Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057282/01 - Wynik z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOSZCZNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w CHOSZCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003134333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 41
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 79 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mgops.choszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choszczno.naszops.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ee77424-81d8-4399-8215-baea267bf60b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00552946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Postępowanie na prowadzenie zajęć specjalistycznych w PWD Gminie Choszczno objętych projektem „Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ee77424-81d8-4399-8215-baea267bf60b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Załączniku Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
C.d. w zakładce Wykaz przedmiotowych środków dowodowych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 16. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choszcznie, Gmina Choszczno, ul. Wolności 41, 73-200 Choszczno, tel. 95 765 79 72; e-mail: mgops @ choszczno.pl, www.choszczno.naszops.pl;
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Tel. 95 765 79 72,
e-mail: iod@m gops.choszczno.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.251/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców poprzez świadczenie usług psychologicznych dla dzieci oraz rodzin, prowadzenie grupowych treningów umiejętności społecznych i zajęć psychospołecznych, prowadzenie grupowej terapii uzależnień oraz terapii logopedycznej w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus obejmujące:
Część 1 Usługi psychologa świadczone w formie indywidulnego poradnictwa psychologicznego dla dzieci oraz poradnictwa psychologicznego dla rodzin;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 1 Usługi psychologa świadczone w formie indywidulnego poradnictwa psychologicznego dla dzieci oraz poradnictwa psychologicznego dla rodzin – zgodnie z następującym zakresem usług:
1) Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla dzieci w ilości łącznie 540 godzin;
Indywidualne poradnictwo Psychologa dla dzieci – zajęcia dopasowywane na bieżąco do zmieniających się potrzeb dzieci, o tematyce: radzenie sobie z problemami w nauce, z konfliktami w rodzinie, wzmacnianie poczucia własnej wartości, wiary we własne siły, samooceny, wyrażanie i odreagowywanie emocji, zwalczanie złości, przeciwdziałanie stanom depresyjnym, samookaleczeniom;
- zajęcia indywidualne;
- zajęcia realizowane od poniedziałku do soboty w godzinach dostosowanych do czasu dziecka;
- zajęcia odbywające się w świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania oraz w miejscu zamieszkania dziecka- w zależności od potrzeb i sytuacji (w trakcie roku szkolnego są to godziny popołudniowe, w dni wolne od szkoły zajęcia całodniowe);
- zajęcia przeznaczone dla min. 45 dzieci;
- ilość godzin przeznaczonych na dziecko- średniomiesięcznie 1h/dziecko/m-c x 12 mcy;
2) Wsparcie psychologa dla rodzin w ilości łącznie 120 godzin;
Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla rodzin – zajęcia o tematyce: niwelowanie nagromadzonego stresu zw. z sytuacją rodzin, metody psychologiczne na rozwiązań problemów, które pojawiły się w rodzinie, sposoby reagowania na trudne zachowania dzieci;
- zajęcia indywidualne;
- zajęcia realizowane od poniedziałku do soboty w godzinach dostosowanych do czasu rodzica;
- zajęcia odbywające się w świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania oraz w miejscu zamieszkania rodzica- w zależności od potrzeb i sytuacji;
- zajęcia przeznaczone dla min. 10 rodziców;
- ilość godzin przeznaczonych na rodzica- średniomiesięcznie 1h/rodzic/m-c x 12 mcy;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena łączna - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena łączna” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena łączna najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena łączna oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B - Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi – 35 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi” wynosi 35.
Gdy Wykonawca wykaże, że osoba w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi posiada doświadczenie zawodowe:
Od 2 lat do 3 lat włącznie – otrzyma 0 punktów
Powyżej 3 lat do 4 lat włącznie – otrzyma 15 punktów
Powyżej 4 lat - otrzyma 35 pkt
Uwaga: Gdy Wykonawca nie wpisze liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi w ofercie Zamawiający przyjmie jako doświadczenie 2 lata i przyzna Wykonawcy 0 punktów. Oferta Wykonawcy, która będzie zawierała doświadczenie zawodowe osoby poniżej 2 lat zostanie odrzucona.
C – Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia - 5%
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia” wynosi 5.
Gdy Wykonawca:
zatrudni co najmniej 1 ww. osobę do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 5 pkt;
nie zatrudni żadnej ww. osoby do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 0 pkt.
Uwaga: Powyższej ocenie zostanie poddana zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie liczba zatrudnionych ww. osób na czas realizacji poszczególnych części zamówienia. Wykonawca zatrudnia ww. osobę na podstawie stosunku pracy lub umowy zlecenia lub umowy o dzieło.
