Og³oszenie z dnia 2024-12-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00008816/01 - Wynik z dnia 2025-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych - opieka nad zwierzêtami bezdomnymi i zapobieganie bezdomno¶ci zwierz±t w gminie B³onie w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych - opieka nad zwierzêtami bezdomnymi i zapobieganie bezdomno¶ci zwierz±t w gminie B³onie w 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f38b67e9-b666-4c45-b539-8018f3a04293
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00643745
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020218/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 „¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych - opieka nad zwierzêtami bezdomnymi i zapobieganie bezdomno¶ci zwierz±t w gminie B³onie w 2025 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10347253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
4. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elek. zawiera Rozdz. VIII i XII Swz.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z
siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu,
ul. Rynek 6,05-870 B³onie, tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie pod adresem
iod@um.blonie.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
- dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa
Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C.
−
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) udzielanie pomocy weterynaryjnej zwierzêtom poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych na terenie gminy B³onie, oraz zapewnieniu opieki weterynaryjnej zwierzêtom bezdomnym, wymagaj±cym takiej opieki (wizyta, koszty dojazdu, leków i materia³ów medycznych),
b) eutanazje zwierz±t nieuleczalnie chorych (w sytuacji dopuszczonej przepisami),
c) sterylizacje i kastracje bezpañskich psów i wolno ¿yj±cych kotów oraz zwierz±t maj±cych
w³a¶ciciela wraz z obserwacj± zwierzêcia po wykonaniu zabiegu,
d) czipowanie zwierz±t ( czip, wpis do bazy oraz wpis do karty informacyjnej zwierzêcia),
e) usypianie ¶lepych miotów,
f) pierwsze badanie ogólnego stanu zdrowia zwierzêcia bezdomnego b±d¼ wolno ¿yj±cego kota b±d¼ zwierzêcia nieudomowionego i dziko ¿yj±cego wraz z wykonaniem niezbêdnych czynno¶ci lekarskich i podaniem leków i kontynuacji leczenia - kolejne wizyty,
g) odrobaczenie psa/kota,
h) odpchlenie psa/kota,
i) wykonanie kompletu podstawowych szczepieñ (pierwsze kompleksowe szczepienie od chorób zaka¼nych i w¶cieklizny),
j) prowadzenie karty informacyjne zwierz±t, którym zosta³a udzielona pomoc oraz wykaz umów adopcyjnych bezpañskich zwierz±t z terenu Gminy B³onie, o¶wiadczeñ, niezbêdnych przy rozliczaniu faktur, zgodnie z za³±cznikami do Uchwa³y w sprawie wprowadzenia programu opieki nad zwierzêtami bezdomnymi i zapobieganiu bezdomno¶ci zwierz±t na terenie gminy B³onie
k) pomoc zwierzêtom bêdzie realizowana niezw³ocznie, po zg³oszeniu telefonicznym w godz. 7:00-23:00 (dy¿ur Stra¿y Miejskiej), a w szczególnych przypadkach, np.: nieobecno¶ci, Wykonawca wska¿e osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia, wykonuj±c± czynno¶ci objête zamówieniem w zastêpstwie.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ we wzorze umowy i opisie przedmiotu
bêd±cymi za³±cznikami do niniejszej Swz.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85200000-1 - Us³ugi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba lekarzy weterynarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp dotycz±cego podstaw wykluczenia z postêpowania;
1.2. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
33.1. Formularz ofertowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.33.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie
wskazanym przez Zamawiaj±cego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp –Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku zatrudnienia Podwykonawcy/ów niebêd±cym/ch podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie sk³adania oferty, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Podwykonawcê/ów wy¿ej wskazanego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia.
33.3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych (je¿eli dotyczy).
33.4. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy) .
33.5. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak
sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art 97 & 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym , b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
33.6.Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
.Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug.
3. Wprowadza siê zasady dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:
a) zmiana wynagrodzenia zostanie okre¶lona w oparciu o miesiêczny „Wska¼nik cen
towarów i us³ug konsumpcyjnych” publikowany w Komunikacie Prezesa G³ównego
Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug okre¶laj±cy zmianê ceny towarów i us³ug w porównaniu z analogicznym miesi±cem roku poprzedniego, podanego dla pierwszego miesi±ca kalendarzowego przypadaj±cego po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
b) warto¶æ publikowanego wska¼nika przekraczaj±ca 15,00% uprawnia Strony umowy
do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, przy czym pocz±tkowy termin ustalenia zmiany
wynagrodzenia przypada po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
c) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko tej czê¶ci wynagrodzenia, która
przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tej czê¶ci Przedmiotu umowy, której realizacja przypad³a po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy;
d) maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w
efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci
wynagrodzenia wynosi 20%.
3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 3 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen us³ug pozostaj±cych w zakresie podwykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-18 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1034725
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
. Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawachprzedmiotu zamówienia z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±:
– Iwona Kopczyñska, Agnieszka Kopij (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej)
email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, tel. (22) 725-30-04 wew. 180.
INNE PRZETARGI Z B£ONI
wiêcej: przetargi w B³oniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga weterynaryjna
- ¦wiadczenie w 2025 roku us³ug weterynaryjnych wykonywanych na wolno ¿yj±cych kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wy³apywaniem, z uwzglêdnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- Monitoring weterynaryjny kuraków le¶nych wsiedlanych na terenie nadle¶nictwa Ruszów w 2025 roku
- Od³awianie, przyjmowanie, przechowywanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu gminy Opoczno
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzêtami bezdomnymi i kotami wolno ¿yj±cymi na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Us³uga sterylizacji/kastracji/chipowania zwierz±t dla mieszkañców Gminy Piaseczno w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi weterynaryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.