eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY
UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 7

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 51 200

1.5.8.) Numer faksu: 81 532 97 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp@straz.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/91663ed6-aa0d-4c43-9584-7199ae21e488

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY
UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f18435e7-3daa-419b-90b4-d74c47a8c19a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095258/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363284,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części I zamówienia jest aranżacja pomieszczeń w budynku należącym do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby biurowe, zlokalizowanym w Lublinie przy
ul. Strażackiej 7 – etap I.
Zakres robót do realizacji w ramach ETAPU I:
• Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka części ścian działowych (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową),
- wybicie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową),
- demontaż stolarki drzwiowej, poszerzenie istniejących otworów (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową),
- częściowy demontaż sufitów podwieszanych,
- skucie tynków i okładzin ściennych,
- skucie posadzek,
- demontaż wyposażenia łazienki i pomieszczenia socjalnego.
• Roboty murowane:
- montaż nadproży,
- montaż stopni schodowych.
• Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową):
-wydzielenie pomieszczeń biurowych o nr 8-1, 8-2,
-wydzielenie korytarza o nr 8-6A,
-wydzielenie przedsionka, wc i pom. biurowego o nr 8-3, 8-4, 8-5.
• Roboty wykończeniowe:
-osadzenie nowej stolarki drzwiowej, w tym balkonowej,
-roboty tynkarskie, w tym gładziowanie,
-roboty malarskie ścian i sufitów,
-układanie płytek na ścianach i posadzkach,
-układanie wykładzin,
-montaż sufitów podwieszanych,
-biały montaż.
• Roboty instalacyjne chłodzenia w systemie VRF:
- demontaż istniejących jednostek wewnętrznych ściennych (klimatyzatorów),
- wykonanie w przegrodach budowlanych niezbędnych otworów dla przeprowadzenia przewodów instalacji frenowej, odprowadzenia skroplin, sterowniczej,
-wykonanie podbudowy i konstrukcji wsporczej pod jednostkę zewnętrzną,
- montaż jednostek wewnętrznych (klimatyzatory) i jednostki zewnętrznej (agregat),
- wykonanie instalacji freonowej wraz z układem sterowania,
- wykonanie instalacji skroplin,
-wykonanie obudowy pionów rurociągów,
-wykonanie otworów rewizyjnych w sufitach podwieszanych wg zaleceń producenta urządzeń.
• Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne:
-demontaż wszystkich instalacji elektrycznych w remontowanej części (szczegółowy),
-zakres według dołączonej dokumentacji rysunkowej),
-wykonanie instalacji WLZ i montaż tablicy rozdzielczej,
-wykonanie instalacji gniazd i odbiorów 230V,
-wykonanie instalacji siłowej 400V,
-wykonanie instalacja oświetleniowej,
-wykonanie instalacja okablowania strukturalnego LAN.
Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia został zawarty
w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) - Część I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

44113200-7 - Płytki

44411000-4 - Wyroby sanitarne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

44175000-7 - Panele

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 282605,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części II zamówienia jest aranżacja pomieszczeń w budynku należącym do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby biurowe, zlokalizowanym w Lublinie przy ul. Strażackiej 7 – etap II.
ETAP II zakłada:
Wykonanie robót budowlanych dla pomieszczeń będących przedmiotem Części II zamówienia (szczegółowy zakres robót oraz zestawienie pomieszczeń objętych pracami etapu II według opisu poniżej i dołączonej dokumentacji projektowej).
Zakres robót do realizacji w ramach ETAPU II:
• Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka części ścian działowych (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową),
- wybicie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową),
- demontaż stolarki drzwiowej, poszerzenie istniejących otworów (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową).
- skucie tynków i okładzin ściennych,
- skucie posadzek,
- demontaż wyposażenia łazienki i pokoju socjalnego.
• Roboty murowane:
- montaż nadproży
• Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych (zgodnie z dołączoną dokumentacją rysunkową):
-wydzielenie pomieszczeń biurowych o nr 10-1,
-wydzielenie korytarza o nr 8-6B.
• Roboty wykończeniowe:
-osadzenie nowej stolarki drzwiowej, w tym balkonowej,
-roboty tynkarskie, w tym gładziowanie,
-roboty malarskie ścian i sufitów,
-układanie płytek na ścianach i posadzkach,
-układanie wykładzin,
-montaż sufitów podwieszanych,
-biały montaż.
Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia został zawarty w DTiP - Część II zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

44113200-7 - Płytki

44411000-4 - Wyroby sanitarne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

44175000-7 - Panele

4.5.5.) Wartość części: 80679,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEGAZ-BUD Stępień Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151857110

7.3.3) Ulica: ul. Do Dysa 20a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-149

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rytom Tomasz Piekarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462490894

7.3.3) Ulica: ul. Strzeszewskiego 15/96

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-153

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.