Jeśli Wykonawca nie wpisze żadnej liczby Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zatrudni żadnej ww. osoby.
Ocena łączna X= A + B + C
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego, e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców poprzez świadczenie usług psychologicznych dla dzieci oraz rodzin, prowadzenie grupowych treningów umiejętności społecznych i zajęć psychospołecznych, prowadzenie grupowej terapii uzależnień oraz terapii logopedycznej w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus obejmujące:
Część 2 Grupowe treningi umiejętności społecznych i zajęcia psychospołeczne;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 2 Grupowe treningi umiejętności społecznych i zajęcia psychospołeczne – zgodnie z następującym zakresem usług:
1) Grupowe zajęcia socjoterapeutyczne: 360 h
Grupowe zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci- zajęcia o tematyce: realizacja ćwiczeń skierowanych na rozwój umiejętności społecznych dzieci, umiejętności działania w grupie i nawiązywania relacji rówieśniczych, ćwiczenia um. komunikacyjnych, skuteczna komunikacja z otoczeniem, nawiązywanie pozytywnych relacji międzyludzkich, przełamywanie barier izolacji, pełnienie ról społecznych,
- zajęcia grupowe; 10 grup (po 10-14 dzieci)
- średnio 3h/grupę/mc x 12mcy
- zajęcia realizowane od poniedziałku do soboty w godzinach dostosowanych do czasu pracy świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania dzieci (w trakcie roku szkolnego są to godziny popołudniowe, w dni wolne od szkoły zajęcia całodniowe);
- zajęcia przeznaczone dla 120 dzieci;
2) Grupowe zajęcia psychospołeczne: 168 h
Grupowe zajęcia psychospołeczne – zajęcia o tematyce: wyrażanie emocji pozytywnych i negatywnych, empatia, wyrażanie i obrona własnego zdania, asertywne odmawianie i asertywna reakcja na prowokację, sposoby reagowania na przemoc rówieśniczą w lokalnym środowisku, szkole, proszenie o pomoc w rozwiązaniu spraw zw. z przemocą;
- zajęcia grupowe; 7 grupy śr. po 10-11 dzieci
- średniomiesięcznie po 2h/grupę/mc x 12mcy
- zajęcia realizowane od poniedziałku do soboty w godzinach dostosowanych do czasu pracy świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania dzieci (w trakcie roku szkolnego są to godziny popołudniowe, w dni wolne od szkoły zajęcia całodniowe);
- zajęcia przeznaczone dla 80 dzieci;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena łączna - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena łączna” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena łączna najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena łączna oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B - Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi – 35 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi” wynosi 35.
Gdy Wykonawca wykaże, że osoba w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi posiada doświadczenie zawodowe:
Od 2 lat do 3 lat włącznie – otrzyma 0 punktów
Powyżej 3 lat do 4 lat włącznie – otrzyma 15 punktów
Powyżej 4 lat - otrzyma 35 pkt
Uwaga: Gdy Wykonawca nie wpisze liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi w ofercie Zamawiający przyjmie jako doświadczenie 2 lata i przyzna Wykonawcy 0 punktów. Oferta Wykonawcy, która będzie zawierała doświadczenie zawodowe osoby poniżej 2 lat zostanie odrzucona.
C – Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia - 5%
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia” wynosi 5.
Gdy Wykonawca:
zatrudni co najmniej 1 ww. osobę do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 5 pkt;
nie zatrudni żadnej ww. osoby do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 0 pkt.
Uwaga: Powyższej ocenie zostanie poddana zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie liczba zatrudnionych ww. osób na czas realizacji poszczególnych części zamówienia. Wykonawca zatrudnia ww. osobę na podstawie stosunku pracy lub umowy zlecenia lub umowy o dzieło.
Jeśli Wykonawca nie wpisze żadnej liczby Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zatrudni żadnej ww. osoby.
