Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552940/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00581192/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bfca259-30e2-43dc-9998-b4f581ebb8e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfca259-30e2-43dc-9998-b4f581ebb8e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa produktów leczniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 23835,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 849,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 13132,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 61415,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 96884,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 40780,88 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 167376,7 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części :
1) ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
2) ZADANIE nr 2 -PŁYNY DOŻYLNE
3) ZADANIE-nr 3 - PŁYNY DOŻYLNE
4) ZADANIE nr 4- Różne produkty lecznicze
5) ZADANIE nr 5 - Różne produkty lecznicze
6) ZADANIE nr 6 - Różne produkty lecznicze
7) ZADANIE nr 7 - Różne produkty lecznicze
8) ZADANIE nr 8 – PŁYNY DOŻYLNE
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1.1-1.8 do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części, natomiast nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach danej części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Szczegółowy opis zamówienia zawiera - OPZ- formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1.1-1.8 do SWZ
7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: Produkty farmaceutyczne – 33600000-6
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze (Zadanie nr 4, 5, 6, 7)
Płyny dożylne (Zadanie nr 1, 2, 3, 8)
Produkty farmaceutyczne (Zadania od nr 1 do nr 8)
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
a) towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko i rozładowany do pomieszczeń magazynu Apteki szpitalnej wskazanych przez pracownika Apteki w terminie:
ZWYKŁE - czas dostawy w ciągu 72 godzin od chwili złożenia ( przesłania e-mail) zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie
NA RATUNEK- czas dostawy do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, w wypadku gdy dostawa przypada w dzień wolny od pracy lub w sobotę to towar ma być dostarczony w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia na ustalony w zgłoszeniu (zamówieniu) oddział
b) do każdej dostawy wykonawca dołącza dokument-fakturę VAT,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania listów przewozowych przewoźnikowi po odbiorze całego towaru i sprawdzeniu zgodności z fakturą ( dotyczy tylko hurtowni które posiadają listy przewozowe)
d) wielkość dostaw uzgadniana będzie na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych).
e) wymaga się, aby dostarczony towar miał kody EAN zgodne z umową ( kodem określonym w formularzu cenowym).
f) produkty lecznicze objęte zamówieniem w dniu dostawy muszą posiadać, co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
g) Wykonawca winien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie (tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r w spr. Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP)
9. Wykonawca winien dostarczyć komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
10. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 50%.
Gwarantowany zakres realizacji przedmiotu umowy to 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4528,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)
Uzasdnienie faktyczne: Zamwiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)
Uzasdnienie faktyczne: Zamwiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630002936
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75381,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75381,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75381,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75381,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)
Uzasdnienie faktyczne: Zamwiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)
Uzasdnienie faktyczne: Zamwiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)
Uzasdnienie faktyczne: Zamwiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)
Uzasdnienie faktyczne: Zamwiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI JAROSZOWIEC
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych.
- "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"
więcej: przetargi JAROSZOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.