eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrzegorzewDostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grzegorzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Grzegorzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-640

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632718255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegw@grzegorzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grzegorzew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bd89b2b-4ec2-4f8d-9a81-bc4d1aaeb162

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051171/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grzegorzew w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bd89b2b-4ec2-4f8d-9a81-bc4d1aaeb162

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: grzegw@grzegorzew.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń Network Attached Storage (NAS)- 2 sztuki, oraz dysków twardych do serwerów pliku NAS - 17 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował wyłącznie kryterium najniższej ceny.

Kryterium Ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie. Cenę w ofercie należy podać w wyłącznie w PLN.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.


Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Cena – znaczenie 100% (maksymalnie 100 pkt)
Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:

C=Cn/Cb×100Pkt

gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zarządzanie urządzenia sieciowe z obsługą VLAN - 3 sztuki
UTM - 1 sztuka.
Zarządzanie urządzenia sieciowe z obsługą VLAN - 2 sztuki.
Wkładki światłowodowe SFP+ - 2 sztuk.
Wkładki światłowodowe SFP+ - 8 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował wyłącznie kryterium najniższej ceny.

Kryterium Ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie. Cenę w ofercie należy podać w wyłącznie w PLN.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.


Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Cena – znaczenie 100% (maksymalnie 100 pkt)
Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:

C=Cn/Cb×100Pkt

gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer – 1 sztuka.
Komponenty serwera - 4 sztuki.
UPS - 1 sztuka.
Licencje Microsoft - 3 sztuki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował wyłącznie kryterium najniższej ceny.

Kryterium Ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie. Cenę w ofercie należy podać w wyłącznie w PLN.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.


Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Cena – znaczenie 100% (maksymalnie 100 pkt)
Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:

C=Cn/Cb×100Pkt

gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz instalacja oprogramowania typu SIEM.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.

Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 80% (maksymalnie do 80 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 80
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert

Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 7.30-15.30 tj. przez całą dobę” stanowi 20 możliwych do uzyskania punktów.

Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 7.30-15.30 tj. przez całą dobę”,

Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 7.30-15.30 tj. przez całą dobę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie z zakresu Active Directory (AD).
Szkolenie z zakresu zabezpieczeń wirtualizacji
Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa kopii zapasowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.

Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 60% (maksymalnie do 60 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 60
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium „Doświadczenie”: suma zadeklarowanych przez Wykonawcę wykonanych szkoleń z zakresu opisanego w części 5 swz w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie - 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium zgodnie z następującymi zasadami:

Liczba przeprowadzonych szkoleń

• od 1 do 4 przeprowadzonych szkoleń –8 pkt
• od 5 do 8 przeprowadzonych szkoleń - 16 pkt
• do 9 do 13 przeprowadzonych szkoleń - 24 pkt
• od 14 do 16 przeprowadzonych szkoleń - 32 pkt
• od 17 do 20 przeprowadzonych szkoleń - 40 pkt

Punkty za kryterium doświadczenie będą przyznawane na podstawie liczby wykonanych szkoleń zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiący integralną część oferty.
e. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Doświadczenie”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla kadry administracyjnej.
Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 70% (maksymalnie do 70 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 70
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium „Doświadczenie z zakresu szkoleń z cyberbezpieczeństwa”: suma zadeklarowanych przez Wykonawcę wykonanych szkoleń z cyberbezpieczeństwa w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie - 15 pkt.
Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium zgodnie z następującymi zasadami:

Liczba przeprowadzonych audytów

• od 1 do 5 przeprowadzonych szkoleń – 5 pkt
• od 6 do 10 przeprowadzonych szkoleń - 10 pkt
• do 11 do 15 przeprowadzonych szkoleń - 15 pkt

Punkty za kryterium doświadczenie będą przyznawane na podstawie liczby wykonanych szkoleń zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiący integralną część oferty.

