eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruklanki"Program czynnej ochrony żubra Bison bonasus na gruntach w zarządzie PGL LP" obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w I kwartale 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Program czynnej ochrony żubra Bison bonasus na gruntach w zarządzie PGL LP" obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w I kwartale 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Borki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Kruklanki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-612

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borki@bialysto.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borki.bialystok.lasy.gov

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnik

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Program czynnej ochrony żubra Bison bonasus na gruntach w zarządzie PGL LP" obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w I kwartale 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8728ca41-d49b-4aea-8b76-e8cacac6cac1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024978/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w roku 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015446

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015446

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 231790,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi będą wykonywane przy obsłudze zagrody pokazowej żubrów w Wolisku oraz żubrach bytujących na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Borki.
Usługi obejmą:
1)przygotowanie, załadunek, dowóz i wyłożenie karmy (karmę dostarcza Zamawiający),
2) utylizacja padłych żubrów (czyszczenie oraz utylizacja odpadów biologicznych).
3) sprzątanie stanowisk karmowych żubrów,
4) dezynfekcja miejsc karmienia żubrów,
5) konserwacja lizawek solnych oraz uzupełnianie soli.
Szczegółowy opis prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia:
1) załadunek karmy na przyczepę pojazdu (mieszanka zbożowa - przechowywana w silosie przy leśniczówce Lipowo, zielonka z kukurydzy; rośliny okopowe; dynie - przechowywane w magazynie/piwnicach na terenie Zagrody w Wolisku - za rodzaj dostarczonej karmy odpowiada Zamawiający), przygotowanie karmy, tj. ześrutowanie zboża, przewóz do miejsc karmienia i wyłożenie do koryt (uprzednio wyczyszczonych z resztek, liści itp.).
Przewiezienie balotów siana do miejsc karmowych (z magazynu na terenie Zagrody w Wolisku), udostępnienie balotów żubrom po wcześniejszym rozwiniecie folii, siatek, sznurków.
Miejsca karmienia są zlokalizowane na terenie Leśnictw: Lipowo oddz.: 90Ba oraz 65Bb,
Zawady - 95c i Lipowa Góra – 57b.
W zakres usług wchodzi również systematyczne sprzątanie miejsc karmienia, tj. załadunek na przyczepę resztek nie zjedzonej karmy i wywiezienie do miejsca wskazanego przez pracownika Nadleśnictwa Borki odpowiedzialnego za opiekę nad żubrami.
2) utylizację padłych żubrów należy wykonać poprzez zakopanie ich w ziemi i
zabezpieczenie wapnem. W zakres zamówienia wchodzi tylko utylizacja żubrów padłych z przyczyn innych, niż choroby zakaźne.
3) w zakres usług na terenie zagrody pokazowej, wchodzi również systematyczne sprzątanie miejsc karmienia, tj. załadunek na przyczepę resztek nie zjedzonej karmy i wywiezienie do miejsca wskazanego przez pracownika Nadleśnictwa Borki odpowiedzialnego za opiekę nad żubrami.
4) dezynfekcja miejsc karmienia przez zwapnowanie podłoża (np. rozrzutnikiem ciągnikowym) oraz odkażenie wskazanym środkiem chemicznym (opryskiwacz plecakowy).
5) konserwacja lizawek oraz uzupełnienie soli – poprawienie lub wymiana uszkodzonych/wychylających się słupków; bieżące uzupełnianie ubytków soli.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015446

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.