Og³oszenie z dnia 2024-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i podziale pomieszczenia laboratoryjnego pracowni materia³oznawstwa lotniczego na terenie ITWL
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ITWL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010401369
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ksiêcia Boles³awa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-494
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@itwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itwl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i podziale pomieszczenia laboratoryjnego pracowni materia³oznawstwa lotniczego na terenie ITWL
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-089dc096-fafc-4c3c-bb12-8a76bae556b2
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00644099
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10350243.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1035024 lub drog± elektroniczn± na adres e-mail: przetargi@itwl.pl - w przypadku awarii, w zakresie dopuszczonym ustaw± Pzp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na Platformie.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne
z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. 2017 r. poz. 2247).
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
W¶ród formatów powszechnych a niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych ul. Ksiêcia Boles³awa 6, 01-494 Warszawa,
b) z Pe³nomocnikiem ds. Ochrony Danych Osobowych w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: iodo@itwl.pl,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
-na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
j) przys³uguje Pani/Panu Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/D-80/8435/PN/2024/I
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i podziale pomieszczenia laboratoryjnego pracowni materia³oznawstwa lotniczego na terenie ITWL
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium cena brutto [Kc]: waga 80%,
b) Kryterium do¶wiadczenie zawodowe kierownika posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej [KRB]: waga 10%,
c) Kryterium do¶wiadczenie zawodowe osoby, posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych [KDS]: waga 5%,
d) Kryterium do¶wiadczenie zawodowe osoby, posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych [KDE ]: waga 5%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Kryterium do¶wiadczenie zawodowe kierownika posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: c) Kryterium do¶wiadczenie zawodowe osoby, posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: d) Kryterium do¶wiadczenie zawodowe osoby, posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:a) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Zgodnie z tre¶ci± art. 112 ust. 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
A) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
B) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
C) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 600 000 z³ (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych).
D) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie budynku o warto¶ci brutto minimum 150 000 z³otych (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Pod pojêciem budynku i budowy nale¿y rozumieæ budynek, budowê, przebudowê zdefiniowane w art. 3 pkt 2), pkt 6), 7) i 7a) ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r, poz. 725, 834,1222).
b) dysponuje przynajmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie obowi±zki kierownika robót budowlanych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu, oraz co najmniej siedmioletnie do¶wiadczenie w wykonywaniu pracy na stanowisku kierownika budowy w powy¿szej specjalno¶ci,
c) dysponuje przynajmniej jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, oraz co najmniej siedmioletnie do¶wiadczenie w wykonywaniu pracy na stanowisku kierownika robót w powy¿szej specjalno¶ci,
d) dysponuje przynajmniej jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz co najmniej siedmioletnie do¶wiadczenie w wykonywaniu pracy na stanowisku kierownika robót w powy¿szej specjalno¶ci
Zamawiaj±cy dopuszcza w pkt. 4.2 D) ppkt b) ÷ d) wykazanie:
• ³±cznie dwóch lub wiêcej osób do jednego uprawnienia,
• tej samej osoby do kilku uprawnieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w zakresie, o którym mowa w pkt 4.4 i 4.5 SWZ Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a1) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
a2) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
e) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r, poz. 594, 1237) z innym Wykonawc±, , który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunku okre¶lonego w:
a) pkt. D) lit. a) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s±:
a1) referencje b±d¼ inne dokument sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane,
a2) inne odpowiednie dokumenty - je¿eli z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa w pkt. a1).
b) pkt. D) lit. b) -d) nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacj± na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) pkt. C nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 600 000 z³ (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych).
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie (pkt. C), Wykonawca sk³ada inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.b) W celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt 4.2 C) i 4.2 D) SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z³o¿± Zamawiaj±cemu podpisane przez pe³nomocnika Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 5.3 SWZ.
Zamawiaj±cy bierze pod uwagê ³±czne spe³nianie powy¿szych warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tym ¿e ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ, i¿ posiada wymagane do¶wiadczenie dotycz±ce czê¶ci zamówienia przewidzianego Wykonawcy do wykonania.
Uwaga:
a1) do¶wiadczeniem w wykonaniu wymaganych przez Zamawiaj±cego robót budowlanych opisanych w pkt. 4.2 D) lit a) SWZ mo¿e wykazaæ siê tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê u udzielenie zamówienia, ale wy³±cznie w przypadku, gdy pozostali Wykonawcy bêd± realizowaæ zadania, których wykonanie nie wymaga posiadania powy¿szego do¶wiadczenia,
a2) potencja³em kadrowym opisanymi w pkt. 4.2. D) lit b) ÷ d) SWZ mo¿e wykazaæ siê tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia odpowiednio tak, aby potwierdziæ spe³nianie warunków przez wszystkich Wykonawców ³±cznie,
a3) sytuacja ekonomiczna opisana w pkt. 4.2. C) SWZ tj. wymóg posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 600 000 z³ zostanie spe³niony zarówno, gdy jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia bêdzie posiada³ dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (np. polisê OC) na ¿±dan± przez Zamawiaj±cego lub wy¿sz± sumê gwarancyjna ubezpieczenia, ale tak¿e, gdy dwóch lub wiêcej Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z³o¿± takie dokumenty (np. polisy OC) na ³±czn± sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ ¿±dana przez Zamawiaj±cego.
Dokumenty sk³adane s± zgodnie z pkt 5.2 SWZ.
c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zgodnie z pkt 4.4 i 4.5 SWZ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z³o¿y Zamawiaj±cemu dokumenty, o których mowa w pkt 5.4 SWZ. Dokumenty sk³adane s± zgodnie z pkt 5.2 SWZ.
d) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim, ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia sk³adane s± wraz z ofert± zgodnie z pkt 5.1 SWZ.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1035024
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecieñ, gm. Brudzeñ Du¿y, powiat p³ocki - nr postêpowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 ¦wiadczenie us³ug serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- ¦wiadczenie us³ugi wynajmu samochodu wraz z kierowc± do transportu krwi i jej sk³adników dla Zespo³u Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposa¿enia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Warszówek
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieæ kanalizacji sanitarnej w ¯elazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, drogow± i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-¯eleñskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Ko¶cielna w Bojad³ach
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.