Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668715/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
- 2024/BZP 00674028/01 - Wynik z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5ed364-96d3-4153-bb9a-04a527436d78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21479,Pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-dla-zadania-pn-Budowa-lewego-walu-na-rzece-Stra.html?sid=9119a398fe34e7256ba48d28330eccac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres, pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Marzena.Pomorska@wody.gov.pl służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym - bez względu na przyczynę - poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
7. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marzena Pomorska. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.145.2024 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.145.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400”
Zakres zamówienia
Nadzór Inwestorski nad zadaniem jest nadzorem wielobranżowym sparowanym przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego, w skład którego wchodzą:
• Nadzór przyrodniczy
• Nadzór archeologiczny
• Nadzór Inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
• Nadzór Inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
• Nadzór Inwestorski w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
• Nadzór Inwestorski w specjalności drogowej.
• Nadzór geodezyjny
Szczegółowy zakres zamówienia oraz standardy i wymogi jego realizacji określa dokumentacja zamówienia, w tym w szczególności stanowiący załącznik nr 1 do SWZ projekt umowy oraz załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia. W skład OPZ wchodzi również dokumentacja określająca przedmiot zamówienia na realizowane roboty budowlane, z którą Wykonawca zobowiązany jest się zapoznać. Wykonawca winien się również zapoznać z ze zmianami i wyjaśnieniami tej dokumentacji. Dokumentacja postepowania na roboty budowlane jest dostępna pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20887,Budowa-lewego-walu-na-rzece-Stradomce-w-km-17400-17800-oraz-17800-18400-Przebudo.html?sid=8f7b7ffad8dd1f35a342c93abe8f809c
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru przyrodniczego – waga kryterium 40%
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
3. Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2. z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena”
najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
C = ------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa brutto badanej oferty
b) W kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru przyrodniczego - koordynatora” Zamawiający przyzna punkty za dodatkowe ponad wymagane w cz. VII SWZ doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru przyrodniczego – Inspektora koordynatora, co uczyni następująco:
1) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora -Koordynatora, nie wcześniej niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, co najmniej dwukrotnie (2) pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego nad robotami budowlanymi, a wartość każdej wykazanej usługi nadzoru wynosiła minimum 40 000 zł brutto - zamawiający przyzna 10 pkt
2) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora -Koordynatora nie wcześniej niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, co najmniej dwukrotnie (2) pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego nad robotami budowlanymi, w tym co najmniej jedna usługa obejmowała nadzór nad robotami, w ramach których wybudowano, przebudowano lub wyremontowano co najmniej 1 dowolną budowlę hydrotechniczną, a wartość każdej usługi nadzoru wyniosła minimum 40 000 zł brutto - zamawiający przyzna 20 pkt
3) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora -Koordynatora nie wcześniej niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu co najmniej dwukrotnie (2) pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego nad robotami budowlanymi, w tym:
- jedna usługa obejmowała nadzór nad robotami, w ramach których wybudowano, przebudowano lub wyremontowano co najmniej 1 dowolną budowlę hydrotechniczną
- druga usługa obejmowała nadzór nad robotami, w ramach których wybudowano, przebudowano lub wał przeciwpowodziowy;
I jednocześnie wartość każdej usługi nadzoru wyniosła minimum 40 000 zł brutto - zamawiający przyzna 30 pkt
4) w przypadku wykazania, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inspektora -Koordynatora nie wcześniej niż 7 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu pełniła minimum trzykrotnie (3) funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego nad robotami budowlanymi i jednocześnie:
- dwie usługi obejmowały nadzór nad robotami, w ramach których wybudowano, przebudowano lub wyremontowano każdorazowo co najmniej 1 dowolną budowlę hydrotechniczną
- druga usługa obejmowała nadzór nad robotami, w ramach których wybudowano, przebudowano lub wał przeciwpowodziowy;
i jednocześnie wartość każdej wykazanej usługi nadzoru wyniosła minimum 40 000 zł brutto - zamawiający przyzna 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru przyrodniczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji zespołem branżowych inspektorów nadzoru, w skład którego wejdą:1) Zespół Nadzoru Przyrodniczego:
a) Botanik – fitosocjolog – osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub pokrewne, która w okresie nie wcześniejszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego z zakresu botaniki nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi, a wartość każdej usługi nadzoru wynosiła co najmniej 30 000 zł. Inspektor nadzoru przyrodniczego z zakresu botaniki będzie w toku realizacji zamówienia pełnił funkcję koordynatora prac branżowych inspektorów nadzoru (dalej również: Inspektor-koordynator).
b) Entomolog - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub pokrewne, która w okresie nie wcześniejszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego z zakresu bezkręgowców nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi, a wartość każdej usługi nadzoru wynosiła co najmniej 30 000 zł.
c) Ichtiolog - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub pokrewne, która w okresie nie wcześniejszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego z zakresu ichtiologii nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi, a wartość każdej usługi nadzoru wynosiła co najmniej 30 000 zł.
d) Herpetolog - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub pokrewne, która w okresie nie wcześniejszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego z zakresu herpetologii nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi, a wartość każdej usługi nadzoru wynosiła co najmniej 30 000 zł.
e) Ornitolog - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub pokrewne, która w okresie nie wcześniejszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego z zakresu ornitologii nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi, a wartość każdej usługi nadzoru wynosiła co najmniej 30 000 zł.
f) Dendrolog - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub pokrewne, która w okresie nie wcześniejszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego z zakresu botaniki nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi, a wartość każdej usługi nadzoru wynosiła co najmniej 30 000 zł.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza, aby wskazane funkcje a)-f) pełniła jedna osoba.