Kryterium „Doświadczenie z zakresu dokumentacji i szkoleń SZBI”: suma zadeklarowanych przez Wykonawcę wykonanych szkoleń oraz wykonanych dokumentacji (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie - 15 pkt.
Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium zgodnie z następującymi zasadami:

Liczba przeprowadzonych szkoleń

• od 1 do 5 przeprowadzonych szkoleń - 2 pkt
• od 6 do 10 przeprowadzonych szkoleń - 4 pkt
• do 11 do 15 przeprowadzonych szkoleń - 6 pkt

Liczba wykonanych dokumentacji SZBI

• od 1 do 3 wykonanych dokumentacji – 3 pkt
• od 4 do 7 wykonanych dokumentacji - 6 pkt
• do 8 do 10 wykonanych dokumentacji - 9 pkt

Punkty za kryterium doświadczenie będą przyznawane na podstawie liczby wykonanych szkoleń oraz dokumentacji zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiący integralną część oferty.
f. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + D + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
D – wartość punktowa kryterium „Doświadczenie z zakresu szkoleń z cyberbezpieczeństwa”,
E – wartość punktowa kryterium „Doświadczenie z zakresu dokumentacji i szkoleń SZBI”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie z zakresu szkoleń z cyberbezpieczeństwa

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie z zakresu dokumentacji i szkoleń SZBI

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Audyt bezpieczeństwa wymagany w ramach Projektu

4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.

Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 70% (maksymalnie do 70 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 70
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert

Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium „Doświadczenie”: suma zadeklarowanych przez Wykonawcę wykonanych Audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie - 30 pkt.
Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium zgodnie z następującymi zasadami:

Liczba przeprowadzonych audytów

• od 1 do 5 przeprowadzonych audytów – 10 pkt
• od 6 do 10 przeprowadzonych audytów - 20 pkt
• do 11 do 15 przeprowadzonych audytów - 30 pkt

Punkty za kryterium doświadczenie będą przyznawane na podstawie liczby wykonanych audytów zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiący integralną część oferty.
e. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Doświadczenie”,

Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
• nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych,
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał , że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, która polegała na wykonaniu dostawy komputerów, urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych, serwerów, oprogramowania lub wykonaniu usług o wartości co najmniej:
• dla Części 1 - 30.000,00 zł brutto,
• dla Części 2 - 30.000,00 zł brutto,
• dla Części 3 - 60.000,00 zł brutto,
• dla Części 4 - 30.000,00 zł brutto,
• dla Części 5 - 30.000,00 zł brutto,
• dla Części 6 - 20.000,00 zł brutto,
• dla Części 7 - 20.000,00 zł brutto.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ - X Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają złożyć wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ - X Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają złożyć wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga od Wykonawcy do części 5 oraz 6 złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w zestawieniu poniżej:
• co najmniej dwa z trzech certyfikatów: MS 50255 Managing, Maintaining, and Securing Your Networks Through Group Policy, SC-900 Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals, MS-55341 Installation, Storage, and Compute with Windows Server, w zakresie usług i rozwiązań opartych o środowisko Microsoft;
• ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management w zakresie projektowania, zrozumienia i zastosowania najlepszych praktyk w zarządzaniu usługami informatycznymi;
• co najmniej dwa z trzech certyfikatów: Offensive Security Certified Professional (OSCP), Offensive Security Certified Expert (OSCE), Certified Professional Penetration Tester (eCPPTv2) w zakresie testowania I weryfikacji poprawności wdrażanych rozwiązań,

Dla części 7 audyt systemu bezpieczeństwa informacji wdrożonego u Grantobiorcy zostanie przeprowadzony na wniosek Grantobiorcy przez audytora zewnętrznego posiadającego przynajmniej jeden z certyfikatów określonych w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018 poz. 1999):
A. Certified Internal Auditor (CIA);
B. Certified Information System Auditor (CISA);
C. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
D. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
E. Certified Information Security Manager (CISM);
F. Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
G. Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
H. Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
I. Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
J. Certified Reliability Professional;
K. Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji uprawnień audytorów (ważności uprawnień, akredytacja jednostki wydającej uprawnienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

Postanowienia nie stosuje się:
• w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
• pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
• Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 8 załącznika Nr 2 do SWZ

1. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a także w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia.

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu.

3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Ponadto Zamawiający dopuszcza wszelkie inne zmiany jeżeli wpisują się w treść art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

5. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
a. wyznaczenie innych osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy,
b. utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:

a) Krzysztof Wróblewski – Informatyk, tel. +48 (63) 27 18 255 wew. 120
b) Sławomir Sobieraj - Stanowisko do spraw rozwoju gminy, zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy, tel. +48 (63) 27 18 255 wew. 123

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.