Og³oszenie z dnia 2024-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Sekcja Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sggw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae01bcaf-e29b-4a8f-9b1f-c26e12d8e6a3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00644648
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00571016/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 Us³ugi Pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae01bcaf-e29b-4a8f-9b1f-c26e12d8e6a33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne,
w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomoc± poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Martyna Belka
email: martyna_belka@sggw.edu.pl Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie
e-Zamówienia znajduj± siê w Za³±czniku nr 6 do niniejszej SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje
na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporz±dzenia dokumentów musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi
w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U.
z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a tak¿e Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (DZ. U. 2020 r.
poz. 2415).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn±
za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze
do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze
do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: szp@sggw.edu.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a G³ówna Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê
pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz
na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1320), „ustawa Pzp”; w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna
dostawa materia³ów budowlanych i konstrukcyjnych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie” SZP.250.23.2024
prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1, zawarciem umowy oraz jej realizacj± oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku
przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje siê:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeñ cywilnoprawnych wynikaj±cych
z realizacji niniejszej Umowy, a tak¿e obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione zgodnie
z przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w tym w
szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami pañstwa danych bêd±: podmioty i organy, którym
Administrator jest zobowi±zany lub upowa¿niony udostêpniæ dane osobowe na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów
prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe powierzone do przetwarzania przez
Administratora
w zwi±zku z realizacj± us³ug gwarantuj±cych nale¿yte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje równie¿ okres niezbêdny do zabezpieczenia
ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy, chyba, ¿e przepisy szczegó³owe stanowi± inaczej;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1
lit. f RODO w zwi±zku z tre¶ci± pkt 3) i 5);:
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13
RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz±
i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy
z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi
informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie
co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki
informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em
wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego o¶wiadczenia
o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.250.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami w obrocie krajowym i zagranicznym dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych i paczek oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1 do niniejszej SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
Ilo¶ci wskazane w tabeli w za³±czniku nr 1 s± ilo¶ciami orientacyjnymi i ich ilo¶ci mog± uleæ zamianie w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego z zastrze¿eniem nieprzekraczalno¶ci kwoty któr± zamawiaj±cy ma zamiar przeznaczyæ na realizacjê zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia mo¿e nast±piæ maksymalnie do 75 % jego warto¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:
cena – 60 %,
¶ledzenie przesy³ek rejestrowanych - 40%
2. Opis kryteriów, którymi bêdzie kierowa³ siê zamawiaj±cy przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert
A. Kryterium: Cena (Pc)– maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „Cena” Wykonawcy zostan± przyznane punkty wed³ug poni¿szego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjêta podana w ofertach ca³kowita cena brutto za wykonanie
niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najni¿sz± cen±
Pc = ----------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. Kryterium: ¦ledzenie przesy³ek rejestrowanych (P¶) maksymalna liczba punktów: 40
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z³o¿onego w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaoferuje Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet statusu przesy³ek rejestrowanych krajowych na podstawie nadanego przez Wykonawcê numeru przesy³ki otrzyma 40 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przesy³ek krajowych rejestrowanych otrzyma 0 pkt.
C. Punktacja koñcowa oferty bêdzie liczona wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
P = Pc + Pt
P Koñcowa ilo¶æ pkt. jakie otrzyma oferta
Pc Ilo¶æ pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena”
P¶ Ilo¶æ pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium ,,¦ledzenie przesy³ek rejestrowanych”
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± liczbê punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦ledzenie przesy³ek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
[...]
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug pocztowych.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.), prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego
i zagranicznego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich oddzielnie musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tj. ka¿dy z nich musi posiadaæ wpis do rejestru operatorów pocztowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmian postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych sta³ych z obiektów KPRP po³o¿onych w Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego dla dwóch urz±dzeñ FortiGate 800D przez 24 miesi±ce
- Ochrona fizyczna piêciu obiektów O¶rodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Po³udnie. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
- Prowadzenie zajêæ gimnastyka dla seniorów oraz zdrowy krêgos³up w sali - rok 2025
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddzia³ów w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym ¶wiadczone na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Bia³a Podlaska - 2025.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy w Jab³once w 2025 roku".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Krajowego O¶rodka Wsparcia Rolnictwa Oddzia³ Terenowy w Krakowie
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.