eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiWykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8194794b-56dd-4ae2-8606-bf2c77591088

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie ogólnego miasta Ząbki obejmującego w szczególności sporządzenie:
 projektu planu ogólnego miasta Ząbki, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 uzasadnienia, o którym mowa w art. 13h ustawy,
 danych przestrzennych dotyczących planu ogólnego,
 prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego,
b) analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, o której mowa w art. 32 ustawy, w celu oceny aktualności planów miejscowych oraz ocena postępów w opracowywaniu planów miejscowych.
2. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy urbanistycznej i obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
 ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), a także
 aktami wykonawczymi do tej ustawy,
 rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów,
 rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
 ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
 uchwałą Nr VI/58/2024 Rady Miasta Ząbki z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Ząbki,
 uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowo-administracyjnego w zakresie odnoszącym się do przedmiotu umowy,
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobligowany do następujących czynności:
 zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów oraz danych niezbędnych do sporządzenia planu ogólnego oraz analizy zmian w
 zagospodarowaniu przestrzennym gminy, o której mowa w art. 32 ustawy, w celu oceny aktualności planów miejscowych oraz ocena
 postępów w opracowywaniu planów miejscowych.,
 przygotowanie projektów wszelkich wniosków, żądań, pism (wystąpienia do instytucji opiniujących, zawiadomienia, ogłoszenia, wykazy, itp.) i projektów uchwał Rady Miasta Ząbki,
 sporządzenie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu planu ogólnego w formacie wynikającym z obowiązujących przepisów (w tym w formacie GML lub innym np. SHP, DXF, PDF, z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii), w formie gotowej do przedłożenia właściwym organom do opiniowania i uzgodnienia, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzasadnienia, o którym mowa w art. 13h ww. ustawy, danych przestrzennych dotyczących planu ogólnego, prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego.
 udział w czynnościach przypisanych Burmistrzowi Miasta Ząbki w procedurze planistycznej, poprzez bezpośrednie uczestnictwo w tych czynnościach, w siedzibie i na wezwanie Zamawiającego, lecz nie więcej niż 10 razy przez okres obowiązywania umowy,
 zajęcie stanowiska w sprawach opinii i uzgodnień dokonanych przez jednostki i organy właściwe do opiniowania i uzgadniania dokumentacji, wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
 uczestniczenie w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym sesjach Rady Miasta Ząbki, lecz nie więcej niż 5 razy przez okres obowiązywania umowy,
 uczestniczenie w konsultacjach społecznych dotyczących przedmiotu umowy, lecz nie więcej niż 3 razy przez okres obowiązywania umowy,
 zajęcie stanowiska w sprawie ewentualnego wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego, po przeprowadzeniu konsultacji społecznych
 dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu ogólnego, po przeprowadzeniu konsultacji społecznych,
 czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzaniu przedmiotu umowy,
 przygotowanie dokumentacji prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez organ nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772201345

7.3.3) Ulica: Targowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.