Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573643/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970495074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683915754
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bytnica.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f44ed36c-a123-4d5e-ae2b-195697d42a2e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44ed36c-a123-4d5e-ae2b-195697d42a2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00276787/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace remontowe w budynkach Nadleśnictwa Bytnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234552,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych - robót budowlanych w budynkach w zarządzie LasówPaństwowych Nadleśnictwa Bytnica w lokalizacjach: Chyże 41A, Grabin 18, Kosobudz 23.
Zakres prac:
CHYŻE 41A :
- przygotowanie powierzchni i 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitu,
- montaż uchylnego, jednodzielnego okna PCW – w części piwnicznej – 3 szt.,
- rozebranie posadzek z płytek lastrykowych balkonu,
- wymiana obróbki gzymsu balkonu,
- położenie izolacji poziomej,
- położenie płytek tarasowych mozaikowych z kompozytu,
- demontaż i montaż balustrad balkonowych na istniejących słupkach,
- wymiana sztachet z listew drewnianych w bramie i furtce ogrodzenia i malowanie ogrodzenia
KOSOBUDZ 23
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- czyszczenie i szlamowanie przewodu kominowego,
- montaż regulatora pokojowego do sterowania pracą kotła,
- wymiana gniazd podtynkowych
GRABIN 18
Budynek mieszkalny
- montaż daszku drewnianego nad wejściem do budynku,
- skasowanie wykwitów (zacieków) w pokoju,
- malowanie 2-krotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów
Budynek gospodarczy
- wymiana łacenia dachu pod blachę dachówkopodobną,
- wymiana desek czołowych dachu,
- pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową
- montaż wiatrownic
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
45261910-6 - Naprawa dachów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
4.5.5.) Wartość części: 103708,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych - robót budowlanych w budynkach w zarządzie LasówPaństwowych Nadleśnictwa Bytnica w lokalizacjach:Bytnica 160, Gryżyna 12, Gryżyna 47C, Smolary Bytnickie 46,
Kosobudki 9, Radnica 82.
Szczegółowy opis prac:
BIURO Bytnica 160
- Uzupełnienie posadzek parkietu mozaikowego lamelkowego gr.8 mm mocowanych na klej,
- Ocyklinowanie posadzek z deszczułek starych nie zniszczonych
- Lakierowanie posadzek i parkietów 3xkrotne
- Malowanie 2-krotnie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z wykuciem ościeżnic stalowych.
GRYŻYNA 12
- przygotowanie powierzchni i 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,
- montaż nowych paneli podłogowych gr.8mm bezklejowych o klasie ścieralności AC5, klasa użyteczności 33, w kolorze
jasnego drewna, struktura powierzchni 3D, z wykończeniem listwą przypodłogową PVC wraz z ułożeniem foli piankowej,
- rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na schodach wejściowych,
- położenie posadzek z płytek ceramicznych 30x30 cm na zaprawie gr. 5mm
SMOLARY BYTNICKIE 46
- przygotowanie powierzchni i 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian,
- wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym,
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- położenie posadzki rulonowej PCV (wykładzina heterogeniczna winylowa, kl. użytkowania 34, ścieralności T, właściwości
antypoślizgowe R9, grubość 2,2 mm),
- malowanie 2-krotnie wodną emalią krylową do drewna elementów drewnianych na werandzie,
- wymiana drzwi wewnętrznych,
- wymiana grzejnika panelowego
KOSOBUDKI 9
- rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na schodach wejściowych,
- położenie posadzek z płytek ceramicznych 30x30 cm na zaprawie gr. 5mm,
- rozbiórka ogrodzenia ze sztachet drewnianych,
- montaż ogrodzenia z siatki powlekanej PCV w kolorze zielonym o wysokości 1,50 m,
- montaż bramy o szerokości 3,0 m i furtki o szerokości 1,0 m
RADNICA 82
Budynek mieszkalny
- montaż stalowego, pełnego okna piwnicznego – 1 szt.
- wymiana pokrycia z dachówki zakładkowej,
- skasowanie wykwitów (zacieków),
- malowanie 2-krotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów
Budynek gospodarczy
- remont pokrycia dachowego – uzupełnienie dachówki karpiówki,
- montaż drzwi stalowych pełnych – 5 szt. i ich osadzenie na istniejących zawiasach,
- usunięcie zieleni, wyrównanie terenu przy drzwiach
GRYŻYNA 47c
- rozbiórka ogrodzenia z paneli ze sztachet drewnianych bez demontażu słupków stalowych
- montaż nowego ogrodzenia z paneli ze sztachet drewnianych na istniejących słupkach drewnianych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
45261910-6 - Naprawa dachów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
4.5.5.) Wartość części: 130844,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89895,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89895,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89895,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Jan Janik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970049452
7.3.3) Ulica: Wolsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Babimost,
7.3.5) Kod pocztowy: 66-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89895,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119642,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222820,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119642,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Jan Janik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970049452
7.3.3) Ulica: Wolsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Babimost
7.3.5) Kod pocztowy: 66-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119642,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.