eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SannikiBezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140329131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 142

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 268 11 08

1.5.8.) Numer faksu: 24 268 11 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ecasanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecasanniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f875bbe5-f490-4b33-bcf1-aa86c7840e84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078090/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bezpośredni ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f875bbe5-f490-4b33-bcf1-aa86c7840e84

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: tps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f875bbe5-f490-4b33-bcf1-aa86c7840e84, poczta elektroniczna: sekretariat@ecasanniki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert w niniejszym postępowaniu wraz z wymaganymi do ofert załącznikami, następuje wyłącznie przez platformę e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/. Szczegółowe instrukcje użytkowania platformy e-Zamówienia są dostępne na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach, ul. Warszawska 142, 09-540 Sanniki. Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą tel. 24 268-11-08; adresu e-mail: sekretariat@ecasanniki.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@ecasanniki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Art. 6 ust. 1 lit. b (w szczególnych przypadkach zastosowanie mogą mieć inne przepisy art. 6 ust. 1) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywanie nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
8. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, poprzez kontakt z administratorem danych
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
10. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ECA.ZP.2600.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia sklasyfikowano według wspólnego słownika zamówień pod kodem CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie, nr. PKWiU 80.20.10.0 – Usługi ochroniarskie w zakresie systemów bezpieczeństwa.
2.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej: bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach (pałac, park wraz z obiektami, tj. muszla koncertowa, boiska sportowe i wszelkie inne obiekty i urządzenia znajdujące się na terenie parku).
3.Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021 poz.1995 t. j.).
4.Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego kompleksowego dozoru, ochrony i monitoringu obiektu – Pałacu wraz z przyległym terenem i wszelkimi budynkami i urządzeniami znajdującymi się w jego obrębie, zlokalizowanego w Sannikach ul. Warszawska 142 w następujący sposób:
- w okresie 01.01.2025 – 31.12.2025 r. codziennie całodobowo (24h/doba) 1 pracownik ochrony w systemie zmianowym, wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
- zapewnienie dojazdu uzbrojonej grupy interwencyjnej w czasie do 30 minut;
- Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia ochrony podczas trwania 3 koncertów z cyklu „Smaki Muzyki” organizowanych w 2025 roku. Należy przyjąć czas trwania każdego z koncertów 4 godziny oraz ilość pracowników ochrony 1 osoba. Koszt ochrony imprezy należy skalkulować w cenie oferty;
- Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia ochrony podczas trwania koncertu „Imieniny Fryderyka” organizowanego w dniu 05.07.2025 roku. Należy przyjąć czas trwania koncertu 8 godzin oraz ilość pracowników ochrony 7 osób. Koszt ochrony imprezy należy skalkulować w cenie oferty;
- Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia ochrony podczas trwania spektakli teatralnych organizowanych na muszli koncertowej w dniach 24.05.2025 roku oraz 26.07.2025 roku. Należy przyjąć czas trwania spektaklu 4 godziny oraz ilość pracowników ochrony 2 osoby;
- Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia ochrony podczas trwania 2 imprez organizowanych w ramach „Budżetu Obywatelskiego Mazowsza” w dniach 06.06.2025 r. – „Dzień dziecka”. oraz 16.06.2025 r. „Potańcówka”. Należy przyjąć czas trwania obu imprez po 6 godzin oraz ilość pracowników ochrony po 2 osoby. Koszt ochrony imprezy należy skalkulować w cenie oferty;
- Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia ochrony podczas trwania koncertu z okazji 20-lecia Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach w dniu 27.09.2025 roku Należy przyjąć czas trwania koncertu 4 godziny oraz ilość pracowników ochrony 1 osoba. Koszt ochrony imprezy należy skalkulować w cenie oferty;
UWAGA: zmiana w zakresie terminów imprez nie powoduje konieczności aneksów do umowy
- Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do montażu na terenie obiektu systemu 4 punktowego elektronicznego czytnika obchodów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena - waga kryterium 60% (max 60 pkt)
Doświadczenie - waga kryterium 40% (max 40pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy Pzp. i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp.
2.Zamawiający na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp określa warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:

1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaż iż posiada ważną koncesję na usługi ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021 poz. 1995 t. j.).
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł.

Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 usługi ochrony osób i mienia, realizowanych w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości co najmniej 150 000 zł każda. Dwie z powyższych usług musi być wykonana lub wykonywana obecnie na terenie obiektu zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków. Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane;
- jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji z powodu wystąpienia uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wtedy przedstawia oświadczenie własne;
- w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Brak wykazu lub dowodów potwierdzającego należyte wykonanie usługi ocenione zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Dysponuje co najmniej 6 pracownikami ochrony, wpisanymi na listę kwalifikowalnych pracowników ochrony, zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, z których każdy posiada wynikający z jednego kontraktu min. 6 miesięczny staż pracy polegający na ochronie mienia w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Dysponuje uzbrojoną grupą interwencyjną wyposażoną w oznakowane pojazdy oraz środki łączności bezpośredniej.
Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem za wyjątkiem grupy interwencyjnej, w tym zakresie dopuszcza się podwykonawstwo.
Zgodnie z treścią art.118 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające z art. 118 ust.4 Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp., znajduje się w ust. 2.

2.Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:

1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;

2.Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

3.Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a)art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c)art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d)art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu;
2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy z załączeniem dokumentów potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 usługi o wartości co najmniej 150 000 zł każda, w tym co najmniej 2 usługi powinna być wykonana bądź wykonywana na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków– załącznik nr 4 do SIWZ;
3.Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ma obejmować co najmniej 5 osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej z których każdy posiada wynikający z jednego kontraktu min. 6 miesięczny staż pracy polegający na ochronie mienia w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
W powyższym Wykazie osób Wykonawca zawiera informację na temat doświadczenia pracowników w zakresie wykonywania czynności ochrony fizycznej na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. Na podstawie tego wykazu będą dodawane dodatkowe punkty w ramach kryterium oceny „Doświadczenie pracowników w zakresie okresu wykonywania czynności w zakresie ochrony fizycznej na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
UWAGA: wykaz należy złożyć razem z formularzem ofertowym i do którego należy również dołączyć dowody określające , czy dana usługa została wykonana należycie.
Wykonawca, który nie przedstawi wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem zostanie wykluczony z postępowania – załącznik nr.6 do SIWZ;
4.Wykaz pojazdów, grup interwencyjnych, wyposażenia oraz urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr. 5 do SIWZ;
5.Aktualną i opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie zgodnym z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 1 000 000,00 (jeden milion złotych);
6.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności w raz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6000,00 zł
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 1635).
4.Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank: PKO Bank Polski
Nr rachunku bankowego: 89 1020 1026 0000 1902 0232 2717
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im .Fryderyka Chopina w Sannikach”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;
8.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9.Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia ofertuy, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowania Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr.2 do SWZ;
4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr.2 do SWZ;
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono szczegółowo zasady zostały wpisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr. 3 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagaja formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pomocą komunikacji elektronicznej na Platformie e- zamówienia. gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.