Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575133/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8194794b-56dd-4ae2-8606-bf2c77591088
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie ogólnego miasta Ząbki obejmującego w szczególności sporządzenie:
projektu planu ogólnego miasta Ząbki, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
uzasadnienia, o którym mowa w art. 13h ustawy,
danych przestrzennych dotyczących planu ogólnego,
prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego,
b) analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, o której mowa w art. 32 ustawy, w celu oceny aktualności planów miejscowych oraz ocena postępów w opracowywaniu planów miejscowych.
2. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy urbanistycznej i obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), a także
aktami wykonawczymi do tej ustawy,
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów,
rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
uchwałą Nr VI/58/2024 Rady Miasta Ząbki z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Ząbki,
uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowo-administracyjnego w zakresie odnoszącym się do przedmiotu umowy,
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobligowany do następujących czynności:
zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów oraz danych niezbędnych do sporządzenia planu ogólnego oraz analizy zmian w
zagospodarowaniu przestrzennym gminy, o której mowa w art. 32 ustawy, w celu oceny aktualności planów miejscowych oraz ocena
postępów w opracowywaniu planów miejscowych.,
przygotowanie projektów wszelkich wniosków, żądań, pism (wystąpienia do instytucji opiniujących, zawiadomienia, ogłoszenia, wykazy, itp.) i projektów uchwał Rady Miasta Ząbki,
sporządzenie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu planu ogólnego w formacie wynikającym z obowiązujących przepisów (w tym w formacie GML lub innym np. SHP, DXF, PDF, z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii), w formie gotowej do przedłożenia właściwym organom do opiniowania i uzgodnienia, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzasadnienia, o którym mowa w art. 13h ww. ustawy, danych przestrzennych dotyczących planu ogólnego, prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego.
udział w czynnościach przypisanych Burmistrzowi Miasta Ząbki w procedurze planistycznej, poprzez bezpośrednie uczestnictwo w tych czynnościach, w siedzibie i na wezwanie Zamawiającego, lecz nie więcej niż 10 razy przez okres obowiązywania umowy,
zajęcie stanowiska w sprawach opinii i uzgodnień dokonanych przez jednostki i organy właściwe do opiniowania i uzgadniania dokumentacji, wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
uczestniczenie w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym sesjach Rady Miasta Ząbki, lecz nie więcej niż 5 razy przez okres obowiązywania umowy,
uczestniczenie w konsultacjach społecznych dotyczących przedmiotu umowy, lecz nie więcej niż 3 razy przez okres obowiązywania umowy,
zajęcie stanowiska w sprawie ewentualnego wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego, po przeprowadzeniu konsultacji społecznych
dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu ogólnego, po przeprowadzeniu konsultacji społecznych,
czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzaniu przedmiotu umowy,
przygotowanie dokumentacji prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez organ nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772201345
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-20INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Dostawa fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A2 wyposażonego w nosze podbierające i krzesło kardiologiczne na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Szczyrk
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Siemyśl
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza"
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Kotuń
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Siepraw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.