Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00579381/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48323732300
1.5.8.) Numer faksu: +48323732396
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.zamowienia@klinika-zabrze.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a87e0389-9adf-47d4-9ff6-926bfd79abc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87e0389-9adf-47d4-9ff6-926bfd79abc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/26TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2754516,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Sygn. DZP/26 TP/2024.
Realizacja usługi obejmować będzie Oddziały Szpitalne
- Kliniczny Oddział Kardiologii
- Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego
- Kliniczny Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii
- Kliniczny Oddział Chirurgii Ogólnej, Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej
- Kliniczny Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej
Szczegółowy zakres usług oraz szacunkową liczbę posiłków z podziałem na poszczególne diety określa załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SWZ;
2) zobowiązują się przygotowywać posiłki zgodnie z wymogami stawianymi w SWZ oraz Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U z 2023 poz.1448), zasadami systemu HACCP, a także innymi znajdującymi zastosowanie przepisami;
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają dietetyka lub specjalistę do spraw żywienia z minimum 3 letnim doświadczeniem w układaniu diet dla pacjentów placówek medycznych oraz kucharza z minimum 3 letnim doświadczeniem w gotowaniu dla placówek medycznych - w miejscu świadczenia usług w pełnym wymiarze godzin;
4) dysponują kierowcą do przewożenia posiłków posiadającego aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych;
5) dysponują środkami transportu posiadającymi zaświadczenia, dopuszczające te środki do przewozu żywności;
6) zapewnią transport posiłków swoimi wózkami do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do budynku głównego Szpitala - pomieszczenie dystrybucyjne (pomieszczenie przyjmowania posiłków) oraz dwóch budynków będących poza budynkiem głównym tj. do - Klinicznego Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii, ale na terenie szpitala (wózki z atestami przeznaczone do kontaktu z żywnością);
7) dysponują niezbędnymi narzędziami do wykonania usługi;
8) udostępnią Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia sprzęt zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznikiem nr 3 do SWZ (między innymi: wózki transportowe zamknięte typu „bemar”, termosy obiadowe, pojemniki plastykowe na pieczywo, dzbanki, czajniki, blendery, mikrofalówki, pojemniki zamknięte na odpady pokonsumpcyjne, worki, naczynia jednorazowe itd.);
9) posiadają program zwalczania szkodników - monitoring stały;
10) posiadają przestrzeń ładunkową zamkniętą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 402);
11) Wykonawca jako wytwórca odpadów ma obowiązek zagospodarować odpady pokonsumpcyjne i zapewnić ich utylizację, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć dowód utylizacji odpadów oraz potwierdzenie mycia i dezynfekcji pojemników na odpady. Odbiór zużytych naczyń jednorazowych i odpadów pokonsumpcyjnych odbywać się będzie po każdym posiłku zgodnie z opisem załącznika nr 3 do SWZ.
12) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
13) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
14) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z realizacją usługi (tj. dietetyk lub specjalista do spraw żywienia oraz kucharz) w miejscu świadczenia usług w ramach realizacji umowy, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1465 ze zm.).
15) Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosował w procesie rekrutacji zasady bezpiecznej rekrutacji w aspekcie standardów ochrony małoletnich poprzez zastosowanie procedur określonych w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 poz. 560). Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w w/w zakresie przed podpisaniem umowy. Oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy.
16) W związku z wdrożeniem u Zamawiającego Regulaminu Zgłoszeń Wewnętrznych regulującego procedurę ochrony sygnalistów, Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania z jego treścią wszystkich swoich pracowników, podwykonawców i inne osoby zaangażowane w realizację Zamówienia. Regulamin Zgłoszeń Wewnętrznych regulujący procedurę ochrony sygnalistów, jest dostępny w Sekretariacie Zarządu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2469333,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2469333,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2469333,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catermed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772164383
7.3.3) Ulica: ul. Traktorowa 126 lok. 201
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2469333,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Dostawa jednorazowych materiałów aseptycznych
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.