eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDokończenie modernizacji budynku przy ul. M. Sobczaka 5 na osiedlu Boernerowo w celu utworzenia miejsca aktywności lokalnej - Zadanie inwestycyjne numer C/BEM/VII/P3/17.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dokończenie modernizacji budynku przy ul. M. Sobczaka 5 na osiedlu Boernerowo w celu utworzenia miejsca aktywności lokalnej - Zadanie inwestycyjne numer C/BEM/VII/P3/17.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BEMOWSKIE CENTRUM KULTURY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140435152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 18

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria@pszczolkowska@bemowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie modernizacji budynku przy ul. M. Sobczaka 5 na osiedlu Boernerowo w celu utworzenia miejsca aktywności lokalnej - Zadanie inwestycyjne numer C/BEM/VII/P3/17.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edccdf67-92d4-4ed9-95a0-c74d16c4aefa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047330/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zadanie inwestycyjne numer C/BEM/VII/P3/17 pod nazwą: "Modernizacja budynku przy ul. M. Sobczaka na osiedlu Boernerowo w celu utworzenia miejsca aktywności lokalnej"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edccdf67-92d4-4ed9-95a0-c74d16c4aefa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia
do komunikacji w postępowaniu oraz do przygotowania, złożenia, wycofania oferty. Szczegółowe informacje na temat zakładania
kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dokończenie modernizacji budynku przy ul. M. Sobczaka 5 na osiedlu Boernerowo w celu utworzenia miejsca aktywności lokalnej - Zadanie inwestycyjne numer C/BEM/VII/P3/17.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez Wykonawcę w ofercie na wezwanie Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały oraz urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1 zdolności do występowania w obrocie prawnym.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
Ad. 1.1 Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Ad. 1.2 Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Ad. 1.3 Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Ad. 1.4 Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej;
1.4.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, ze w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 oraz o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (milion pięćset tysięcy złotych) brutto).

1.4.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wyksztalcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez Zamawiającego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie:

1.4.2.1 kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
1.4.2.2 kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W przypadku posiadania przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów dotyczących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Zamawiający uzna, że osoba ta spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada uprawnienia odrębnie dla sieci sanitarnych i odrębnie dla instalacji sanitarnych,
1.4.2.3 kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.1 warunek określony w pkt 1.4.1 mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy lub łącznie podmioty muszą posiadać wymagane doświadczenie),
2.2 warunek określony w pkt 1.4.2 mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty,
odpowiednio na dzień składania ofert, składane wraz z oferta przez Wykonawców w postępowaniu w celu potwierdzenia, że
Wykonawca nie podlegają wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
1.1 Wykaz dowodów potwierdzających, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1.1.1
oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przestanek określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 7,
sporządzone wg formularza - stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
1.1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, sporządzone wg formularza - stanowiącego załącznik nr 4 do
SWZ.
1.2 Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych
podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza - stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca, który w
momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności
innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
własnymi oświadczeniami, o których mowa w pkt 1.1, oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio szpetnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia - składanych na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

2.1 wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robot budowlanych sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

2.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawca do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

2.3 potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 1.1.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4 Oferta o treści zgodnej ze wzorem formularza - stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100 zł),

1.2 Termin wniesienia wadium upływa dnia: 27.12.2024 roku o godz.13:00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zmówienia mają obowiązek ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie:
1. Warunek określony w punkcie 1.4.1 SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi
posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
2. Warunek określony w pkt 1.4.2 SWZ zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, ze spełnia warunek albo
Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają:
1. Oświadczenie Wykonawcy wymienione w Rozdziale 9 SWZ:
1.1. o którym mowa w pkt. 1.1.1 SWZ składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie w celu potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania,
1.2. o którym mowa w pkt. 1.1.2 SWZ składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie
warunków udziału w postępowaniu,
1.3. o którym mowa w pkt. 1.1.1 SWZ w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu
potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
1.4. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
1.5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2
do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego poprzez link: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.