Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636161/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00675942/01 - Wynik z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa CZR zlokalizowanego w budynku OUDE w Modlnicy w zakresie systemów zarządzania tunelami i ruchem w tunelach i w ciągu drogi ekspresowej S52 odc. węzeł Modlnica – węzeł Kraków Mistrzejowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mogilska 25
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644844
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00636161
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) odpis lub informację z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu);
4) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
6) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.5)Ogłoszenia.
7) Formularz 3.4. „Wykaz osób”, o którym mowa w pkt 5.7) Ogłoszenia
II. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; -
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Dokumentacja przedmiotowego
postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki organizatora”. Pobranie dokumentu następuje po
kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie
należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. Dokumenty,
oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji
korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Pytania/wnioski o
wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”, polecenie „Nowe/wysłane” i
następnie „Dodaj pytanie/ komentarz”.
W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, zobowiązanie,
dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę,
składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” polecenie „Dodaj załącznik”. Po złożeniu ofert, dokumenty
elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane
przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje” polecenie
„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku
polecenie „Otrzymane” i następnie „Odpowiedz”.
III. Ochrona Sygnalistów. Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie
sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w GDDKiA funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń
naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania
zgłoszeń osobom
fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w GDDKiA w kontekście związanym z pracą. Przekazanie
rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do
poprawy funkcjonowania Urzędu.
Po zmianie:
I. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) odpis lub informację z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu);
4) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
6) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.5)Ogłoszenia.
II. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; -
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Dokumentacja przedmiotowego
postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki organizatora”. Pobranie dokumentu następuje po
kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie
należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. Dokumenty,
oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji
korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Pytania/wnioski o
wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”, polecenie „Nowe/wysłane” i
następnie „Dodaj pytanie/ komentarz”.
W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, zobowiązanie,
dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę,
składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” polecenie „Dodaj załącznik”. Po złożeniu ofert, dokumenty
elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane
przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje” polecenie
„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku
polecenie „Otrzymane” i następnie „Odpowiedz”.
III. Ochrona Sygnalistów. Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie
sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w GDDKiA funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń
naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania
zgłoszeń osobom
fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w GDDKiA w kontekście związanym z pracą. Przekazanie
rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do
poprawy funkcjonowania Urzędu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej 1 zadania obejmującego 24 godzinny serwis systemów automatyki ze sterownikami redundantnymi świadczony przez okres minimum 6 miesięcy,
albo
b) co najmniej 1 zadania obejmującego utrzymanie systemów służących do obsługi tunelu (łącznie występujących systemów: sygnalizacji pożaru, wentylacji, nagłośnienia w tunelu, oświetlenia) przez okres minimum 6 miesięcy,
albo
c) co najmniej 1 zadania obejmującego bieżące utrzymanie i/lub konserwację minimum 30-tu urządzeń telematyki drogowej (w tym kamer monitoringu drogowego i znaków/tablic zmiennej treści) przez okres minimum 6 miesięcy.
Uwaga:
- W przypadku zadań wykonywanych, okres 6 miesięcy dotyczy już zrealizowanej części zadania.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: jeden z Wykonawców musi wykazać się całym doświadczeniem opisanym w literze a) lub b) lub c).
Za tunel Zamawiający uzna obiekt, w rozumieniu:
a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, jak również uprzednio obowiązującego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie.
b) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie,
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane metra i ich usytuowanie.
b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się, doświadczeniem
i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:
1. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Koordynatora CZR (tj. osoby koordynującej i nadzorującej pracę dyspozytorów Centrum Zarzadzania Ruchem):
wymagana liczba osób – 1
wykształcenie: minimum średnie
doświadczenie zawodowe:
a) minimum 12 miesięcy doświadczenia w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji, w tym minimum 6 miesięcy przy obsłudze punktu informacji drogowej i/lub punktu utrzymania dróg w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji o warunkach ruchu na drogach publicznych.
albo
b) minimum 12 miesięcy doświadczenia na stanowisku Koordynatora/ Kierownika zespołu lub równoważnym przy realizacji minimum 1 zadania polegającego na bieżącym utrzymaniu:
• systemów służących do obsługi tunelu (łącznie występujących systemów: sygnalizacji pożaru, wentylacji, nagłośnienia w tunelu, oświetlenia), lub
• systemów automatyki ze sterownikami redundantnymi, lub
• urządzeń telematyki drogowej (w tym kamer monitoringu drogowego i znaków/tablic zmiennej treści)
albo
c) minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru przy realizacji 1 lub 2 zadań polegających na:
• nadzorze nad montażem i uruchomieniem systemów służących do obsługi tunelu, lub
• nadzorze nad montażem i uruchomieniem urządzeń telematyki drogowej (w tym kamer monitoringu drogowego i znaków/tablic zmiennej treści).
2. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Dyspozytora:
wymagana liczba osób – 7
wykształcenie: minimum średnie
doświadczenie zawodowe:
a) minimum 6 miesięcy doświadczenia w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji.
albo
b) minimum 6 miesięcy doświadczenia przy realizacji minimum 1 zadania polegającego na montażu lub bieżącym utrzymaniu:
• systemów służących do obsługi tunelu (łącznie występujących systemów: sygnalizacji pożaru, wentylacji, nagłośnienia w tunelu, oświetlenia), lub
• systemów automatyki ze sterownikami redundantnymi, lub
• urządzeń telematyki drogowej (w tym kamer monitoringu drogowego i znaków/tablic zmiennej treści).
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych powyżej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej osób, wykonawcy wykazują łącznie.
Przez doświadczenie w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji należy rozumieć doświadczenie nabyte: przy obsłudze punktów (stanowisk) informacyjnych, bez względu na rodzaj gromadzonych i przekazywanych informacji, na stanowisku ds. kontaktów z mediami w instytucjach, firmach, stowarzyszeniach, organizacjach społecznych itp., a także w biurach prasowych i mediach.
Przez punkty informacji drogowej/punkty utrzymania dróg należy rozumieć punkty informacyjne w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji o warunkach ruchu drogowego na drogach publicznych, prowadzone przez administratorów dróg: krajowych, wojewódzkich lub powiatowych.
Za tunel Zamawiający uzna obiekt, w rozumieniu:
a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, jak również uprzednio obowiązującego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie.
b) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie,
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane metra i ich usytuowanie.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej 1 zadania obejmującego 24 godzinny serwis systemów automatyki ze sterownikami redundantnymi świadczony przez okres minimum 6 miesięcy,
albo
b) co najmniej 1 zadania obejmującego utrzymanie systemów służących do obsługi tunelu (łącznie występujących systemów: sygnalizacji pożaru, wentylacji, nagłośnienia w tunelu, oświetlenia) przez okres minimum 6 miesięcy,
albo
c) co najmniej 1 zadania obejmującego bieżące utrzymanie i/lub konserwację minimum 30-tu urządzeń telematyki drogowej (w tym kamer monitoringu drogowego i znaków/tablic zmiennej treści) przez okres minimum 6 miesięcy.
albo
d) co najmniej 1 zadania obejmującego pełnienie usługi operatora Systemów Zarządzania Ruchem lub systemów klasy SCADA lub systemów monitoringu wideo lub systemów bezpieczeństwa.
Uwaga:
- W przypadku zadań wykonywanych, okres 6 miesięcy dotyczy już zrealizowanej części zadania.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: jeden z Wykonawców musi wykazać się całym doświadczeniem opisanym w literze a) lub b) lub c) lub d).
Za tunel Zamawiający uzna obiekt, w rozumieniu:
a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, jak również uprzednio obowiązującego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie.
b) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie,
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane metra i ich usytuowanie.
b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się, doświadczeniem
i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:
1. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Dyspozytora:
wymagana liczba osób – 8
wykształcenie: minimum średnie
doświadczenie zawodowe:
a) minimum 6 miesięcy doświadczenia w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji.
albo
b) minimum 6 miesięcy doświadczenia przy realizacji minimum 1 zadania polegającego na montażu lub bieżącym utrzymaniu:
• systemów służących do obsługi tunelu (łącznie występujących systemów: sygnalizacji pożaru, wentylacji, nagłośnienia w tunelu, oświetlenia), lub
• systemów automatyki ze sterownikami redundantnymi, lub
• urządzeń telematyki drogowej (w tym kamer monitoringu drogowego i znaków/tablic zmiennej treści).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej osób, wykonawcy wykazują łącznie.
Przez doświadczenie w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji należy rozumieć doświadczenie nabyte: przy obsłudze punktów (stanowisk) informacyjnych, bez względu na rodzaj gromadzonych i przekazywanych informacji, na stanowisku ds. kontaktów z mediami w instytucjach, firmach, stowarzyszeniach, organizacjach społecznych itp., a także w biurach prasowych i mediach.
Przez punkty informacji drogowej/punkty utrzymania dróg należy rozumieć punkty informacyjne w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji o warunkach ruchu drogowego na drogach publicznych, prowadzone przez administratorów dróg: krajowych, wojewódzkich lub powiatowych.
Za tunel Zamawiający uzna obiekt, w rozumieniu:
a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, jak również uprzednio obowiązującego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie.
b) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie,
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane metra i ich usytuowanie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-13 11:15
Po zmianie:
2024-12-17 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-13 11:30
Po zmianie:
2024-12-17 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-11
Po zmianie:
2025-01-15
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.