eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usług ochrony



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Kustronia 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 70 539

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzeszow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4743b3da-8d33-4c4a-9dcb-3f5846db0fbb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądy powszechne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4743b3da-8d33-4c4a-9dcb-3f5846db0fbb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262650/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług ochrony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.261.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1327040,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia a także obsługa istniejących systemów: System Alarmu Pożarów - Zamawiający posiada 1 centralę ppoż. ,,Wykonawca zapewni monitoring sygnału alarmu pożaru z powiadomieniem Państwowej Straży Pożarnej, w tym dzierżawę nadajnika certyfikowanego SAP. Wykonawca zapewni nadajnik certyfikowany SAP oraz będzie odpowiedzialny za jego podłączenie do Centrali Alarmu Pożaru oraz prawidłowe działanie przez cały okres umowy’’ System ochrony przeciwpożarowej podlega stałemu monitorowaniu przez Wykonawcę. System Alarmu Pożaru jest bezpośrednio podłączony do Państwowej Straży Pożarnej. Pracownik Wykonawcy informuje telefonicznie PSP o wystąpieniu fałszywego alarmu p.poż., Systemu Alarmowego Włamania i Napadu, Zamawiający nie wymaga podłączenia do systemów alarmowych sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy, System Telewizji Dozorowej, System Obsługi Stanów Alarmowych, System Oświetlenia Obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie przy ul. gen. J. Kustronia 4 realizowana przez pracowników Wykonawcy wpisanych na listę kwalifikowanego pracownika ochrony.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Obowiązki Wykonawcy w zakresie całodobowej świadczonej przez siedem dni w tygodniu ochrony fizycznej osób i mienia:
Stała całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona osób i mienia świadczona w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie i terenie przyległym do budynku (parking wewnętrzny-ogrodzony oraz zewnętrzny), również poprzez prowadzenie obserwacji wzrokowej oraz poprzez system telewizji dozorowej (obrazy z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu). Osoby, które skieruje Wykonawca do realizacji zadania będą zdolne do natychmiastowej reakcji na terenie całego obiektu oraz parkingów, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną,
Realizacja zamówienia będzie wykonywana w systemie 24 godzinnym na dobę poprzez skierowanie pracowników posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe wyposażonych w ubranie służbowe z logo firmy i imienny identyfikator w następujących liczbach:
a) dwóch pracowników od poniedziałku do piątku zaczynających zmianę od godziny 6:00
b) dwóch pracowników w dni wolne od pracy Zamawiającego oraz święta i dni ustawowo wolne zaczynających zmianę od godz. 6:00
Na zmianie dziennej w dni robocze Wykonawca skieruje do pracy jedną osobę na portiernię zewnętrzną przy parkingu, osoba ta będzie odpowiedzialna za kontrolę nad ruchem osobowym (niedopuszczanie osób postronnych do wchodzenia i przebywania na terenie parkingu zamkniętego) i towarowym oraz kontrolę wjazdu na teren Zamawiającego zgodnie z wydanymi zezwoleniami, (w razie potrzeby otwieranie szlabanów), drugą osobę na portiernie wewnętrzną, gdzie będzie prowadzić obserwację za pośrednictwem systemu telewizji dozorowej oraz w razie potrzeby obsługiwać pozostałe systemy. Pracownicy ochrony w przypadku zauważenia zagrożenia wobec pracowników sądu lub innych osób przebywających na terenie Zamawiającego zareagują w ramach obowiązujących ich uprawnień. Po godzinach urzędowania sądu oraz zakończeniu prac przez osoby sprzątające obiekt, ochrona zobowiązana będzie do gaszenia świateł przy pomocy systemu sterowania oświetlenia oraz podczas obchodu we wszystkich pomieszczeniach oraz sanitariatach. Po stronie Wykonawcy jest zatrudnienie takiej ilości osób do wykonywania umowy tak aby było to zgodne z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa.
Wykonawca zapewni monitoring sygnału alarmu pożaru z powiadomieniem Państwowej Straży Pożarnej, w tym dzierżawę nadajnika certyfikowanego SAP. Wykonawca zapewni nadajnik certyfikowany SAP oraz będzie odpowiedzialny za jego podłączenie do Centrali Alarmu Pożaru oraz prawidłowe działanie przez cały okres umowy.
Wykonawca zapewnienia przyjazdu grupy interwencyjnej (co najmniej 2 osoby w jednej załodze) w czasie nie dłuższym niż 20 minut w razie potrzeby na telefoniczne wezwanie przez pracownika ochrony po godzinach urzędowania sądu oraz w dni wolne od pracy i święta. (Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca dysponował 2 osobową uzbrojoną grupą interwencyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji). Interwencja polega na niezwłocznym (w czasie określonym w umowie, licząc od odebrania zgłoszenia alarmowego od pracowników wykonujących na obiekcie Zamawiającego usługi ochrony) przybyciu grupy interwencyjnej do obiektu i podjęcia stosownych działań, w sposób właściwy dla danej sytuacji. Działania te mają na celu zapobieżenie powstaniu ewentualnej szkody lub zmniejszenie rozmiarów szkody, która powstała przed przybyciem grupy do obiektu. Po przeprowadzeniu interwencji Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych opłat do dozorowania obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Sądu, nie dłużej jednak niż 30 minut od przybycia do obiektu Zamawiającego. Dokładne szczegóły zawarte są w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1690330,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1881813,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1690330,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpaline Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133771048

7.3.3) Ulica: Połonińska 21

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Solid Group Sp. z o. o. Sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1690330,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.