Og³oszenie z dnia 2024-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ryglice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f1e976d-339a-4c14-8ab6-a6bc9486c5b3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00644518
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00063957/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2025 (szacunkowa ilo¶æ 3 000 litrów)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10350483.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1035048 (Adres str. internetowej prowadzonych postêpowañ: https://platformazakupowa.pl/pn/ryglice) 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odp. na pytania komunikacja w zakresie o¶wiadczeñ, wniosków, informacji, zawiadomieñ odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) przyjmuje siê datê przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. 3. W sytuacjach awaryjnych (tj. w przypadku niedzia³ania platformyzakupowej.pl) z wyj±tkiem sk³adania ofert Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez email: przetargi@ryglice.pl. 4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z RPRM z dn. 30.12.2020 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,4) w³±czona obs³uga JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 2. Zalecenia dotycz±ce korzystania z platformazakupowa.pl i przygotowania plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy: 1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dn. 9.11.2017 r. w sprawie og³oszenia jedn. tekstu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. 2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. 4) W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 5) Zamawiaj±cy zaleca przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. 6) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. 7) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 8) Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.9) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 10) Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. 3. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy oraz zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. 4. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6. Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Dokumenty wskazane w SWZ winny byæ sporz±dzone i podpisane zgodnie z zasadami wskazanymi w RPRM z dnia 30.12.2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz RMRPiT z dnia 23.12.2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z Zamawiaj±cy, tj.: Gmina Ryglice, reprezentowana przez Burmistrza Ryglic – Paw³a Augustyna Adres siedziby administratora: Urz±d Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9 Dane kontaktowe : Tel. 146541019, Fax: 146541054 adres strony internetowej: www.ryglice.pl adres poczty elektronicznej: gmina@ryglice.pl; 2) z Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Miejskim w Ryglicach mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres iod@ryglice.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 ustawy PZP oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich kompetencji; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. Dane te mog± byæ przechowywane przez okres d³u¿szy ni¿ wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14.07.1983 r. (t.j. dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednak¿e prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca obowi±zany jest wype³niæ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie ZP w postêpowaniu (Wyja¶nienie: w przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych ni¿ bezpo¶rednio jego dotycz±cych lub zachodzi wy³±czenie stosowania obowi±zku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO tre¶ci o¶wiadczenia wykonawca w Formularzu ofertowym (wzór za³. nr 1 do SWZ) nie sk³ada (usuniêcie tre¶ci o¶wiadczenia np. przez jego wykre¶lenie).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz pkt powy¿ej niniejszego og³oszenia - RODO (obowi±zek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 do urz±dzeñ i samochodów Wydzia³u Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa realizowana w formie bezgotówkowych tankowañ na stacji paliw Wykonawcy w szacunkowej ilo¶ci 3 000 litrów.
Zamawiaj±cy wymaga, aby stacja paliw Wykonawcy by³a zlokalizowana w odleg³o¶ci nieprzekraczaj±cej 16 km, liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami, od siedziby Zamawiaj±cego, tj. ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice.
Dostarczane paliwo musi charakteryzowaæ siê parametrami jako¶ciowymi zgodnymi z wymaganiami najnowszych wydañ normy jako¶ciowej PN-EN 228 oraz musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1209 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018 z pó¼n. zm.).
Dostawy bêd± realizowane na zasadzie dora¼nych bezgotówkowych tankowañ pojazdów i odpowiednich zbiorników przeno¶nych na paliwo. Ka¿dorazowa sprzeda¿ paliwa bêdzie dokonywana wed³ug ceny obowi±zuj±cej w dniu tankowania na podstawie ceny hurtowej netto publikowanej na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw, pomniejszonej o sta³y opust podany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Dowodem zrealizowania dostawy bêd± faktury wystawione na Zamawiaj±cego zawieraj±ce opis dotycz±cy: marki tankowanego pojazdu, nr rejestracyjny oraz stan licznika w momencie tankowania. W przypadku tankowania do zbiorników przeno¶nych na fakturze bêdzie zapis dotycz±cy deklarowanego przez pracownika Zamawiaj±cego miejsca planowanego zu¿ycia (nazwa sprzêtu, urz±dzenia). Wystawione faktury ka¿dorazowo bêd± podpisane przez Wykonawcê i upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego. Fakturowanie bêdzie obejmowa³o ka¿dorazowy zakup paliwa z uwzglêdnieniem ilo¶ci i rodzaju zatankowanego paliwa. W przypadku równoleg³ego tankowania benzyny bezo³owiowej Pb95 do zbiornika pojazdu samochodowego oraz zbiorników przeno¶nych Wykonawca na fakturze ujmie ten fakt w dwóch pozycjach. Faktura bêdzie odbierana ka¿dorazowo przy tankowaniu przez uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego (kierowcê).
Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania pojazdów co najmniej w dni robocze i co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00.
Wykonawca gwarantuje, ¿e dostarczane paliwo bêdzie spe³niaæ wszelkie obowi±zuj±ce normy w zakresie jego jako¶ci.
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.), w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia.
Zamawiaj±cy deklaruje, ¿e minimalna ilo¶æ paliwa, która zostanie zakupiona w okresie obowi±zywania umowy to 1 500 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium i jego znaczeniem: CENA brutto oferty za ca³o¶æ przedmiotu zamówienia = waga 100.
