eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłaboszówOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57

1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: tel: (41) 3847900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a7af23-2d9e-4f53-8f32-18a0d82c56da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064540/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dopuszczalne formy komunikacji:
a. platforma zakupowa Zamawiającego: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl (zakładka „Korespondencja”),
b. poczta elektroniczna Zamawiającego: gmina@slaboszow.pl (wyłącznie w przypadku awarii platformy zakupowej).
2. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla platformy zakupowej:
a. posiadanie stałego dostępu do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. dysponowanie komputerem klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. dysponowanie dowolną zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą TLS 1.2 (najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. dysponowanie zainstalowanym programem Acrobat Reader lub innym obsługującym pliki w formacie „.pdf”.
3. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla poczty elektronicznej:
a. dysponowanie przez Wykonawcę urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
b. dysponowanie przez Wykonawcę dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,
c. posiadanie przez Wykonawcę konta poczty elektronicznej.
4. Komunikacja przy użyciu platformy zakupowej (w tym możliwość złożenia oferty), z zastrzeżeniem możliwości zadawania pytań do treści SWZ, wymaga przystąpienia przez Wykonawcę do postępowania. Szczegółowa procedura przystąpienia do postępowania, w tym procedura rejestracji konta Wykonawcy na platformie została określona w Dziale II Rozdziale 2 ust. 6 SWZ.
5. Data przekazania korespondencji:
a. platforma zakupowa – data jej wpływu na platformę zakupową (data, czas: hh:mm:ss) wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu,
b. poczta elektroniczna – data jej wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby można było zapoznać się z jej treścią.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jednorazowo:
a. platforma zakupowa – nie więcej niż 100 MB,
b. poczta elektroniczna – nie więcej niż 20 MB.
7. Możliwość zadania pytania do treści SWZ z pominięciem procedury przystąpienia do postępowania - skorzystanie z opcji "Zadaj pytanie" dostępnej na platformie zakupowej.
8. Wymagane lub dopuszczone postaci lub formy przekazywanych dokumentów zostały określone w Dziale II Rozdziale 2 ust. 10 -14
SWZ.
9. Złożenie oferty wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowalnego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Słaboszów, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów, tel: (41) 3847900, e-mail: gmina@slaboszow.pl.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: iod@slaboszow.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje w związku z uzyskanym przez Zamawiającego dofinansowaniem z Polskiego Ładu.
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy Pzp.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym skprawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
2. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROŚI.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), w okresie od dnia 2 stycznia 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku włącznie, z zastrzeżeniem zdania następnego. W przypadku, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będzie możliwe w terminie do dnia 2 stycznia 2025 roku, w szczególności z uwagi na przedłużającą się procedurę udzielenia zamówienia publicznego, świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych rozpocznie się z pierwszym dniem, w którym będzie możliwe zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 264 ust. 1 i ust. 2 Pzp, przy uwzględnieniu art. 577 Pzp.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” wraz z załącznikami.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odbiór odpadów tekstylnych (w formie objazdowej)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.:
A. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a. posiadał wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Słaboszów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
b. posiadał wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia.

B. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
 w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, wykonywał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, z nieruchomości zamieszkałych, o łącznej masie nie mniejszej niż 200 Mg i o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 złotych brutto i od co najmniej 1000 mieszkańców,
 w ciągu następujących po sobie 3 miesięcy, wykonywał lub wykonuje co najmniej jedną usługę prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,

b. dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. dysponował:
 bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie miasta lub gminy Słaboszów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Słaboszów, do którego posiada tytuł prawny i spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
 co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
 co najmniej dwoma pojazdami do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
 co najmniej jeden pojazd do odbierania opadów bez funkcji kompaktującej,
 co najmniej jednym pojazdem bezpylnym przystosowanym do odbioru odpadów biodegradowalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dot.:

a. zdolności do prowadzenia działalności zawodowej:
 dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego Wójta Gminy Słaboszów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
 dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego wpisu do rejestru podmiotów, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia,

b. zdolności technicznej lub zawodowej:
 wykazu usług, o których mowa w Rozdziale 2 – „Warunki udziału w postępowaniu” ust. 1 lit. B.a. pkt. 1) i pkt. 2) SWZ powyżej, wraz ze wskazaniem przedmiotu usług, podmiotów, na rzecz których była (jest) wykonywana, okresu, w którym usługi były (są) wykonywane, a nadto w zakresie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych także: wartości zrealizowanej (realizowanej do dnia terminu składania ofert) usługi, ilości odpadów odebranych w ramach zrealizowanej (realizowanej do dnia terminu składania ofert) usługi oraz ilości mieszkańców, od których następował odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – „Wykaz usług”. Do wykazu usług Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dowody należytego wykonania (wykonywania) usług, przy czym dowodami tymi mogą być referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były (są) wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
 oświadczenia dot. posiadania bazy magazynowo – transportowej, o której mowa w Rozdziale 2 – „Warunki udziału w postępowaniu” ust. 1 lit. B.b. pkt. 1) SWZ powyżej. Wzór oświadczenia dot. posiadania bazy magazynowo – transportowej stanowi Załącznik nr 8 do SWZ – „Oświadczenie dot. bazy magazynowo – transportowej”,
 wykazu pojazdów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie nie mniejszym niż wskazany w Rozdziale 2 – „Warunki udziału w postępowaniu” ust. 1 lit. B.b. pkt. 2) tiret pierwsze – czwarte SWZ powyżej. Wzór oświadczenia dot. wykazu pojazdów stanowi Załącznik nr 9 do SWZ – „Wykaz pojazdów”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku określonym w ust. 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą.
3. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunków udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku lub warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający informuje, że w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu dot.:
a. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ten zrealizuje usługi, do realizacji których uprawnienia te są wymagane,
b. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia uzna za spełniony, jeżeli:
 co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, wykonywał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, z nieruchomości zamieszkałych, o łącznej masie nie mniejszej niż 200 Mg i o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 złotych brutto i od co najmniej 1000 mieszkańców (Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów Wykonawców, zarówno w zakresie okresu wykonywania usługi, masy odebranych odpadów, wartości usługi, jak i ilości mieszkańców)
oraz
 co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ciągu następujących po sobie 3 miesięcy, wykonywał lub wykonuje co najmniej jedną usługę prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów Wykonawców w zakresie okresu wykonywania usługi).

UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie potencjałów Wykonawców w ten sposób, że jeden z Wykonawców będzie legitymował się wiedzą i doświadczeniem w realizacji usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, a drugi z Wykonawców będzie legitymował się wiedzą i doświadczeniem w realizacji usługi prowadzenia PSZOK, z zastrzeżeniem, że – odpowiednio – usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i/lub usługę prowadzenia PSZOK, objętych przedmiotem zamówienia, zrealizuje ten Wykonawca, który spełnia dany warunek udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, z którego wynika, które usługi wykona każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1. waloryzacji wynagrodzenia - zgodnie z § 6 ust. 10 - 17 Załącznika nr 2 do SWZ - "Projektowane postanowienia umowne"
(dalej: PPU),
2. klauzul przeglądowych - zgodnie z § 9 ust. 1 lit. a. - k PPU.
Mając na uwadze ograniczoną liczbę znaków dostępnych w ramach Sekcji VII formularza ogłoszenia, Zamawiający odsyła do pełnej treści - odpowiednio - § 6 i § 9 PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.