eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekParking przy Mini Osiedlu Dziewińska



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Parking przy Mini Osiedlu Dziewińska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 414 00 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,179287,46fe9f0b9783ad5c8c0afa983af08e21.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Parking przy Mini Osiedlu Dziewińska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e48617-7dff-4b71-8f66-1bb50e1a283b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Parking przy mini Osiedlu Dziewińska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1667196,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa ulicy łączącej ul. Kruszyńską z ul. Kaliską w zakresie budowy miejsc postojowych, drogi serwisowej, chodników i oświetlenia drogowego.

Zakres zadania obejmuje m.in.:
- rozbiórkę istniejących nawierzchni chodników,
- korytowanie pod konstrukcję drogi serwisowej, miejsc postojowych, chodników i zjazdów,
- wbudowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi serwisowej, miejsc postojowych,
chodników i zjazdów,
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej drogi serwisowej, miejsc postojowych, chodników
i zjazdów,
- wykonanie ogrodu deszczowego,
- wykonanie zieleni,
- wykonanie oznakowania,
- wykonanie doświetlenie przejścia dla pieszych.

Zadanie obejmuje również utwardzenie terenu na przyległych do pasa drogowego działkach (nie objętych zgłoszeniem) nr;
046401_1.0750.40/10, 046401_1.0750.40/9
046401_1.0750.40/7, 046401_1.0750.40/8
046401_1.0750.22/48, 046401_1.0750.22/49
046401_1.0750.22/36, 046401_1.0750.22/37
046401_1.0750.22/38, 046401_1.0750.42/21
046401_1.0750.42/22, 046401_1.0750.42/24
046401_1.0750.42/27, 046401_1.0750.42/28
046401_1.0750.42/29, 046401_1.0750.42/30
046401_1.0750.40/11, 046401_1.0750.40/12
046401_1.0750.38/28, 046401_1.0750.38/29
046401_1.0750.38/30, 046401_1.0750.38/31
046401_1.0750.12/29, 046401_1.0750.12/30

ZESTAWIENIA
·Powierzchnia drogi serwisowej ~ 1150m2
·Powierzchnia zjazdów ~ 16m2
·Powierzchnia chodników ~ 90m2
·Powierzchnia zatok postojowych ~ 870m2
Placów do zawracania - 200m2
·Powierzchnia utwardzeń terenu poza obszarem zgłoszenia:- 190m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 4 do SWZ).

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi zgodnie
z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.).
W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić:
- likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach,
kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych,
- odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej
niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji),
- organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z dokumentacją.
- nasadzenia drzew i krzewów, roślin ozdobnych oraz trawniki wraz z pielęgnacją (zgodnie z dokumentacją projektową),
- roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu,
- wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci
na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane, w szczególności polegające na budowie, przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektów budowlanych. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.

Okres rękojmi i gwarancji dla branży zieleni - 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres rękojmi i gwarancji na pozostałą część przedmiotu zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego ( maksymalnie 80 miesięcy).
UWAGA:
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
2) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (wraz z załącznikami) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający do-puszcza użycie rozwiązań równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania, których stosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania oraz spełniające kryteria równoważności określone w dokumentacji projektowej.
3) W przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający wskazuje, iż należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ wraz z załącznikami. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SWZ wraz z załącznikami norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji, o których mowa w art. 101ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna” (należy każdorazowo dodać do odniesienia wyrazy "lub równoważne").
4) Pas drogowy ulicy łączącej ul. Kruszyńską z ul. Kaliską podlega gwarancji Firmy Inżynieryjno – Drogowej DROGTOM Sp. z o. o. udzielonej na wykonane prace w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa trasy średnicowej – etap IV do dnia 28 grudnia 2031 r. zgodnie z zwartą umową nr BZP.272.11.2023 z dnia 26 maja 2023 r.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przejęcia zobowiązań gwarancyjnych (w ww. terminie) na naruszonym odcinku pasa drogowego związanych z ułożeniem kabla energetycznego zasilającego doświetlenie przejścia dla pieszych (powiększony o 3m w każdą stronę).
Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania firmy Inżynieryjno – Drogowej DROGTOM pisemnie na adres: ulica Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek o przejęciu na siebie zobowiązań gwarancyjnych oraz do usunięcia w okresie gwarancji wszelkich wad wynikłych na ww. odcinku drogi w związku z prowadzonymi robotami w terminie 10 dni roboczych od ich pisemnego zgłoszenia przez zarządcę drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1246475,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2027121,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1246475,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno – Drogowa „DROGTOM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911356269

7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1246475,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.