Uwaga: Benzyna bezo³owiowa Pb95 jest towarem ogólnie dostêpnym o okre¶lonych przepisami powszechnie obowi±zuj±cymi standardach jako¶ciowych. Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia szczegó³owo okre¶li³ te standardy jako¶ciowe odnosz±ce siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, dlatego zastosowa³ kryterium cena o wadze 100 (art. 246 ustawy PZP).
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta bêdzie odpowiadaæ wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (100 pkt) obliczonych wg nastêpuj±cego wzoru: P c = (Cn/Cb) x 100
gdzie:
· PC - ilo¶æ punktów badanej oferty wyliczona zgodnie ze wzorem
· Cn – najni¿sza cena brutto ze wszystkich wa¿nych badanych ofert
· Cb– cena brutto badanej oferty
Pozosta³e oferty sklasyfikowane zostan± zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia powierzona zostanie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - nie dotyczy niniejszego postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - nie dotyczy niniejszego postêpowania.
UWAGA: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia,
2) do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 433 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartych w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a tak¿e w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionej poni¿ej, z uwzglêdnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona³ wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany urzêdowej wysoko¶ci stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, zostanie sporz±dzony aneks do umowy uwzglêdniaj±cy zmiany warto¶ci wynikaj±ce z tego tytu³u.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza wszelkie inne zmiany je¿eli wpisuj± siê w tre¶æ art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5. Nie jest zmian± umowy wymagaj±cej formy pisemnej:
a) zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na inn± ni¿ okre¶lona w § 10 wzoru umowy,
b) utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci umowy. W ka¿dym takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych aktów prawa.
6. Zgodnie z art. 439 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), Zamawiaj±cy przewidzia³ mechanizm zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia – poprzez ustalenie cen i warunków p³atno¶ci opisanych w §6 ust. 2 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1035048
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wraz z Formularzem ofertowym, sporz±dzonym wg wzoru stan. za³. nr 1 do SWZ nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wg wzoru stan. za³. nr 2 do SWZ,
2) odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana do jej reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których
mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie
osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 2 powy¿ej. Dot. to tak¿e osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, sporz±dzone wg wzoru stan. za³. nr 3 do SWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
2. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY :
1) Cena oferty zawiera wszystkie koszty niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz opust. W cenê ofertow± nale¿y wkalkulowaæ w szczególno¶ci koszty tankowania, uzyskania niezbêdnych koncesji, zezwoleñ, ubezpieczenia, nale¿no¶ci publicznoprawne oraz podatek VAT.
2) Wyznacznikiem do oceny i porównywania z³o¿onych ofert bêdzie cena hurtowa paliwa publikowana na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw na dzieñ 10.12.2024 r., tj.
– 4,59 z³ za 1 l benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz zaoferowany przez Wykonawcê opust, powiêkszona o podatek od towarów i us³ug (VAT). Oferta powinna zostaæ skalkulowana w nastêpuj±cy sposób:
- (3.000 litrów x (4,59 z³ – opust w z³)) + 23%VAT
3) Cena oferty to warto¶æ brutto ca³ego przedmiotu zamówienia tj. 3 000 l.
4) Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia sta³ego opustu w z³/l netto paliwa podanego w ofercie, który bêdzie obowi±zywa³ przez ca³y okres umowy.
5) Opust sta³y z³/l wyra¿ony musi byæ jako warto¶æ liczbowa z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (z dok³adno¶ci± do grosza).
6) Cena paliwa za litr bêdzie zmienna zale¿nie od warunków rynkowych i ustalana bêdzie ka¿dorazowo na dzieñ dostawy na podstawie ceny hurtowej netto publikowanej na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw, pomniejszonej o udzielony opust.
7) Cenê paliwa z³/l na dzieñ dostawy przyjmuje siê z zaokr±gleniem matematycznym do dwóch miejsc po przecinku.
8) Poziom cen mo¿e ulec zmianie wy³±cznie na podstawie zmian ceny hurtowej netto publikowanej na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw
3. W zwi±zku z tym, i¿ Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca nie sk³ada o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy od daty obowi±zywania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ do dnia 31 grudnia 2025 roku lub do zrealizowania zamówieñ w wymiarze 3 000 l.
INNE PRZETARGI RYGLICE
- Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2025
- Dostawa oleju napêdowego na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2025
- Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
- Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkó³ i przedszkoli, Cz. I - IV
- Przewóz dzieci z niepe³nosprawno¶ci± intelektualn± z terenu Gminy Ryglice do szkó³ i przedszkoli specjalnych w latach 2025-2027
wiêcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw oleju napêdowego ON oraz benzyny bezo³owiowej Pb, do pojazdów s³u¿bowych Zamawiaj±cego, w formie bezgotówkowej
- Bezgotówkowy zakup paliwa PB 95, jako paliwo silnikowe, oleju napêdowego na potrzeby Urzêdu Miejskiego
- Dostawa oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej dla MZWiK w S³upcy w 2025 roku
- Dostawa oleju napêdowego dla jednostek p³ywaj±cych G³ównego Inspektoratu Rybo³ówstwa Morskiego.
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w 2025 roku
- "Zakup paliwa na potrzeby pojazdów Nadle¶nictwa Nidzica w 2025 roku"
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.