n) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek Gminy, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania,
o) udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia, bez prowizji i opłat,
p) udzielanie informacji w możliwie najkrótszym terminie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku o godzinie dokonania wpłat na rachunek bankowy zamawiającego,
q) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej; kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku podaną w ofercie. Dla celów porównania ofert będzie brana pod uwagę stawka WIBOR 1M (wg notowania z dnia 31.07.2024 – 5,85) plus stała marża banku podana w ofercie Banku (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), Zamawiający w celu skorzystania z możliwości uruchomienia kredytu złoży wykonawcy po podpisaniu niniejszej umowy dodatkowe oświadczenie. Wykonawca ma obowiązek uruchomić kredyt w ciągu 5 dni od dnia otrzymania oświadczenia. W przypadku braku skorzystania z kredytu Wykonawca nie ma prawa zgłaszać roszczeń odszkodowawczych. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, zwanych okresami odsetkowymi, na koniec każdego miesiąca i będą płatne w ciągu 7 dni na podstawie dyspozycji Zamawiającego, po uprzednim otrzymaniu z Banku zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Do naliczania odsetek założono, iż miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366,
r) możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu Gminy, bez ograniczania kwot, na rachunkach lokat typu „overnight” lub lokata weekendowa, oparte na stawce WIBID dla 1 – miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, skorygowanej wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Dla celów porównania ofert będzie brana pod uwagę stawka WIBID 1M (wg notowania z dnia 31.07.2024–5,65) pomnożona przez stały wskaźnik zaoferowany przez Bank (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
s) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych w oparciu o stawkę WIBID 1M pomnożoną przez wskaźnik banku stały w czasie trwania umowy. Dla celów porównania ofert będzie brana pod uwagę stawka WIBID 1M (wg notowania z dnia 31.07.2024 – 5,65) pomnożona przez stały wskaźnik zaoferowany przez Bank (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),.
t) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat,
u) otrzymywanie wyciągów bankowych do 24 godzin od momentu operacji na koncie Zamawiającego
v) przyjmowanie lokat terminowych
Szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252491,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252491,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252491,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730007538
7.3.3) Ulica: Handlowa
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252491,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.