eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa, instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Sopot: Dostawa, instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 200643 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna - załącznik do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i konfigurację następującego sprzętu: 1) dostawa komponentu do posiadanego przełącznika sieciowego jako doposażenie istniejącej infrastruktury sieciowej w siedzibie Zamawiającego (poz. nr 1 załącznika nr 1 do SIWZ), 2) dostawa przełączników sieciowych jako rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej (poz. nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ), 3) instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie urządzeń określonych w poz. 2 załącznika nr 1 do SIWZ w znajdujących się na terenie miasta Sopotu siedzibach KM Policji, Sopot, ul. Armii Krajowej 112 KM PSP, Sopot, ul. Armii Krajowej 105 Pogotowie Ratunkowe (siedziba), Sopot, ul. Chrobrego 10 Straż Miejska, ul. Armii Krajowej 105 WOPR, Sopot, ul. Hestii 3 zgodnie z poz. nr 3 załącznika nr 1 do SIWZ) na zasadach określonych we wzorze umowy Rozdział 14 SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: 32421000-0 akcesoria sieciowe 32420000-3 przełączniki sieciowe 72700000-7 usługi w zakresie sieci komputerowej 72265000-0 usługi konfiguracji oprogramowania 5. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia jakim jest dostawa, instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie. 6. Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń , dopuszcza się możliwość zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostawa rozwiązania równoważnego, dostarczonego w ramach realizacji umowy nie naruszała świadczenia gwarancyjnego oficjalnej gwarancji produktów funkcjonujących w Urzędzie Miasta Sopotu świadczonej przez producenta sprzętu lub jego przedstawiciela na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Wraz z ofertą na sprzęt równoważny należy dostarczyć dokument wydany przez producenta sprzętu funkcjonującego w Urzędzie Miasta Sopot, potwierdzający kompatybilność funkcjonowania sprzętu równoważnego dostarczanego przez Wykonawcę, ze sprzętem już funkcjonującym w Urzędzie Miasta Sopot. Ocena równoważności będzie polegała na wykazaniu przez Wykonawcę pełnej kompatybilności oferowanego (równoważnego) przedmiotu zamówienia z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem. 7. Wykonawca dostarczy własnym transportem, zainstaluje i uruchomi przedmiot zamówienia (poz. nr 1 załącznika nr 1 do SIWZ), do wskazanych pomieszczeń w: - siedzibie Zamawiającego przy ul Kościuszki 25/27 w Sopocie oraz (poz. nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ) w siedzibach: - KM Policji, Sopot, ul. Armii Krajowej 112 - KM PSP, Sopot, ul. Armii Krajowej 105 - Pogotowie Ratunkowe (siedziba), Sopot, ul. Chrobrego 10 - Straż Miejska, ul. Armii Krajowej 105 - WOPR, Sopot, ul. Hestii 3 8. Termin realizacji zamówienia: do 50 dni liczony od daty podpisania umowy. 9. Terminy i zasady dotyczące gwarancji dla poszczególnych urządzeń określone są w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca winien określić w formularzu oferty (wzór oferty znajduje się w Rozdziale 15 SIWZ) zakres przedmiotu za3242mówienia, który będzie realizował podwykonawca. 11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.10.00-0, 32.42.00.00-3, 72.70.00.00-7, 72.26.50.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium: w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Sopocie, ul. Kościuszki 25/27, w Bank Millennium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, z oznaczeniem wadium- przetarg nieograniczony na dostawę, instalację, montaż, konfigurację i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27; 81-704 Sopot. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć w pokoju Nr 4 Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27. Urząd Miasta czynny w poniedziałki w godz. 10-18 od wtorku do piątku w godz. 7.30-15.30 . Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27; 81-704 Sopot. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, (termin związania określono w Rozdz. 7, ust. 1).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zrealizował: co najmniej 1 dostawę wraz z usługą montażu i konfiguracji aktywnego sprzętu sieciowego pracującego w oparciu o technologię IP, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia jakim jest dostawa, instalacja, montaż, konfiguracja i uruchomienie sprzętu sieciowego oraz oprogramowania stanowiącego rozbudowę istniejących węzłów teleinformatycznych w ramach Zintegrowanego Systemu Łączności Służb Ratowniczych w Sopocie. 6. Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń , dopuszcza się możliwość zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostawa rozwiązania równoważnego, dostarczonego w ramach realizacji umowy nie naruszała świadczenia gwarancyjnego oficjalnej gwarancji produktów funkcjonujących w Urzędzie Miasta Sopotu świadczonej przez producenta sprzętu lub jego przedstawiciela na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Wraz z ofertą na sprzęt równoważny należy dostarczyć dokument wydany przez producenta sprzętu funkcjonującego w Urzędzie Miasta Sopot, potwierdzający kompatybilność funkcjonowania sprzętu równoważnego dostarczanego przez Wykonawcę, ze sprzętem już funkcjonującym w Urzędzie Miasta Sopot.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sopot.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 12:00, miejsce: 1) Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej (na parterze) pokój nr 16 Urzędu Miasta Sopotu ul Kościuszki 25/27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.