Ocena łączna X= A + B + C
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego, e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców poprzez świadczenie usług psychologicznych dla dzieci oraz rodzin, prowadzenie grupowych treningów umiejętności społecznych i zajęć psychospołecznych, prowadzenie grupowej terapii uzależnień oraz terapii logopedycznej w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus obejmujące:
Część 3 Grupy samopomocowe i terapia uzależnień;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 3 Grupy samopomocowe i terapia uzależnień – zgodnie z następującym zakresem usług:
1) Spotkania grupy samopomocowej – 24 h
Spotkania grupy samopomocowej- zajęcia o tematyce: dzielenie się w atmosferze zaufania i bezpieczeństwa wsparciem emocjonalnym przez osoby doświadczające problemów rodzin, wymiana informacji dotyczących sposobów na pokonywanie trudności w procesie wychodzenia z problemów (np. uzależnień), zmniejszanie poczucia samotności w problemie wśród uczestników grupy;
- zajęcia grupowe;
- 1grupa x średniomiesięcznie 2h x 12mcy
- zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach dostosowanych do czasu rodzica oraz godzin pracy świetlicy wiejskiej;
- zajęcia odbywające się w świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania;
- zajęcia przeznaczone dla rodziców; wielkość grupy będzie podana po określeniu Indywidualnej Ścieżki Wsparcia dla rodziny
- zajęcia przeznaczone dla min. 10 rodziców
2) Grupowa terapia uzależnień – 48 h
Grupowa terapia uzależnień – zajęcia o tematyce: zwalczanie uzależnień, wyuczenie nowych, zdrowych modeli zachowań i zbioru zasad, które mają ułatwić uzależnionym trwanie w abstynencji, działania nakierowane na powrót do prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie, umacnianie motywacji do trwałego rozstania z uzależnieniem;
- zajęcia grupowe;
- 1grupa x średniomiesięcznie 4h x 12mcy
- zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach dostosowanych do czasu rodzica oraz godzin pracy świetlicy wiejskiej;
- zajęcia odbywające się w świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania;
- zajęcia przeznaczone dla rodziców; wielkość grupy będzie podana po określeniu Indywidualnej Ścieżki Wsparcia dla rodziny
- zajęcia przeznaczone dla min. 5 rodziców
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena łączna - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena łączna” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena łączna najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena łączna oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B - Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi – 35 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi” wynosi 35.
Gdy Wykonawca wykaże, że osoba w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi posiada doświadczenie zawodowe:
Od 2 lat do 3 lat włącznie – otrzyma 0 punktów
Powyżej 3 lat do 4 lat włącznie – otrzyma 15 punktów
Powyżej 4 lat - otrzyma 35 pkt
Uwaga: Gdy Wykonawca nie wpisze liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi w ofercie Zamawiający przyjmie jako doświadczenie 2 lata i przyzna Wykonawcy 0 punktów. Oferta Wykonawcy, która będzie zawierała doświadczenie zawodowe osoby poniżej 2 lat zostanie odrzucona.
C – Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia - 5%
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia” wynosi 5.
Gdy Wykonawca:
zatrudni co najmniej 1 ww. osobę do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 5 pkt;
nie zatrudni żadnej ww. osoby do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 0 pkt.
Uwaga: Powyższej ocenie zostanie poddana zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie liczba zatrudnionych ww. osób na czas realizacji poszczególnych części zamówienia. Wykonawca zatrudnia ww. osobę na podstawie stosunku pracy lub umowy zlecenia lub umowy o dzieło.
Jeśli Wykonawca nie wpisze żadnej liczby Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zatrudni żadnej ww. osoby.
Ocena łączna X= A + B + C
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego, e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców poprzez świadczenie usług psychologicznych dla dzieci oraz rodzin, prowadzenie grupowych treningów umiejętności społecznych i zajęć psychospołecznych, prowadzenie grupowej terapii uzależnień oraz terapii logopedycznej w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus obejmujące:
Część 4 Terapia logopedyczna dla dzieci
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 4 Terapia logopedyczna dla dzieci – zgodnie z następującym zakresem usług:
1) Terapia logopedyczna- 168h
Indywidualna terapia logopedyczna – zajęcia o tematyce: korygowanie wad wymowy, utrwalanie prawidłowej artykulacji, doskonalenie umiejętności językowych, doskonalenie swobodnych wypowiedzi;
- zajęcia indywidualne;
- zajęcia realizowane od poniedziałku do soboty w godzinach dostosowanych do czasu dziecka;
- zajęcia odbywające się w świetlicy wiejskiej przynależnej do miejsca zamieszkania oraz w miejscu zamieszkania dziecka- w zależności od potrzeb i sytuacji (w trakcie roku szkolnego są to godziny popołudniowe, w dni wolne od szkoły zajęcia całodniowe);
- zajęcia przeznaczone dla min. 14 dzieci;
- ilość godzin przeznaczonych na dziecko- średniomiesięcznie 1h/dziecko/m-c x 12 mcy; 14h/mc x 12mcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena łączna - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena łączna” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena łączna najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena łączna oferty badanej
Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B - Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi – 35 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi” wynosi 35.
