eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu



Og³oszenie z dnia 2024-12-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II”, przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WSI RADOMSKIEJ W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145857716

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szyd³owiecka 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumwsi@muzeum-radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://muzeum-radom.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II”, przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d09007e6-f3b1-47c0-a423-fa3057dc4d61

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00644293

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00072124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d09007e6-f3b1-47c0-a423-fa3057dc4d61

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w SWZ oraz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, z siedzib± ul. Szyd³owiecka 30, 26-600 Radom, 2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest: PIKFORM Katarzyna Fryczkowska ul. 11 listopada 85, 26-600 Radom. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w zwi±zku z: obwi±zuj±c± ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzeniami wykonawczymi do tej¿e ustawy oraz obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi. Dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracaj±cym siê do nas w trybie dostêpu do informacji publicznej) gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych. Pozosta³e informacje w SWZ postêpowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z postêpowaniem Wykonawcom nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (pozosta³e informacje w SWZ dla postêpowania).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.2151.6.2024.KT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji
pn. „Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II.
2. Obowi±zki Wykonawcy okre¶lono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Za³±cznik nr 6) oraz Wzorze Umowy (Za³±cznik nr 7) do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71530000-2 - Doradcze us³ugi budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena z³o¿onych ofert bêdzie siê odbywaæ na podstawie poni¿szych kryteriów:
1) Kryterium „Cena ofertowa brutto” – 60%
2) Kryterium „Do¶wiadczenie kluczowego personelu” – 40%

2. Opis Kryterium „Cena ofertowa brutto” (C)
1) Oferta Wykonawcy za kryterium „Cena ofertowa brutto” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów (100 pkt x 60%).
2) Liczba punktów zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych regu³ zaokr±glania, wynikaj±cych z dzia³ania:
Cena oferty najtañszej brutto
Liczba punktów = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej brutto

3) Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie, stanowi±cej ³±czne wynagrodzenie za wykonanie wszystkich czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia i przeliczona wed³ug wzoru opisanego powy¿ej. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.

3. Opis Kryterium „Do¶wiadczenie kluczowego personelu” (D)
1) W kryterium „Do¶wiadczenie personelu Wykonawcy” oceniane bêdzie do¶wiadczenie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego do pe³nienia funkcji:
a) Administratora budowy,
b) Inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y konstrukcyjno- budowlanej,
c) Inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y instalacji elektrycznych,
d) Inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y instalacji sanitarnych,
e) Inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y drogowej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kluczowego personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie warunku znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca:
1) posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±, w wysoko¶ci co najmniej 300 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
2) posiada³ wa¿n± polisê odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 1 000 000 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych). Za dzia³alno¶æ gospodarcz± zwi±zan± z przedmiotem zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ dzia³alno¶æ obejmuj±c± pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dzia³alno¶æ obejmuj±c± pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu lub inn± pokrewn± zwi±zan± z nadzorem nad robotami budowlanymi
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wyznaczonym w przedmiotowym postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie), wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej dwie us³ugi pe³nienia funkcji inspektora nadzoru/inwestora zastêpczego/ in¿yniera kontraktu, ka¿d± w projekcie obejmuj±cym budowê (wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowa, rozbudowa, nadbudowa obiektu budowlanego) lub przebudowê (wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji) ukoñczonego, odebranego i dopuszczonego do u¿ytkowania budynku (obiekt budowlany, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach) wielokondygnacyjnego o nastêpuj±cych parametrach (parametry te odnosz± siê do ca³ego budynku nowobudowanego, a w przypadku budynków istniej±cych odnosz± siê wy³±cznie do czê¶ci stanowi±cej odbudowê, czê¶ci stanowi±cej rozbudowê, czê¶ci stanowi±cej nadbudowê lub czê¶ci podlegaj±cej przebudowie):
a) o co najmniej 2 kondygnacjach nadziemnych oraz co najmniej jedn± kondygnacjê podziemn±,
b) o powierzchni u¿ytkowej min. 3 000 (s³ownie: trzy tysi±ce) m² oraz
c) o warto¶ci inwestycji nie ni¿szej ni¿ 30 mln (s³ownie: trzydzie¶ci milionów) z³ brutto,
- wyposa¿onego w infrastrukturê elektryczn±, sanitarn±, teletechniczn±, instalacjê centralnego ogrzewania.
Za warto¶æ inwestycji Zamawiaj±cy bêdzie rozumia³ wysoko¶æ wynagrodzenia brutto wyp³aconego wykonawcy robót budowlanych nadzorowanych przez Wykonawcê.

2) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami:
a) jedn± osob± do pe³nienia funkcji administratora budowy tj. osob± posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze oraz co najmniej 10 lat do¶wiadczenia w administrowaniu inwestycji budowlanych, w tym co najmniej 2 lata do¶wiadczenia obejmuj±cego co najmniej:
- monitorowanie i kontrolê wykonywania umowy o roboty budowlane,
- koordynowanie pracy wykonawców lub podwykonawców robót budowlanych, lub inspektorów robót bran¿owych,
- zarz±dzanie umowami z dostawcami, us³ugodawcami, wykonawcami robót,
przy robotach budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynku wielokondygnacyjnego o parametrach co najmniej takich jak opisano w pkt 1) powy¿ej. Zamawiaj±cy wymaga podania inwestycji na jakich wskazana osoba pe³ni³a wskazan± funkcjê oraz czasu pe³nienia funkcji.
b) jedn± osob± do pe³nienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
c) jedn± osob± do pe³nienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, w bran¿y instalacji elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
d) jedn± osob± do pe³nienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, w bran¿y instalacji sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ;
e) jedn± osob± do pe³nienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, w bran¿y drogowej, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie.
Ka¿da z osób wskazanych w lit. (b)-(e) na poszczególne stanowiska (funkcje) musi posiadaæ równie¿ udokumentowane co najmniej piêcioletnie (5 lat) do¶wiadczenie polegaj±ce na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub kierownika robót w bran¿y odpowiadaj±cej funkcji na jak± zostali wskazani, w zakresie swojej specjalno¶ci, w tym co najmniej 1 rok w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przy robotach budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynku wielokondygnacyjnego o parametrach co najmniej takich jak opisano w pkt 1) powy¿ej. Zamawiaj±cy wymaga podania inwestycji na jakich wskazana osoba pe³ni³a wskazane funkcje oraz czasu pe³nienia funkcji.
Ka¿da z osób wskazanych w lit. (b)-(e) na poszczególne stanowiska (funkcje) musi równie¿ posiadaæ odpowiednie cechy psychofizyczne i zdrowotne niezbêdne do wykonywania funkcji Inspektora nadzoru, w szczególno¶ci ze wzglêdu na konieczno¶æ pracy w wykopie, na wysoko¶ci, podejmowanie decyzji w warunkach stresu, zgodne z Krajowym standardem kompetencji zawodowych wydanym, przez Ministerstwo Pracy i Polityki Spo³ecznej, Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, dla stanowiska Inspektora nadzoru budowlanego (242211).

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenia maksymalnie dwóch funkcji przez t± sam± osobê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 2 oraz pkt. 4 (dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego) ustawy Pzp, a tak¿e art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. a i lit. b (dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu), art. 109 ust. 1 pkt. 3 (dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu) ustawy Pzp, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego,
¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VII ust. 3 ust. 1 niniejszej SWZ;
2) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê co najmniej 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych) w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VII ust. 3 ust. 2 niniejszej SWZ. W sytuacji, gdy fakt op³acenia sk³adek nie wynika z samej tre¶ci dokumentów, Wykonawca powinien za³±czyæ do ww. dokumentów inny dokument potwierdzaj±cy odprowadzanie stosownych sk³adek;
3) Wykazu us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VII ust. 4 pkt 2 niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 86 1020 1042 0000 8202 0380 5702 z dopiskiem „Tytu³em wadium w postêpowaniu na: „¦wiadczenie us³ug Nadzór Inwestorski – nowa siedziba”
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2024 r. poz.419).
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza jako wniesienie wadium liczy siê termin wp³ywu ¶rodków na konto Zamawiaj±cego (moment uznania konta Zamawiaj±cego).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia stosownej umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s± do wykazania, ¿e warunek do¶wiadczenia wskazany w Rozdziale VII ust. 4 w pkt. 3 SWZ (zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa) spe³nia samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. To samo zastrze¿enie dotyczy podmiotu na którego do¶wiadczenie powo³uje siê Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte we projekcie umowy, który stanowi za³±cznik 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-23 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.