eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinObsługa szaletów miejskich



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szaletów miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa72d1c5-46f4-4fa9-af0b-43f871336d97

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa szaletów miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa72d1c5-46f4-4fa9-af0b-43f871336d97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056262/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Obsługa szaletów miejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.26.2024.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113384 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje Obsługę szaletów miejskich zlokalizowanych w Koszalinie, przy ulicy:
a) Młyńskiej,
b) Połtawskiej,
c) Alei Armii Krajowej, ( przejście podziemne)
d) Rynek Staromiejski 14
e) Księdza Biskupa Czesława Domina
i swym zakresem obejmuje w szczególności:
1) zapewnienie na terenie każdego szaletu co najmniej jednej osoby do obsługi, która będzie utrzymywać porządek przed szaletem oraz wewnątrz szaletu w całym okresie jego działania a wywóz śmieci należy wykonywać na koszt własny.
2) wykonanie Przedmiotu Umowy należycie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników lokali;
3) jest zobowiązany do zapewnienia otwarcia szaletów w trakcie trwania Umowy:
• w okresie od dnia 01 stycznia do 31 marca:
- od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i Święta od godziny 10:00 do godziny 16:00;
• Wydłużenie godzin otwarcia szaletu znajdującego się w rejonie organizowanych imprez plenerowych nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego, bez naliczania dodatkowego wynagrodzenia.
4) zapewnienie obsługi szaletów, wyposażenie ich w środki i sprzęt do utrzymania czystości w tym środki do dezynfekcji oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, mydło w płynie niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy;
5) jest zobowiązany używać lokal z należytą starannością, zgodnie z ich przeznaczeniem;
6) jest zobowiązany dbać o wygląd estetyczny lokali oraz codzienne utrzymanie czystości pomieszczeń i urządzeń sanitarnych zgodnie z formularzem kontroli szaletu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
7) do codziennego sprawdzania drożności kanalizacji i działania instalacji wody (np. brak przecieków, itp.)
8) jest zobowiązany sprzątać i utrzymywać porządek w pasie przyległym do lokali tj. przed wejściem do szaletu oraz na zapleczu;
9) dokonanie rozliczeń wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z Umową;
10) wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi oraz sanitarno-epidemiologicznymi.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ i Załączniku nr 3 do Umowy

Zamawiający zastrzega, że w przypadku zaistnienia okoliczności, czyniących obsługę szaletu bezprzedmiotową i nieuzasadnioną ekonomicznie Zamawiający ma prawo wyłączyć z obsługi szalet na każdym etapie umowy, bez prawa ubiegania się przez Wykonawcę zapłaty od Zamawiającego za wyłączony szalet za okres wyłączenia szaletu z obsługi;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena w jedynej złożonej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165240 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.