Gdy Wykonawca wykaże, że osoba w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi posiada doświadczenie zawodowe:
Od 2 lat do 3 lat włącznie – otrzyma 0 punktów
Powyżej 3 lat do 4 lat włącznie – otrzyma 15 punktów
Powyżej 4 lat - otrzyma 35 pkt
Uwaga: Gdy Wykonawca nie wpisze liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi w ofercie Zamawiający przyjmie jako doświadczenie 2 lata i przyzna Wykonawcy 0 punktów. Oferta Wykonawcy, która będzie zawierała doświadczenie zawodowe osoby poniżej 2 lat zostanie odrzucona.
C – Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia - 5%
a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia” wynosi 5.
Gdy Wykonawca:
zatrudni co najmniej 1 ww. osobę do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 5 pkt;
nie zatrudni żadnej ww. osoby do wykonywania danej części zamówienia - otrzyma 0 pkt.
Uwaga: Powyższej ocenie zostanie poddana zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie liczba zatrudnionych ww. osób na czas realizacji poszczególnych części zamówienia. Wykonawca zatrudnia ww. osobę na podstawie stosunku pracy lub umowy zlecenia lub umowy o dzieło.
Jeśli Wykonawca nie wpisze żadnej liczby Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie zatrudni żadnej ww. osoby.
Ocena łączna X= A + B + C
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby w obszarze tematycznym, w którym będzie świadczyła usługi
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny: Zatrudnienie nw. osób do wykonywania danej części zamówienia a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego, e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się dysponowaniem:
1) Dla Części 1 – min. 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującą się wykształceniem wyższym magisterskim na kierunku psychologia oraz min. dwuletnim doświadczeniem zawodowym w świadczeniu usług psychologicznych;
2) Dla Części 2 – min. 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującą się wykształceniem wyższym na kierunkach: psychologia, pedagogika, socjologia i/ lub posiadać kwalifikacje / certyfikat / inny dokument uprawniający do prowadzenia wsparcia w zakresie zajęć psychospołecznych i/lub umiejętności społecznych oraz min. dwuletnim doświadczeniem zawodowym w świadczeniu podobnych usług;
3) Dla Części 3 – min. 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującą się wykształceniem wyższym oraz posiadaniem tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii uzależnień lub certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień (zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi) oraz min. dwuletnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu terapii uzależnień.
4) Dla Części 4 - min. 1 osobą min. 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującą się wykształceniem wyższym magisterskim lub ukończyła studia podyplomowe w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu podobnych usług.
3. Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi warunki, o których mowa w ust. 2, wskazanymi w Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 7 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza:
a) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie
z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymagań dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik Nr 7 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez Wykonawców wspólnie lub przez ustanowionego pełnomocnika.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Cd. komunikacji14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć wymagane w SWZ dokumenty i oświadczenia:1) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie jest składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni wykonawcy) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 8 do SWZ).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 pkt 1), składa każdy z wykonawców oddzielnie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty wyłącznie w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp, w tym:
1) Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a) braku środków finansowych na realizację zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej. Zdarzeniami kwalifikowanymi jako przypadki siły wyższej są klęski żywiołowe takie jak: pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii. Ponadto do przypadków siły wyższej zalicza się także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe, działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu,
c) zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa,
2) Zmiana wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej waloryzacji
b) sądowej waloryzacji zamówienia;
c) na podstawie art. 439 Pzp w następujący sposób:
zmiana jest możliwa maksymalnie jeden raz podczas trwania umowy;
z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia Zamawiający lub Wykonawca może zwrócić się najwcześniej po upływie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że suma kwartalnych wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych w komunikacie prezesa Głównego Urzędu statystycznego wyniesie co najmniej odpowiednie -10% albo +10%;
zmiana może dotyczyć jedynie wynagrodzenie jeszcze niewypłaconego;
wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji począwszy od pełnego pierwszego miesiąca kalendarzowego, w którym spełniły się przesłanki waloryzacji;
zmiana wynagrodzenia może polegać zarówno na jego wzroście jaki i obniżeniu;
zmiana wymaga wniosku Wykonawcy do Zamawiającego w przypadku wzrostu ceny lub Zamawiającego do Wykonawcy w przypadku obniżenia ceny;
maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia wynosi 10% całkowitego wynagrodzenia za należyte wykonanie przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na formularzu ofertowym, zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
5. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
6. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 5.
7. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie sesji terapii systemowej dla rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społeczne
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim".
- Usługa przeprowadzenia diagnozy kompetencji społecznych - dwukrotne badanie na osobę dla 120 osób w wieku 15-25 lat podzielonych na 12 grup w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.