eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaBudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b05904c-1a0d-48d1-b94f-72089871575f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się pisemnie, w języku polskim.
9.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
9.3. Ilekroć w SWZ jest mowa o środkach komunikacji elektronicznej należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
9.4. Postepowanie prowadzone jest za pośrednictwem pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka
9.5. Korzystanie przez wykonawcę z platformy zakupowej Open Nexus jest bezpłatne.
9.6. Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl dla użytkowników (wykonawców), dostępnym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl
9.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
9.7.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
9.7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie internetowej platformazakupowa.pl.
9.8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9.9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247):
9.9.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
9.9.2. w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z;
9.9.3. wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie;
szczegóły rozdz. IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegóły rozdz. 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegóły rozdz. 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.62.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap 1 – Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego (w tym uzyskanie warunków przebudowy i zabezpieczenia istniejących sieci); w szczególności uzyskanie pozwolenia na budowę;
Zakres 1 etapu robót do wykonania w ramach niniejszej umowy obejmuje m.in.:
a) Uzyskanie warunków technicznych od zarządców poszczególnych mediów, na przebudowy, zabezpieczenia, wyłączenia z użytkowania i włączenia do sieci,
b) Wykonanie projektu budowlanego obejmującego: projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny wraz z kompletem niezbędnych załączników wymienionych w §5 ust.1 pkt4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. w Dz. U. z 2022r. poz. 1679),
c) Wykonanie projektu wykonawczego wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim zgodnie z §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2454),
d) Uzyskanie wymaganych pozwoleń, uzgodnień,
e) Uzyskanie pozwolenia na budowę.
Etap 2 - Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. Rozpoczęcie robót Wykonawca zgłosi do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Czarnkowie i uzyska pozwolenia na użytkowanie.
Zakres 2 etapu robót do wykonania w ramach niniejszej umowy obejmuje m.in.:
a) Wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
b) Usunięcie kolidujących utwardzeń terenu,
c) Usunięcie kolidującego uzbrojenia,
d) Przebudowę istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z inwestycją,
e) Dostawę i montaż kontenerowego zaplecza socjalno-szatniowego,
f) Wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych i elektrycznych,
g) Wykonanie boiska wielofunkcyjnego wewnątrz hali wraz z wyznaczeniem linii boisk,
h) Dostawę i montażu konstrukcji i pokrycia hali namiotowej,
i) Dostawę i montaż kontenerowego zaplecza socjalno-szatniowego,
j) Wykonanie nowego uzbrojenia terenu m in.:
 wykonanie przyłącza wodociągowego,
 wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do bezodpływowego zbiornika na ścieki,
 wykonanie przyłącza gazowego,
 wykonanie przyłącza energetycznego,

k) Dostawę i montaż wyposażenia,
l) Roboty związane z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu m. in..:
 wykonanie chodników i parkingów,
 wykonanie ogrodzenia wokół hali,
 przeniesieni wiaty śmietnikowej.

m) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres przedstawiony jest w PFU.
Zamawiający rezygnuje w PFU z zakresu pkt 1.6. litera f ppkt 1-14 (Wirtualna strzelnica)
Wymagania zawarte w PFU oraz SWZ i Ofercie są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby były w całej Dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub oczywistych omyłek w Dokumentacji (PFU, SWZ), a o ich wykryciu winien natychmiast poinformować Zamawiającego, który podejmie decyzję o wprowadzeniu odpowiednich zmian i poprawek.
Harmonogram rzeczowo – finansowy: Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy opracuje i uzyska akceptację Zamawiającego dla Harmonogramu rzeczowo – finansowego w zakresie wartości i terminów realizacji elementów robót i ich części składowych dla całego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem że cena za opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej nie może przekraczać (3,0%) wartości brutto umowy za wykonanie robót budowlanych wynikających z oferty Wykonawcy. Suma kosztów wskazana w harmonogramie rzeczowo – finansowym na realizację całego przedmiotu zamówienia, nie może przekroczyć kwoty wynikającej z oferty Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest również do zakupu i montażu tablicy informacyjnej o formacie 180 x 120 zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

17.1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, posiadającej kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
a) Projektant w specjalności architektonicznej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej i posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
c) Projektant w specjalności sanitarnej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
d) Projektant w specjalności elektrycznej- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
17.2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, pełniącej funkcję kierownika budowy/robót, posiadających uprawnienia budowlane:
a) w specjalności konstrukcyjno — budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającej doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia;
b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającej doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia;
c) w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającej doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia;

17.3. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu, polegającemu na zaprojektowaniu hali sportowej o stałej konstrukcji i pow. zabudowy min.600 m2 oraz wybudowaniu hali sportowej o stałej konstrukcji i wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załącznikiem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca, z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dowodów — inne odpowiednie dokumenty;
17.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga się, by warunek określony w punkcie 17.1, 17.2 i 17.3, spełniał samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców lub tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
8.3.1. pieniądzu;
8.3.2. gwarancjach bankowych;
8.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
8.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).
8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Trzcianki w PeKaO S.A. I Oddział w Trzciance NR 36-1240-3741-1111-0000-4456-5295. Na przelewie należy umieścić informację „wadium – RI.271.62.2024”.
8.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji / poręczenia za pośrednictwem Platformy.
8.6. Z treści gwarancji lub poręczeń musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.
8.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Trzcianka.
8.8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być nieodwołalne i gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium nie może być utrudnione. W szczególności termin do wniesienia żądania wypłaty wadium, który upływa z chwilą upływu terminu związania ofertą, i który jest ostatnim dniem do złożenia takiego żądania zostanie zachowany, jeśli uprawniony wyśle gwarantowi pisemne żądanie wypłaty w tym dniu, przy czym liczyć się będzie data wysłania żądania (data stempla pocztowego), a nie data jego doręczenia gwarantowi. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku braku takiego zapisu uzna gwarancję wadialną za wystarczającą, jeśli termin jej ważności będzie wydłużony o minimum 7 dni ponad termin związania ofertą.

8.9. Wadium, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły w zał. nr 2 do SWZ istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.