2) Inspektor nadzoru archeologicznego - osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań archeologicznych i/lub sprawowaniu nadzoru archeologicznego nad robotami budowlanymi.
3) Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie kierowania robotami budowlanymi i/lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności jw.
4) Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz posiadająca minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi i/lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności jw.
5) Inspektor Nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącą członkiem właściwej Izby samorządu zawodowego oraz posiadająca minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi i/lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności jw.
6) Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i należącym do właściwej Izby samorządu zawodowego oraz posiadająca minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi i/lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności jw.
7) Inspektor Nadzoru z zakresu geodezji i kartografii – osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania czynności geodezyjnych na potrzeby budownictwa w rozumieniu art. 2 pkt 2a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust. 5) ustawy, dotyczące podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w cz. 7.1 i 7.1.2 w zakresie niewykazywanym innymi dokumentami.
c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust. 5) ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (uzupełniony w zakresie informacji wymaganych dla spełniania warunku udziału w postępowaniu).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Oferta:Na ofertę składa się formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
.2.1. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik (jeśli dotyczy)
2.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
2.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
2.4. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. (jeśli dotyczy).
2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie zakresy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy (jeśli dotyczy)
2.6. dokument Self cleaning
(jeśli dotyczy)
3. Wykonawca zagraniczny
3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
3.2. W zakresie pozostałych dokumentów Zamawiający nie ustanawia szczególnego wymogu względem rodzaju/formy dokumentów składanych przez Wykonawcę zagranicznego (dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego są takie same jak składane przez wykonawcę krajowego).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadiumw kwoce 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł)
2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.2-2.4 SWZ winien zostać złożony w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego przez wystawcę dokumentu. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 Pzp. Złożenie dokumentu wadialnego niespełniającego wskazanego wymogu lub zawierającego postanowienia uniemożliwiające Zamawiającemu skuteczne zaspokojenie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, będzie skutkowało uznaniem, iż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, a tym samym oferta nie została prawidłowo zabezpieczona.
4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr K.ROZ.2710.145.2024.
5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6 Dokument wadium lub dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem / liderem. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający przyjmuje, że pełnomocnikiem / liderem jest pierwszy spośród wymienionych w ofercie, występujących wspólnie Wykonawców.
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
e) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Postanowienia SWZ dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu), pod rygorem nieważności.2. Strony przewidują możliwość zmiany terminu wykonania umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
a) z powodu wydłużenia lub skrócenia czasu realizacji robót budowlanych podlegających nadzorowi – o liczbę dni, o którą nastąpiła zmiana terminu realizacji robót,
b) z powodu zmiany przepisów prawa istotnie wpływających na zakres lub termin realizacji niniejszej umowy,
c) gdy dochowanie terminu nie jest możliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia;
d) w razie wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
e) w razie przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w tym kodeksie postępowania administracyjnego;
f) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
g) gdy jest ona spowodowana udzieleniem przez Zamawiającego innego zamówienia, którego przedmiot pozostaje w bezpośrednim związku i istotnie wpływa na termin wykonania niniejszej umowy, przy czym przedłużenie okresu wykonania umowy może nastąpić tylko o ilość dni, w których Wykonawca faktycznie nie mógł wykonywać żadnych czynności związanych z wykonywaniem umowy oczekując na uzyskanie przedmiotu takiego zamówienia;
3. Zmiany będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione z wyżej wymienionych okoliczności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:
a) Zmiany, będące następstwem wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
b) Zmiany, wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów i organów administracyjnych;
c) Gdy wystąpi konieczność: zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy;
5. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wydłużenia okresu realizacji umowy:
a) zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych o okres niemieszczący się w zwykłym ryzyku kontraktowym. Za okres taki uznaje się wydłużenie realizacji robót o ponad 3 miesiące względem daty zakończenia robót budowlanych wskazanej w § 2 w brzmieniu z dnia podpisania umowy; W przypadku wydłużenia okresu trwania umowy do 3 miesięcy kwota wynagrodzenia za wskazany okres będzie pomniejszona o poprzedzający kwartał tj. płatność po raporcie końcowym zostanie podzielona o dodatkowy kwartał wynikający z wydłużenia.
(...)
Pełen katalog zmian zawarto w par. 18 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie poprzez Platformę zakupową Zamawiającego www.przetargi.wody.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacjiSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Poza okolicznościami wskazanymi w pkt. 5.2 ogłoszenia oraz obligatoryjnymi przesłankami wykluczenia w oparciu o art. 108 pzp, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Rozbudowa i modernizacja budynku MRzW wraz z zagospodarowaniem terenu...CRP w Orońsku", FENX.07.01-IP.04...
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru autorsko-inwestorskiego w ramach zadania "Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno"
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- Modernizacja Orlika
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem termomodernizacji budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 w Warszawie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zad. pn.: Budowa źródła ciepła opartego na pompach ciepła zlokalizowanych na zrzucie ścieków z oczyszczalni ścieków w Wadowicach wraz z zabudową instalacji PV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.