eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomBieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,182693,fc9080302e70e0cb9edba409569b691c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc83624-1e79-42e8-bd7f-d016f9841697

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046049/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi ochrony obiektów MZDiM w Bytomiu na 2025 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.37.2024.TP2.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 – całodobowa usługa monitorowania wraz z interwencjami grup obiektów:
a) Amfiteatr przy ul. Chrzanowskiego,
b) Szalety bezobsługowe: ul. Wallisa, Pl. Wolskiego, Pl. Sikorskiego,
c) Magazyn MZDiM przy ul. Strzelców Bytomskich 62D,
d) Siedziba MZDiM przy ul. Smolenia 35.
Realizacja usługi odbywa się w następujący sposób:
1) ochrona osób i mienia w formie monitoringu, sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej ul. Chrzanowskiego - Amfiteatr,
2) ochrona osób i mienia w formie monitoringu, sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej Szalety bezobsługowe: ul. Wallisa, Pl. Wolskiego, Pl. Sikorskiego,
3) ochrona mienia w formie monitoringu, sygnalizacji włamania oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej przy ul. Strzelców Bytomskich 62 D,
4) ochrona osób i mienia w formie systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz wykonywanie interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej ul. Smolenia 35 oraz konserwację i serwis systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
ZADANIE NR 3 – Całodobowa usługa dozoru i ochrony pustostanu:
a) Budynek byłej Straży Pożarnej przy ul. Strażackiej 3 oraz budynek garażowy przy ul. Podgórnej 6,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 75907,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 – Całodobowa usługa dozoru i ochrony fizycznej obiektów:
a) Cmentarz Komunalny przy ul. Kwiatowej 29,
b) Zaplecze Techniczne MZDiM przy ul. Tarnogórskiej 1A.
4. Realizacja usługi w Zadaniu nr 2 odbywać się będzie w następujący sposób:
a) ochrona osób i mienia w formie osobistej ochrony fizycznej na podstawie koncesji ministerstwa właściwego d/spraw wewnętrznych i administracji, sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej będzie odbywała się w obiektach przy ul. Kwiatowej 29,
b) ochrona osób i mienia w formie osobistej ochrony fizycznej na podstawie koncesji ministerstwa właściwego d/spraw wewnętrznych i administracji oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej będzie odbywała się w obiekcie przy Tarnogórskiej 1A.
ZADANIE NR 3 – Całodobowa usługa dozoru i ochrony pustostanu:
a) Budynek byłej Straży Pożarnej przy ul. Strażackiej 3 oraz budynek garażowy przy ul. Podgórnej 6,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 499729,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 – Całodobowa usługa dozoru i ochrony pustostanu:
a) Budynek byłej Straży Pożarnej przy ul. Strażackiej 3 oraz budynek garażowy przy ul. Podgórnej 6,
5. Realizacja usługi w Zadaniu nr 3 odbywać się będzie w następujący sposób:
a) ochrona mienia w formie monitoringu, sygnalizacji włamania, panelowego zabezpieczenia okien oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej przy ul. Strażackiej 3 - Budynek Straży Pożarnej oraz budynek garażowy przy ul. Podgórnej 6.
ZADANIE NR 3 – Całodobowa usługa dozoru i ochrony pustostanu:
a) Budynek byłej Straży Pożarnej przy ul. Strażackiej 3 oraz budynek garażowy przy ul. Podgórnej 6,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 25669,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 25.11.2024 r. wszczął postępowanie. W dniu 05.12.2024 r. o godz. 10.00 upłynął termin na składanie ofert. W wyznaczonym terminie dla Zadania 1 wpłynęła 1 oferta, która podlega odrzuceniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 PZP tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 PZP tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96703,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96703,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.