eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaDożywianie prowadzone 2025r. przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba z podziałem na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie prowadzone 2025r. przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158463494

1.5.8.) Numer faksu: 158463494

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgopsnowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsnowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c6a8282-44f6-46d1-b0b8-24966487a6c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie prowadzone 2025r. przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c6a8282-44f6-46d1-b0b8-24966487a6c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100702/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzOE-RF.261.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245959,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. i uczniów w Zespole Szkół Nr 1 i NR 2 w Nowej Dębie w okresie od 02.01.2025r. do 26.06.2025r. i od 02.09.2025r. do 22.12.2025r.
Przedmiotem zamówienia jest dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w MGOPS, polegające na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorącego posiłku oraz przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku w Zespole Szkół Nr 1 i Nr 2 w Nowej Dębie zgodnie z zestawieniem 20-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ).
Dożywianie osób w Punkcie MGOPS odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (w piątek posiłek dwudaniowy) w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. Posiłki w Punkcie wydawania posiłków przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej wydaje się w godzinach od 11:00 do 13:00. W tym czasie okienko wydawania winno być czynne bez przerwy. Sprzątanie od 13:00 do 14:00.
Posiłki w Punkcie wydawania posiłków w MGOPS wydawane będą w dni pracy Ośrodka oraz w dni wskazane przez Ośrodek, nie wyklucza się również niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Potrzeby w tym zakresie z dwudniowym wyprzedzeniem zgłasza Zamawiający.
Dzienna średnia szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem w Punkcie MGOPS to ok. 65 osób – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom. Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 02.01.2025-31.12.2025 to ok. 308 dni.
Dzienna średnia szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem w szkołach to ok. 13 osób – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom. Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 02.01.2025r. do 26.06.2025r. i od 02.09.2025r. do 22.12.2025r. to 189 dni.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób oraz dni w zależności od potrzeb. W przypadku gdy łączna zaplanowana liczba dostawy obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 237357,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyżywienie dzieci w ramach trwałości projektu: „Organizacja czasu wolnego interesariuszy rewitalizacji na terenie gminy Nowa Dęba poprzez utworzenie świetlicy” w okresie 02.01.2025r. do 31.03.2025r.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie codziennie:
– poniedziałek, wtorek, czwartek: bułka z masłem, wędliną i pomidorem szczelnie zapakowana, plus owoc,
- środa, piątek: bułka z masłem, serem żółtym i ogórkiem szczelnie zapakowana plus owoc
- poniedziałek, wtorek: sok pomarańczowy 3litry/dzień,
- środa, czwartek: sok jabłkowy 3litry/dzień,
- piątek: woda mineralna niegazowana 7,5 litra.
Zamawiający dopuszcza zmiany wyżywienia po wcześniejszym uzgodnieniu
z Wykonawcą.
Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 02.01.2025r. do 31.03.2025r. z wykluczeniem dni ustawowo wolnych.
Dzienna liczba dzieci objętych dożywianiem to 15 osób.
Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 02.01.2025-31.03.2025 to ok. 62 dni.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób oraz dni w zależności od potrzeb.
W przypadku gdy łączna zaplanowana liczba dostawy tzw. suchego prowiantu będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
4) Warunki obsługi:
1) Transport posiłków zapewnia Wykonawca, ponosząc jednocześnie koszty z tym związane.
2) Wykonawca zapewnia dostawę suchego prowiantu z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez MGOPS,
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków bez względu
na trudności powstałe po stronie Wykonawcy.
4) Personel Wykonawcy winien posiadać aktualne badania sanitarno - epidemiologiczne oraz odpowiednie przygotowanie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych osób.
6) Zamawiający nie zapewnia warunków (pomieszczeń, ani urządzeń) do przygotowania lub podgrzewania posiłków oraz mycia naczyń.
7) Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków, a tym samym ilość wydawanych posiłków i wartość zamówienia może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Powyższa okoliczność nie może być powodem zerwania umowy.
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkodliwe dla zdrowia skutki mogące wystąpić u osób korzystających z przygotowanych posiłków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 8602,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256237,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256237,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Konar"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672113967

7.3.3) Ulica: Św. Barbary 1

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256237,8 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9290,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9290,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP JACK Jacek Gawroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141479629

7.3.3) Ulica: Żytkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9290,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.