Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605416/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00621005/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa art. sypkich, makaronów, strączkowych suchych, cukru, kotletów sojowych oraz przypraw i koncentratów zup
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwesytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 8691100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@usk.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cb90c58c-9952-44b8-b89b-8a7a509108da1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa art. sypkich, makaronów, strączkowych suchych, cukru, kotletów sojowych oraz przypraw i koncentratów zup2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc28114-ed9b-4eec-bedc-181ee06bc641
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037280/57/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.45 Dostawy artykułów sypkich i przypraw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/227/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 352986,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze oraz produkty przemiału ziarna - 36 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15612100-2 - Mąka pszenna
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15872400-5 - Sól
15872100-2 - Pieprz
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15614000-5 - Ryż przetworzony
15613380-5 - Płatki owsiane
15863000-5 - Herbata
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15611000-4 - Ryż łuskany
03221210-1 - Fasola
03212211-2 - Soczewica
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15833100-7 - Desery
4.5.5.) Wartość części: 333114 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przypraw i koncentraty do zup - 25 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872400-5 - Sól
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
03142300-1 - Jadalne produkty pochodzenia zwierzęcego
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15891400-4 - Zupy
15891500-5 - Buliony
15872100-2 - Pieprz
4.5.5.) Wartość części: 19872 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273848,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293841,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273848,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273848 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14749,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16126,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14749,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALKOWIAK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14749 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń izby przyjęć na potrzeby gabinetu zabiegowego Centrum Histeroskopii wraz z wyposażeniem
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- Zakup i dostawa mrożonych warzyw i owoców
- Dzierżawa tekstylnych mat wejściowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
- Zakup artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego we Wrzącej
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi : Różne artykuły spożywcze, produkty mleczarskie, produkty mączne, jaja."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni w Pilchowicach Zespołu Szkół im. Świętej Jadwigi Śląskiej we Wleniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Bajka w Międzyborzu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.