Og³oszenie z dnia 2024-12-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00054532/01 - Wynik z dnia 2025-01-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Konserwacja systemów alarmowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321299
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: og@bialystok.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bialystok.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja systemów alarmowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84790612-45bf-40c7-943e-d02f0b8cd30e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00643814
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84790612-45bf-40c7-943e-d02f0b8cd30e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
email:og@bialystok.sr.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym
mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.
2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
/Dz. Urz. UE L119/1 z dn. 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest S±d Rejonowy w Bia³ymstoku, ul. A. Mickiewicza 103,
15-950 Bia³ystok;
2) kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych - iod@bialystok.sr.gov.pl, tel. 85 6656298;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanego w trybie podstawowym na podstawie art.
275 pkt 1 ustawy Pzp
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 t.j.);
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) ka¿dy Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych
osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Wykonawcy nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja systemów: SSWiN oraz SAP
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja systemu CCTV
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja systemu kolejkowego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej –Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli udokumentuje do¶wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie:
a) (dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) sygnalizacji w³amania i napadu (SSWiN), z³o¿onego z co najmniej 450 linii, w jednym budynku biurowym (nie handlowym) o powierzchni u¿ytkowej minimum 15 000 m2,
b) (dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) sygnalizacji przeciwpo¿arowej (SAP) wraz z uk³adami oddymiania oraz uk³adami wykonawczymi takimi jak trzymacze drzwiowe, z³o¿onego z co najmniej 2 (dwóch) autonomicznych central systemu SAP i co najmniej 1 (jednego) repetytora central, w jednym budynku biurowym (nie handlowym) o powierzchni u¿ytkowej minimum 15 000 m2,
c) (dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) przynajmniej jednego systemu wizualizacji, zarz±dzaj±cego i nadzoruj±cego pracê systemów SSWiN, SAP, zrealizowanego w oparciu o serwer i wyposa¿onego w minimum trzy stanowiska (terminale) agentów i administratora systemu,
d) (dotyczy drugiej czê¶ci zamówienia) Us³uga konserwacji i naprawy systemu telewizji dozorowej (CCTV), z³o¿onej z co najmniej 100 kolorowych kamer CCTV wraz z serwerem wykorzystuj±cym do zapisu macierze dyskowe,
e) (dotyczy drugiej czê¶ci zamówienia) przynajmniej 1 jednego systemu anteny zbiorczej obs³uguj±cego przynajmniej 10 (dziesiêæ) gniazd abonenckich,
f) (dotyczy trzeciej czê¶ci zamówienia) przynajmniej 1 (jednego) systemu kolejkowego, obs³uguj±cego co najmniej 7 (siedem) stanowisk agentów i posiadaj±cego co najmniej jeden dyspenser biletowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w pkt 10.1.4) SWZ, je¿eli Wykonawca udokumentuje wykonywanie w szczególno¶ci:
a) (dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) sygnalizacji w³amania i napadu (SSWiN), z³o¿onego z co najmniej 450 linii, w jednym budynku biurowym (nie handlowym) o powierzchni u¿ytkowej minimum 15 000 m2,
b) (dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) sygnalizacji przeciwpo¿arowej (SAP) wraz z uk³adami oddymiania oraz uk³adami wykonawczymi takimi jak trzymacze drzwiowe, z³o¿onego z co najmniej 2 (dwóch) autonomicznych central systemu SAP i co najmniej 1 (jednego) repetytora central, w jednym budynku biurowym (nie handlowym) o powierzchni u¿ytkowej minimum 15 000 m2,
c) (dotyczy pierwszej czê¶ci zamówienia) przynajmniej jednego systemu wizualizacji, zarz±dzaj±cego i nadzoruj±cego pracê systemów SSWiN, SAP zrealizowanego w oparciu o serwer i wyposa¿onego w minimum trzy stanowiska (terminale) agentów i administratora systemu,
d) (dotyczy drugiej czê¶ci zamówienia) Us³uga konserwacji i naprawy systemu telewizji dozorowej (CCTV), z³o¿onej z co najmniej 100 kolorowych kamer CCTV wraz z serwerem wykorzystuj±cym do zapisu macierze dyskowe,
e) (dotyczy drugiej czê¶ci zamówienia) przynajmniej 1 jednego systemu anteny zbiorczej obs³uguj±cego przynajmniej 10 (dziesiêæ) gniazd abonenckich,
f) (dotyczy trzeciej czê¶ci zamówienia) przynajmniej 1 (jednego) systemu kolejkowego, obs³uguj±cego co najmniej 7 (siedem) stanowisk agentów i posiadaj±cego co najmniej jeden dyspenser biletowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Szczego³owe zapisy zwi±zane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunki umowy okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowi±cym Za³acznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.p
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podzia³ów dzia³ek w podziale na 5 czê¶ci
- Modernizacja instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Bia³ymstoku, ul. Stra¿acka 25
- Remont drogi powiatowej Nr 1448B na odcinku Podozierany - granica Gminy Micha³owo (Gm. Gródek)
- Sta³a i kompleksowa obs³uga prawna ¶wiadczona na rzecz Oddzia³u Terenowego KOWR w Bia³ymstoku w latach 2025 - 2026
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleñ z zakresu umiejêtno¶ci interpersonalnych dla pracowników Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku
- Modernizacja i adaptacja instalacji wentylacyjnych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa kot³ów dwufunkcyjnych typu Vitopend 100 WHO oraz Vitodens 050 firmy Viessmann w budynkach mieszkalnych przy ul. Godebskiego 10, 12, 14 oraz Czwartaków 1 i 3 w Gdyni
- Us³uga konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach S±du Okrêgowego w Warszawie przy al. "Solidarno¶ci" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach u¿yteczno¶ci publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach w³asnych
- "Us³uga - przegl±d, konserwacja, czyszczenie z dezynfekcj± wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- ¦wiadczenie us³ug pogotowia awaryjnego
- Kompleksowa obs³uga drzwi przeciwpo¿arowych i dymoszczelnych w USK
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.